Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ
 
 
 
   
 
diaxeirisi pelateiakon sxeseon kai marketingk toyristikon proorismon photo
diaxeirisi pelateiakon sxeseon kai marketingk toyristikon proorismon photo


ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ

BKS.0111218          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από13.06 €
μόνο10.97 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-461-173-7
Συγγραφέας: ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Σελίδες: 128
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2008

Ένας χρήσιμος και πρακτικός οδηγός στον οποίο περιγράφεται αναλυτικά η διαχείριση πελατειακών σχέσεων (customer relationship management, CRM).

Το βιβλίο επικεντρώνεται στην πρακτική διάσταση της θεματολογίας του και περιέχει πλήθος παραδειγμάτων επίλυσης (case studies).

Αποτελεί ιδανικό βοήθημα για φοιτητές προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου και πολύτιμο εγχειρίδιο για στελέχη και συμβούλους επιχειρήσεων.

Το βιβλίο πραγματεύεται μεταξύ άλλων και τα ακόλουθα:

  • Δείκτες μέτρησης των δραστηριοτήτων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (παραδοσιακοί δείκτες μέτρησης των δραστηριοτήτων Μάρκετινγκ, «πελατοκεντρικοί» δείκτες μέτρησης).
  • Παρουσίαση και ανάλυση των δεικτών στην περίπτωση του τουρισμού (ποσοτικοί δείκτες ανάλυσης των οικονομικών επιδράσεων, ο δείκτης αξίας του «Μεγέθους πορτοφολιού» (Size of wallet), μερίδιο των απαιτήσεων της κατηγορίας, πελατοκεντρικοί δείκτες: δείκτες Αξίας στρατηγικά προσανατολισμένοι, οι τεχνικές ελέγχου των προ-οικονομικών επιδράσεων).
  • Σχεδιασμός προγραμμάτων Μάρκετινγκ στις τουριστικές δραστηριότητες (σχεδιασμός της στρατηγικής διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, δημιουργία προγραμμάτων Μάρκετινγκ και διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, εμπόδια κατά το σχεδιασμό και την εφαρμογή των στρατηγικών).
  • Η διαδικασία προσδιορισμού των χαρακτηριστικών στον έλεγχο της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών (διαστάσεις και μέτρηση της ποιότητας, ζώνη ανοχής, ηγεσία στην ποιότητα, διάρκεια ζωής του πελατειακού κύκλου, μέτρηση της ικανοποίησης του πελάτη).
  • Διερευνήσεις αντιπροσωπευτικών επιχειρησιακών προβλημάτων.
  • Ασκήσεις εξοικείωσης (δείκτες διευκρίνησης των δραστηριοτήτων του πελάτη, ο δείκτης προσδιορισμού του τμήματος επαναλαμβανόμενης επίσκεψης).


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ (BKS.0111218)
    diaxeirisi pelateiakon sxeseon kai marketingk toyristikon proorismon photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    13.06 € -16% = 10.97
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    ISBN: 978-960-461-173-7
    Συγγραφέας: ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
    Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
    Σελίδες: 128
    Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2008

    Ένας χρήσιμος και πρακτικός οδηγός στον οποίο περιγράφεται αναλυτικά η διαχείριση πελατειακών σχέσεων (customer relationship management, CRM).

    Το βιβλίο επικεντρώνεται στην πρακτική διάσταση της θεματολογίας του και περιέχει πλήθος παραδειγμάτων επίλυσης (case studies).

    Αποτελεί ιδανικό βοήθημα για φοιτητές προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου και πολύτιμο εγχειρίδιο για στελέχη και συμβούλους επιχειρήσεων.

    Το βιβλίο πραγματεύεται μεταξύ άλλων και τα ακόλουθα:


    • Δείκτες μέτρησης των δραστηριοτήτων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (παραδοσιακοί δείκτες μέτρησης των δραστηριοτήτων Μάρκετινγκ, «πελατοκεντρικοί» δείκτες μέτρησης).
    • Παρουσίαση και ανάλυση των δεικτών στην περίπτωση του τουρισμού (ποσοτικοί δείκτες ανάλυσης των οικονομικών επιδράσεων, ο δείκτης αξίας του «Μεγέθους πορτοφολιού» (Size of wallet), μερίδιο των απαιτήσεων της κατηγορίας, πελατοκεντρικοί δείκτες: δείκτες Αξίας στρατηγικά προσανατολισμένοι, οι τεχνικές ελέγχου των προ-οικονομικών επιδράσεων).
    • Σχεδιασμός προγραμμάτων Μάρκετινγκ στις τουριστικές δραστηριότητες (σχεδιασμός της στρατηγικής διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, δημιουργία προγραμμάτων Μάρκετινγκ και διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, εμπόδια κατά το σχεδιασμό και την εφαρμογή των στρατηγικών).
    • Η διαδικασία προσδιορισμού των χαρακτηριστικών στον έλεγχο της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών (διαστάσεις και μέτρηση της ποιότητας, ζώνη ανοχής, ηγεσία στην ποιότητα, διάρκεια ζωής του πελατειακού κύκλου, μέτρηση της ικανοποίησης του πελάτη).
    • Διερευνήσεις αντιπροσωπευτικών επιχειρησιακών προβλημάτων.
    • Ασκήσεις εξοικείωσης (δείκτες διευκρίνησης των δραστηριοτήτων του πελάτη, ο δείκτης προσδιορισμού του τμήματος επαναλαμβανόμενης επίσκεψης).

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ BKS.0111218 ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    9.21 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials