Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ PROJECT ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
 
 
 
   
 
didaktiki methodos project kai diathematikotita photo

didaktiki methodos project kai diathematikotita photo


ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ PROJECT ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

BKS.0377595          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΛΔΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ, ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΜΑΝΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από25.00 €
μόνο22.50 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-333-971-7
Συγγραφέας: ΚΑΛΔΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ, ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΜΑΝΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 368
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2016

ΘΕΩΡΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ

Η διδακτική πράξη στη σύγχρονη κοινωνία της γνώσης συνεπάγεται νέες διδακτικές προσεγγίσεις, που δίνουν έμφαση στη συνεργασία, στην ανάπτυξη των νοητικών δεξιοτήτων υψηλού επιπέδου, στην κριτική και δημιουργική σκέψη, στην επίλυση προβλημάτων, στην ανακάλυψη και διερεύνηση της γνώσης, στη συμμετοχή λήψης αποφάσεων, στις προσεγγίσεις οικοδόμησης της γνώσης και στη μεταγνώση. Επιπλέον η διδακτική πράξη πρέπει να προσβλέπει σε μια δημοκρατική και αναπτυξιακή ατμόσφαιρα στην τάξη, όπου οι μαθητές παρωθούνται για περισσότερη μάθηση, η οποία θα τους ολοκληρώσει ως άτομα και ως κοινωνικές μονάδες. Για την επίτευξη των ανωτέρω επιβάλλεται η υιοθέτηση μιας μαθητοκεντρικής παιδαγωγικής, η οποία παρέχει κάθε δυνατή εμπειρία στους μαθητές μέσα από ενιαιοποιημένα αναλυτικά προγράμματα, έκφραση των οποίων αποτελούν η διδακτική μέθοδος project και η διαθεματικότητα.

Το παρόν σύγγραμμα αποτελεί εξαιρετική επιστημονική προσπάθεια για να παρουσιασθούν στους εν ενεργεία και υποψήφιους εκπαιδευτικούς, στα πλαίσια της μαθητοκεντρικής διδασκαλίας και μάθησης, η μέθοδος project και η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης ως σύγχρονες μαθητοκεντρικές προσεγγίσεις που προάγουν σημαντικά τη μάθηση των παιδιών και συνθέτουν τη ραχοκοκαλιά των ενιαιοποιημένων προγραμμάτων σπουδών. Γι' αυτό και πρέπει να εφαρμόζονται στην πράξη από όλους τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Προς τούτο απαιτείται όχι μόνο ουσιαστική ενημέρωση των εκπαιδευτικών σχετικά με τις συγκεκριμένες μεθόδους, αλλά και εφαρμογή τους σε πραγματικές συνθήκες σχολικής τάξης, γεγονός που θα συμβάλλει στην αναβάθμιση της ποιότητας της Εκπαίδευσης.

Λειτουργώντας σε ένα τέτοιο πλαίσιο η διδασκαλία θα συντελεί ώστε η κατασκευαζόμενη γνώση να ανταποκρίνεται ιδιαίτερα ικανοποιητικά στις απαιτήσεις και τις προκλήσεις του 21ου αιώνα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ PROJECT ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (BKS.0377595)
didaktiki methodos project kai diathematikotita photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
25.00 € -10% = 22.50
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-333-971-7
Συγγραφέας: ΚΑΛΔΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ, ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΜΑΝΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 368
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2016

ΘΕΩΡΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ

Η διδακτική πράξη στη σύγχρονη κοινωνία της γνώσης συνεπάγεται νέες διδακτικές προσεγγίσεις, που δίνουν έμφαση στη συνεργασία, στην ανάπτυξη των νοητικών δεξιοτήτων υψηλού επιπέδου, στην κριτική και δημιουργική σκέψη, στην επίλυση προβλημάτων, στην ανακάλυψη και διερεύνηση της γνώσης, στη συμμετοχή λήψης αποφάσεων, στις προσεγγίσεις οικοδόμησης της γνώσης και στη μεταγνώση. Επιπλέον η διδακτική πράξη πρέπει να προσβλέπει σε μια δημοκρατική και αναπτυξιακή ατμόσφαιρα στην τάξη, όπου οι μαθητές παρωθούνται για περισσότερη μάθηση, η οποία θα τους ολοκληρώσει ως άτομα και ως κοινωνικές μονάδες. Για την επίτευξη των ανωτέρω επιβάλλεται η υιοθέτηση μιας μαθητοκεντρικής παιδαγωγικής, η οποία παρέχει κάθε δυνατή εμπειρία στους μαθητές μέσα από ενιαιοποιημένα αναλυτικά προγράμματα, έκφραση των οποίων αποτελούν η διδακτική μέθοδος project και η διαθεματικότητα.

Το παρόν σύγγραμμα αποτελεί εξαιρετική επιστημονική προσπάθεια για να παρουσιασθούν στους εν ενεργεία και υποψήφιους εκπαιδευτικούς, στα πλαίσια της μαθητοκεντρικής διδασκαλίας και μάθησης, η μέθοδος project και η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης ως σύγχρονες μαθητοκεντρικές προσεγγίσεις που προάγουν σημαντικά τη μάθηση των παιδιών και συνθέτουν τη ραχοκοκαλιά των ενιαιοποιημένων προγραμμάτων σπουδών. Γι' αυτό και πρέπει να εφαρμόζονται στην πράξη από όλους τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Προς τούτο απαιτείται όχι μόνο ουσιαστική ενημέρωση των εκπαιδευτικών σχετικά με τις συγκεκριμένες μεθόδους, αλλά και εφαρμογή τους σε πραγματικές συνθήκες σχολικής τάξης, γεγονός που θα συμβάλλει στην αναβάθμιση της ποιότητας της Εκπαίδευσης.

Λειτουργώντας σε ένα τέτοιο πλαίσιο η διδασκαλία θα συντελεί ώστε η κατασκευαζόμενη γνώση να ανταποκρίνεται ιδιαίτερα ικανοποιητικά στις απαιτήσεις και τις προκλήσεις του 21ου αιώνα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ PROJECT ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ BKS.0377595 ΚΑΛΔΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ, ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΜΑΝΟΣ ΚΑΛΔΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ, ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΜΑΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
20.25 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials