To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΜΟΣ Β
 
 
 
   
 
diethnes marketingk tomos b photo

diethnes marketingk tomos b photo


ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΜΟΣ Β

BKS.0250120      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΚΑΤΕΟΡΑ ΦΙΛΙΠ-ΓΚΡΑΧΑΜ ΤΖΟΝ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.55.91 €
μόνο44.73 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-02-1674-6
Συγγραφέας: ΚΑΤΕΟΡΑ ΦΙΛΙΠ-ΓΚΡΑΧΑΜ ΤΖΟΝ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Μετάφραση: ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Θ.-ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ Ν.
Σελίδες: 618
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

Το βιβλίο αυτό είναι ένα ολοκληρωμένο εισαγωγικό εγχειρίδιο του παγκόσμιου μάρκετινγκ, που εκδόθηκε για πρώτη φορά το 1996 και έχει έκτοτε πραγματοποιήσει 10 αναθεωρημένες εκδόσεις σε δεκάδες γλώσσες.

Στην έκδοση αυτή, απευθύνεται όχι μόνον στους ανθρώπους των επιχειρήσεων και στους σπουδαστές οικονομικών επιστημών, αλλά και στο ευρύτερο κοινό, που θέλει να κατανοήσει, πληρέστερα και βαθύτερα το σύγχρονο κόσμο.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΜΟΣ Β (BKS.0250120)
diethnes marketingk tomos b photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 55.91 € μόνο 44.73
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΚΑΤΕΟΡΑ ΦΙΛΙΠ-ΓΚΡΑΧΑΜ ΤΖΟΝ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 960-02-1674-6
Συγγραφέας: ΚΑΤΕΟΡΑ ΦΙΛΙΠ-ΓΚΡΑΧΑΜ ΤΖΟΝ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Μετάφραση: ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Θ.-ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ Ν.
Σελίδες: 618
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

Το βιβλίο αυτό είναι ένα ολοκληρωμένο εισαγωγικό εγχειρίδιο του παγκόσμιου μάρκετινγκ, που εκδόθηκε για πρώτη φορά το 1996 και έχει έκτοτε πραγματοποιήσει 10 αναθεωρημένες εκδόσεις σε δεκάδες γλώσσες.

Στην έκδοση αυτή, απευθύνεται όχι μόνον στους ανθρώπους των επιχειρήσεων και στους σπουδαστές οικονομικών επιστημών, αλλά και στο ευρύτερο κοινό, που θέλει να κατανοήσει, πληρέστερα και βαθύτερα το σύγχρονο κόσμο.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΜΟΣ Β BKS.0250120 BKS.0250120 ΚΑΤΕΟΡΑ ΦΙΛΙΠ-ΓΚΡΑΧΑΜ ΤΖΟΝ ΚΑΤΕΟΡΑ ΦΙΛΙΠ-ΓΚΡΑΧΑΜ ΤΖΟΝ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΚΑΤΕΟΡΑ ΦΙΛΙΠ-ΓΚΡΑΧΑΜ ΤΖΟΝ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-02-1674-6 Συγγραφέας: ΚΑΤΕΟΡΑ ΦΙΛΙΠ-ΓΚΡΑΧΑΜ ΤΖΟΝ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Μετάφραση: ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Θ.-ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ Ν. Σελίδες: 618 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2003 Το βιβλίο αυτό είναι ένα ολοκληρωμένο εισαγωγικό εγχειρίδιο του παγκόσμιου μάρκετινγκ, που εκδόθηκε για πρώτη φορά το 1996 και έχει έκτοτε πραγματοποιήσει 10 αναθεωρημένες εκδόσεις σε δεκάδες γλώσσες. Στην έκδοση αυτή, απευθύνεται όχι μόνον στους ανθρώπους των επιχειρήσεων και στους σπουδαστές οικονομικών επιστημών, αλλά και στο ευρύτερο κοινό, που θέλει να κατανοήσει, πληρέστερα και βαθύτερα το σύγχρονο κόσμο.
35.78
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή