To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ
 
 
 
   
 
didaskalia kai mathisi tis anagnostikis katanoisis photo

didaskalia kai mathisi tis anagnostikis katanoisis photo


ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ

BKS.0377335      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΒΑΜΒΟΥΚΑ ΙΩΑΝΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.18.50 €
μόνο16.65 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-333-744-7
Συγγραφέας: ΒΑΜΒΟΥΚΑ ΙΩΑΝΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 321
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2012

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΝΑΓΩΓΗΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΩΝ

Για να κατανοεί ένα κείμενο, ο αναγνώστης οφείλει αφενός να εγκαθιστά σχέσεις μεταξύ των κειμενικών πληροφοριών και αφετέρου να συνδυάζει τις πληροφορίες αυτές με προγενέστερες γνώσεις του (γνώσεις εννοιολογικές, γλωσσικές, εγκυκλοπαιδικές), ώστε να δομεί μια πλήρη και συνεκτική αναπαράσταση των όσων εκτίθενται στο κείμενο. Οφείλει να μη μένει στις ρητές και επιφανειακές πληροφορίες του κειμένου, αλλά να συναγάγει και τους άρρητους δεσμούς μεταξύ των προτάσεων και των μερών του κειμένου, να συλλογίζεται και να παράγει συμπερασμούς. Η στρατηγική του συμπερασμού επιτρέπει στον αναγνώστη να προχωρεί πέρα από την επιφανειακή στη βαθιά κατανόηση, να ερμηνεύει το κείμενο, να ανακαλύπτει και να επιλύει τις αμφισημίες του.

Στο πρώτο μέρος, θεωρητικό, της παρούσας μονογραφίας και στο πλαίσιο της διδασκαλίας και μάθησης της αναγνωστικής κατανόησης, προσεγγίζεται η συμπερασματική διαδικασία, παρουσιάζονται οι διάφοροι τύποι και κατηγορίες συμπερασμών, η διαδικασία δόμησης και η σκοπιμότητά τους και προτείνονται τεχνικές διδασκαλίας και μάθησής τους από το νηπιαγωγείο ως το τέλος της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Στο δεύτερο μέρος, πρακτικό, προτείνεται ένα εκτενές διδακτικό υλικό αποτελούμενο από φραστικά σύνολα ή σύντομα κείμενα, για τη διδασκαλία και άσκηση των μαθητών στη συμπερασματική διαδικασία. Το υλικό αυτό μπορεί να χρησιμοποιείται από τον/την εκπαιδευτικό για την άσκηση και τη βελτίωση των μαθητών στη δεξιότητα συναγωγής συμπερασμών και γενικώς στην πληρέστερη κατανόηση του γραπτού λόγου.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ (BKS.0377335)
didaskalia kai mathisi tis anagnostikis katanoisis photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 18.50 € μόνο 16.65
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΒΑΜΒΟΥΚΑ ΙΩΑΝΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-333-744-7
Συγγραφέας: ΒΑΜΒΟΥΚΑ ΙΩΑΝΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 321
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2012

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΝΑΓΩΓΗΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΩΝ

Για να κατανοεί ένα κείμενο, ο αναγνώστης οφείλει αφενός να εγκαθιστά σχέσεις μεταξύ των κειμενικών πληροφοριών και αφετέρου να συνδυάζει τις πληροφορίες αυτές με προγενέστερες γνώσεις του (γνώσεις εννοιολογικές, γλωσσικές, εγκυκλοπαιδικές), ώστε να δομεί μια πλήρη και συνεκτική αναπαράσταση των όσων εκτίθενται στο κείμενο. Οφείλει να μη μένει στις ρητές και επιφανειακές πληροφορίες του κειμένου, αλλά να συναγάγει και τους άρρητους δεσμούς μεταξύ των προτάσεων και των μερών του κειμένου, να συλλογίζεται και να παράγει συμπερασμούς. Η στρατηγική του συμπερασμού επιτρέπει στον αναγνώστη να προχωρεί πέρα από την επιφανειακή στη βαθιά κατανόηση, να ερμηνεύει το κείμενο, να ανακαλύπτει και να επιλύει τις αμφισημίες του.

Στο πρώτο μέρος, θεωρητικό, της παρούσας μονογραφίας και στο πλαίσιο της διδασκαλίας και μάθησης της αναγνωστικής κατανόησης, προσεγγίζεται η συμπερασματική διαδικασία, παρουσιάζονται οι διάφοροι τύποι και κατηγορίες συμπερασμών, η διαδικασία δόμησης και η σκοπιμότητά τους και προτείνονται τεχνικές διδασκαλίας και μάθησής τους από το νηπιαγωγείο ως το τέλος της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Στο δεύτερο μέρος, πρακτικό, προτείνεται ένα εκτενές διδακτικό υλικό αποτελούμενο από φραστικά σύνολα ή σύντομα κείμενα, για τη διδασκαλία και άσκηση των μαθητών στη συμπερασματική διαδικασία. Το υλικό αυτό μπορεί να χρησιμοποιείται από τον/την εκπαιδευτικό για την άσκηση και τη βελτίωση των μαθητών στη δεξιότητα συναγωγής συμπερασμών και γενικώς στην πληρέστερη κατανόηση του γραπτού λόγου.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ BKS.0377335 BKS.0377335 ΒΑΜΒΟΥΚΑ ΙΩΑΝΝΑ ΒΑΜΒΟΥΚΑ ΙΩΑΝΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΒΑΜΒΟΥΚΑ ΙΩΑΝΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-333-744-7 Συγγραφέας: ΒΑΜΒΟΥΚΑ ΙΩΑΝΝΑ Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ Σελίδες: 321 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2012 Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΝΑΓΩΓΗΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΩΝ Για να κατανοεί ένα κείμενο, ο αναγνώστης οφείλει αφενός να εγκαθιστά σχέσεις μεταξύ των κειμενικών πληροφοριών και αφετέρου να συνδυάζει τις πληροφορίες αυτές με προγενέστερες γνώσεις του (γνώσεις εννοιολογικές, γλωσσικές, εγκυκλοπαιδικές), ώστε να δομεί μια πλήρη και συνεκτική αναπαράσταση των όσων εκτίθενται στο κείμενο. Οφείλει να μη μένει στις ρητές και επιφανειακές πληροφορίες του κειμένου, αλλά να συναγάγει και τους άρρητους δεσμούς μεταξύ των προτάσεων και των μερών του κειμένου, να συλλογίζεται και να παράγει συμπερασμούς. Η στρατηγική του συμπερασμού επιτρέπει στον αναγνώστη να προχωρεί πέρα από την επιφανειακή στη βαθιά κατανόηση, να ερμηνεύει το κείμενο, να ανακαλύπτει και να επιλύει τις αμφισημίες του. Στο πρώτο μέρος, θεωρητικό, της παρούσας μονογραφίας και στο πλαίσιο της διδασκαλίας και μάθησης της αναγνωστικής κατανόησης, προσεγγίζεται η συμπερασματική διαδικασία, παρουσιάζονται οι διάφοροι τύποι και κατηγορίες συμπερασμών, η διαδικασία δόμησης και η σκοπιμότητά τους και προτείνονται τεχνικές διδασκαλίας και μάθησής τους από το νηπιαγωγείο ως το τέλος της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Στο δεύτερο μέρος, πρακτικό, προτείνεται ένα εκτενές διδακτικό υλικό αποτελούμενο από φραστικά σύνολα ή σύντομα κείμενα, για τη διδασκαλία και άσκηση των μαθητών στη συμπερασματική διαδικασία. Το υλικό αυτό μπορεί να χρησιμοποιείται από τον/την εκπαιδευτικό για την άσκηση και τη βελτίωση των μαθητών στη δεξιότητα συναγωγής συμπερασμών και γενικώς στην πληρέστερη κατανόηση του γραπτού λόγου.
14.99
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή