To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
diethnes marketingk photo

diethnes marketingk photo


ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0192043      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Δωρεάν αποστολή σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας!
Π.Τ.Λ.144.00 €
μόνο129.60 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-351-914-0
Συγγραφέας: ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 964
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2013

Στη δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα, οι μεταβολές που έχουν συντελέσει στη διεθνή επιχειρησιακή πραγματικότητα έχουν οδηγήσει στη δημιουργία ενός ριζικά διαφορετικού παγκόσμιου περιβάλλοντος.

Η δραματική αύξηση των διεθνών συναλλαγών που παρατηρείται τις τελευταίες δεκαετίες, ως αποτέλεσμα μιας παγκοσμιοποιημένης οικονομίας, συνεπάγεται ότι καμία επιχείρηση δεν μπορεί πλέον να επαναπαυθεί στο μέχρι πρότινος "ασφαλές καταφύγιο" της εγχώριας αγοράς. Σ' αυτό το πλαίσιο, το αντικείμενο του διεθνούς μάρκετινγκ αναδεικνύεται σε ένα κρίσιμο παράγοντα για τη διασφάλιση της βιωσιμότητας της σύγχρονης επιχείρησης, το οποίο αντιπροσωπεύει σήμερα διεθνώς ένα από τα σημαντικότερα αντικείμενα έρευνας.

Το παρόν βιβλίο φιλοδοξεί να συμβάλει στην κατανόηση της σημασίας του διεθνούς μάρκετινγκ στη σύγχρονη οικονομική πραγματικότητα, χρησιμοποιώντας όχι μόνον απλή παράθεση της θεωρίας, αλλά και με εμπεριστατωμένη κριτική και πρακτική μελέτη των εξεταζόμενων θεμάτων.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0192043)
diethnes marketingk photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 144.00 € μόνο 129.60
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-351-914-0
Συγγραφέας: ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 964
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2013

Στη δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα, οι μεταβολές που έχουν συντελέσει στη διεθνή επιχειρησιακή πραγματικότητα έχουν οδηγήσει στη δημιουργία ενός ριζικά διαφορετικού παγκόσμιου περιβάλλοντος.

Η δραματική αύξηση των διεθνών συναλλαγών που παρατηρείται τις τελευταίες δεκαετίες, ως αποτέλεσμα μιας παγκοσμιοποιημένης οικονομίας, συνεπάγεται ότι καμία επιχείρηση δεν μπορεί πλέον να επαναπαυθεί στο μέχρι πρότινος "ασφαλές καταφύγιο" της εγχώριας αγοράς. Σ' αυτό το πλαίσιο, το αντικείμενο του διεθνούς μάρκετινγκ αναδεικνύεται σε ένα κρίσιμο παράγοντα για τη διασφάλιση της βιωσιμότητας της σύγχρονης επιχείρησης, το οποίο αντιπροσωπεύει σήμερα διεθνώς ένα από τα σημαντικότερα αντικείμενα έρευνας.

Το παρόν βιβλίο φιλοδοξεί να συμβάλει στην κατανόηση της σημασίας του διεθνούς μάρκετινγκ στη σύγχρονη οικονομική πραγματικότητα, χρησιμοποιώντας όχι μόνον απλή παράθεση της θεωρίας, αλλά και με εμπεριστατωμένη κριτική και πρακτική μελέτη των εξεταζόμενων θεμάτων.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0192043 BKS.0192043 ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-351-914-0 Συγγραφέας: ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 964 Διαστάσεις: 21Χ29 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2013 Στη δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα, οι μεταβολές που έχουν συντελέσει στη διεθνή επιχειρησιακή πραγματικότητα έχουν οδηγήσει στη δημιουργία ενός ριζικά διαφορετικού παγκόσμιου περιβάλλοντος. Η δραματική αύξηση των διεθνών συναλλαγών που παρατηρείται τις τελευταίες δεκαετίες, ως αποτέλεσμα μιας παγκοσμιοποιημένης οικονομίας, συνεπάγεται ότι καμία επιχείρηση δεν μπορεί πλέον να επαναπαυθεί στο μέχρι πρότινος "ασφαλές καταφύγιο" της εγχώριας αγοράς. Σ' αυτό το πλαίσιο, το αντικείμενο του διεθνούς μάρκετινγκ αναδεικνύεται σε ένα κρίσιμο παράγοντα για τη διασφάλιση της βιωσιμότητας της σύγχρονης επιχείρησης, το οποίο αντιπροσωπεύει σήμερα διεθνώς ένα από τα σημαντικότερα αντικείμενα έρευνας. Το παρόν βιβλίο φιλοδοξεί να συμβάλει στην κατανόηση της σημασίας του διεθνούς μάρκετινγκ στη σύγχρονη οικονομική πραγματικότητα, χρησιμοποιώντας όχι μόνον απλή παράθεση της θεωρίας, αλλά και με εμπεριστατωμένη κριτική και πρακτική μελέτη των εξεταζόμενων θεμάτων.
116.64
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή