Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ
 
 
 
   
 
dioikisi alysidas efodiasmoy kai exypiretisi pelati photo

dioikisi alysidas efodiasmoy kai exypiretisi pelati photo


ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ

BKS.0190151          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΘΕΟΔΩΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαMANAGEMENT
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από22.10 €
μόνο19.89 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-351-766-5
Συγγραφέας: ΘΕΟΔΩΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 228
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2008

Στις σελίδες του βιβλίου Διοίκηση Αλυσίδας Εφοδιασμού & Εξυπηρέτηση Πελάτη θα βρείτε απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα που αφορούν στην αποτελεσματική διαχείριση της Αλυσίδας Εφοδιασμού. Το βασικό όμως ερώτημα που απαντάται στην παρούσα έκδοση είναι πώς η στρατηγική των logistics εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική της επιχείρησης και πώς μπορεί να συνεισφέρει στην εξυπηρέτηση του πελάτη και στην επίτευξη χαμηλού κόστους.

Το πρώτο μέρος του βιβλίου πραγματεύεται το σχεδιασμό, την αξιολόγηση και την επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής εφοδιασμού. Επίσης, αναλύει τα στοιχεία που συνθέτουν την εξυπηρέτηση πελάτη, τη διαδικασία εσωτερικού και εξωτερικού ελέγχου, καθώς και τις μεθοδολογίες για τμηματοποίηση στην εξυπηρέτηση πελάτη (customer service segmentation).

Το δεύτερο μέρος παρουσιάζει τη μεθοδολογία, τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα-προτάσεις έρευνας στον κλάδο τροφίμων με την οποία διερευνάται η επίδραση της στρατηγικής εφοδιασμού στην εξυπηρέτηση πελάτη. Τα ερωτήματα που εξετάζονται είναι:

  • Διαφοροποιείται η στρατηγική εφοδιασμού αναφορικά με το βαθμό εσωτερικής και εξωτερικής ενοποίησης εφοδιασμού μεταξύ των λιανέμπορων τροφίμων που ανήκουν σε πολυεθνικές και ελληνικές επιχειρήσεις;
  • Μπορούν οι προμηθευτές τροφίμων να διαφοροποιήσουν την εξυπηρέτηση πελάτη ανάλογα με τη στρατηγική εφοδιασμού που εφαρμόζουν οι λιανέμποροι τροφίμων;
  • Μπορούν οι προμηθευτές τροφίμων να διαφοροποιήσουν την εξυπηρέτηση πελάτη ανάλογα με τις διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων τροφίμων;

    Μία ολοκληρωμένη έκδοση που απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που ασχολούνται με το μάρκετινγκ και τα logistics, σε επιχειρηματίες, καθώς και σε συμβούλους επιχειρήσεων με στόχο την επίλυση καθημερινών προβλημάτων στη λειτουργία των επιχειρήσεων, όπως την εκπόνηση ερευνών για τη μέτρηση του επιπέδου εξυπηρέτησης πελάτη, τη διασύνδεση των λειτουργιών μάρκετινγκ και logistics και τη χρήση σύγχρονων στατιστικών μεθόδων.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ (BKS.0190151)
    dioikisi alysidas efodiasmoy kai exypiretisi pelati photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    22.10 € -10% = 19.89
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    ISBN: 978-960-351-766-5
    Συγγραφέας: ΘΕΟΔΩΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
    Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
    Σελίδες: 228
    Διαστάσεις: 17Χ24
    Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2008

    Στις σελίδες του βιβλίου Διοίκηση Αλυσίδας Εφοδιασμού & Εξυπηρέτηση Πελάτη θα βρείτε απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα που αφορούν στην αποτελεσματική διαχείριση της Αλυσίδας Εφοδιασμού. Το βασικό όμως ερώτημα που απαντάται στην παρούσα έκδοση είναι πώς η στρατηγική των logistics εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική της επιχείρησης και πώς μπορεί να συνεισφέρει στην εξυπηρέτηση του πελάτη και στην επίτευξη χαμηλού κόστους.

    Το πρώτο μέρος του βιβλίου πραγματεύεται το σχεδιασμό, την αξιολόγηση και την επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής εφοδιασμού. Επίσης, αναλύει τα στοιχεία που συνθέτουν την εξυπηρέτηση πελάτη, τη διαδικασία εσωτερικού και εξωτερικού ελέγχου, καθώς και τις μεθοδολογίες για τμηματοποίηση στην εξυπηρέτηση πελάτη (customer service segmentation).

    Το δεύτερο μέρος παρουσιάζει τη μεθοδολογία, τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα-προτάσεις έρευνας στον κλάδο τροφίμων με την οποία διερευνάται η επίδραση της στρατηγικής εφοδιασμού στην εξυπηρέτηση πελάτη. Τα ερωτήματα που εξετάζονται είναι:


    • Διαφοροποιείται η στρατηγική εφοδιασμού αναφορικά με το βαθμό εσωτερικής και εξωτερικής ενοποίησης εφοδιασμού μεταξύ των λιανέμπορων τροφίμων που ανήκουν σε πολυεθνικές και ελληνικές επιχειρήσεις;
    • Μπορούν οι προμηθευτές τροφίμων να διαφοροποιήσουν την εξυπηρέτηση πελάτη ανάλογα με τη στρατηγική εφοδιασμού που εφαρμόζουν οι λιανέμποροι τροφίμων;
    • Μπορούν οι προμηθευτές τροφίμων να διαφοροποιήσουν την εξυπηρέτηση πελάτη ανάλογα με τις διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων τροφίμων;

    Μία ολοκληρωμένη έκδοση που απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που ασχολούνται με το μάρκετινγκ και τα logistics, σε επιχειρηματίες, καθώς και σε συμβούλους επιχειρήσεων με στόχο την επίλυση καθημερινών προβλημάτων στη λειτουργία των επιχειρήσεων, όπως την εκπόνηση ερευνών για τη μέτρηση του επιπέδου εξυπηρέτησης πελάτη, τη διασύνδεση των λειτουργιών μάρκετινγκ και logistics και τη χρήση σύγχρονων στατιστικών μεθόδων.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ BKS.0190151 ΘΕΟΔΩΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    17.9 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials