To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
 
 
 
   
 
didaskontas tin paragogi graptoy logoy se mathites gymnasioy me mathisiakes dyskolies photo

didaskontas tin paragogi graptoy logoy se mathites gymnasioy me mathisiakes dyskolies photo


ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

BKS.0431252      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή
ISBN: 978-960-343-982-0
Συγγραφέας: ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ
Σειρά: ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σελίδες: 224
Διαστάσεις: 15Χ23
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2007

Η διαταραχή της γραπτής έκφρασης είναι ένα από τα χαρακτηριστικά των μαθησιακών δυσκολιών, με αποτέλεσμα οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες να μη μπορούν να ανταποκριθούν με επιτυχία στις εκπαιδευτικές απαιτήσεις. Επειδή η γραφή είναι μια πολύπλοκη διαδικασία, για τη βελτίωσή τους προτείνονται διάφορες στρατηγικές, όπως η γνωστική στρατηγική και η τεχνική της αυτορύθμισης. Η γνωστική στρατηγική διδασκαλίας της γραφής είναι ένα πρόγραμμα με το οποίο οι μαθητές καθοδηγούνται, ώστε να πετύχουν έναν αποτελεσματικό τύπο γραφής.

Με κατάλληλες ερωτήσεις ενεργοποιείται η γνώση των μαθητών για ένα θέμα και, παράλληλα, διδάσκονται τον τρόπο οργάνωσης των ιδεών τους. Η στρατηγική αυτορύθμισης περιλαμβάνει την αυτο-διδασκαλία, την τόνωση της αυτοεκτίμησης και την αυτο-ενίσχυση, ενώ στηρίζεται στη βηματική ανάλυση των οδηγιών.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ (BKS.0431252)
didaskontas tin paragogi graptoy logoy se mathites gymnasioy me mathisiakes dyskolies photo
Wishlist
Share
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-343-982-0
Συγγραφέας: ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ
Σειρά: ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σελίδες: 224
Διαστάσεις: 15Χ23
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2007

Η διαταραχή της γραπτής έκφρασης είναι ένα από τα χαρακτηριστικά των μαθησιακών δυσκολιών, με αποτέλεσμα οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες να μη μπορούν να ανταποκριθούν με επιτυχία στις εκπαιδευτικές απαιτήσεις. Επειδή η γραφή είναι μια πολύπλοκη διαδικασία, για τη βελτίωσή τους προτείνονται διάφορες στρατηγικές, όπως η γνωστική στρατηγική και η τεχνική της αυτορύθμισης. Η γνωστική στρατηγική διδασκαλίας της γραφής είναι ένα πρόγραμμα με το οποίο οι μαθητές καθοδηγούνται, ώστε να πετύχουν έναν αποτελεσματικό τύπο γραφής.

Με κατάλληλες ερωτήσεις ενεργοποιείται η γνώση των μαθητών για ένα θέμα και, παράλληλα, διδάσκονται τον τρόπο οργάνωσης των ιδεών τους. Η στρατηγική αυτορύθμισης περιλαμβάνει την αυτο-διδασκαλία, την τόνωση της αυτοεκτίμησης και την αυτο-ενίσχυση, ενώ στηρίζεται στη βηματική ανάλυση των οδηγιών.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ BKS.0431252 BKS.0431252 ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-343-982-0 Συγγραφέας: ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ Σειρά: ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Σελίδες: 224 Διαστάσεις: 15Χ23 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2007 Η διαταραχή της γραπτής έκφρασης είναι ένα από τα χαρακτηριστικά των μαθησιακών δυσκολιών, με αποτέλεσμα οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες να μη μπορούν να ανταποκριθούν με επιτυχία στις εκπαιδευτικές απαιτήσεις. Επειδή η γραφή είναι μια πολύπλοκη διαδικασία, για τη βελτίωσή τους προτείνονται διάφορες στρατηγικές, όπως η γνωστική στρατηγική και η τεχνική της αυτορύθμισης. Η γνωστική στρατηγική διδασκαλίας της γραφής είναι ένα πρόγραμμα με το οποίο οι μαθητές καθοδηγούνται, ώστε να πετύχουν έναν αποτελεσματικό τύπο γραφής. Με κατάλληλες ερωτήσεις ενεργοποιείται η γνώση των μαθητών για ένα θέμα και, παράλληλα, διδάσκονται τον τρόπο οργάνωσης των ιδεών τους. Η στρατηγική αυτορύθμισης περιλαμβάνει την αυτο-διδασκαλία, την τόνωση της αυτοεκτίμησης και την αυτο-ενίσχυση, ενώ στηρίζεται στη βηματική ανάλυση των οδηγιών.
0
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή