Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
 
 
 
   
 
diaforopoiisi tis didaskalias kai tis mathisis photo

diaforopoiisi tis didaskalias kai tis mathisis photo


ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

BKS.0954891          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΟΥΤΣΕΛΙΝΗ ΜΑΙΡΗ, ΠΥΡΓΙΩΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ε. στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από18.01 €
μόνο13.51 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-546-611-4
Συγγραφέας: ΚΟΥΤΣΕΛΙΝΗ ΜΑΙΡΗ, ΠΥΡΓΙΩΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ε.
Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ
Σελίδες: 198
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2015

Οι συγγραφείς του παρόντος βιβλίου πιστεύουν ότι η ομοιόμορφη αντιμετώπιση ανομοιόμορφων ατόμων αποτελεί ύψιστη κοινωνική αδικία, και είναι αυτό ακριβώς το πρόβλημα στο οποίο επιχειρούν να απαντήσουν σε ό,τι αφορά το σχολείο. Μέσα από τη συστηματική ανάλυση όσων διαμεσολαβούν στην οικογένεια, περιγράφουν τις διαδικασίες μέσω των οποίων τα παιδιά διαμορφώνουν διαφορετικές προσωπικότητες, πριν ακόμη φοιτήσουν στο σχολείο. Ερχόμενα στο σχολείο τα παιδιά εκκινούν από άνισες αφετηρίες. Το σχολείο, ωστόσο, επικαλούμενο την ισότητα, αντιμετωπίζει όλα τα παιδιά με τον ίδιο τρόπο. Κι εδώ ακριβώς υποκρύπτεται η ανισότητα.

Στο βιβλίο μελετώνται τα κυριότερα παιδαγωγικά μέτρα που λήφθηκαν κατά καιρούς και τα οποία αποδεικνύονται ανεπαρκή. Η λύση που προτείνεται εδώ δεν είναι η ομαδοποίηση των μαθητών σε τάξεις επιπέδου, αλλά η διαφοροποίηση της διδασκαλίας και της μάθησης μέσα σε τάξεις μικτής ικανότητας. Αυτό ακριβώς το μοντέλο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας περιγράφεται στη συνέχεια, με τρόπο που δεν παραμένει απλώς σε θεωρητικό επίπεδο, αλλά δείχνει και έναν ασφαλή δρόμο για την εφαρμογή του στη σχολική πράξη.

Πρόκειται για μια συνολική θεώρηση του προβλήματος, η οποία επιτρέπει στον αναγνώστη να διαπιστώσει μόνος του την πορεία των εξελίξεων έτσι ώστε να είναι σε θέση να κατανοεί τόσο τις διαδικασίες μέσα από τις οποίες προκύπτει το φαινόμενο όσο και τον τρόπο εφαρμογής τους στην πράξη.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (BKS.0954891)
diaforopoiisi tis didaskalias kai tis mathisis photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
18.01 € -25% = 13.51
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-546-611-4
Συγγραφέας: ΚΟΥΤΣΕΛΙΝΗ ΜΑΙΡΗ, ΠΥΡΓΙΩΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ε.
Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ
Σελίδες: 198
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2015

Οι συγγραφείς του παρόντος βιβλίου πιστεύουν ότι η ομοιόμορφη αντιμετώπιση ανομοιόμορφων ατόμων αποτελεί ύψιστη κοινωνική αδικία, και είναι αυτό ακριβώς το πρόβλημα στο οποίο επιχειρούν να απαντήσουν σε ό, τι αφορά το σχολείο. Μέσα από τη συστηματική ανάλυση όσων διαμεσολαβούν στην οικογένεια, περιγράφουν τις διαδικασίες μέσω των οποίων τα παιδιά διαμορφώνουν διαφορετικές προσωπικότητες, πριν ακόμη φοιτήσουν στο σχολείο. Ερχόμενα στο σχολείο τα παιδιά εκκινούν από άνισες αφετηρίες. Το σχολείο, ωστόσο, επικαλούμενο την ισότητα, αντιμετωπίζει όλα τα παιδιά με τον ίδιο τρόπο. Κι εδώ ακριβώς υποκρύπτεται η ανισότητα.

Στο βιβλίο μελετώνται τα κυριότερα παιδαγωγικά μέτρα που λήφθηκαν κατά καιρούς και τα οποία αποδεικνύονται ανεπαρκή. Η λύση που προτείνεται εδώ δεν είναι η ομαδοποίηση των μαθητών σε τάξεις επιπέδου, αλλά η διαφοροποίηση της διδασκαλίας και της μάθησης μέσα σε τάξεις μικτής ικανότητας. Αυτό ακριβώς το μοντέλο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας περιγράφεται στη συνέχεια, με τρόπο που δεν παραμένει απλώς σε θεωρητικό επίπεδο, αλλά δείχνει και έναν ασφαλή δρόμο για την εφαρμογή του στη σχολική πράξη.

Πρόκειται για μια συνολική θεώρηση του προβλήματος, η οποία επιτρέπει στον αναγνώστη να διαπιστώσει μόνος του την πορεία των εξελίξεων έτσι ώστε να είναι σε θέση να κατανοεί τόσο τις διαδικασίες μέσα από τις οποίες προκύπτει το φαινόμενο όσο και τον τρόπο εφαρμογής τους στην πράξη.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ BKS.0954891 ΚΟΥΤΣΕΛΙΝΗ ΜΑΙΡΗ, ΠΥΡΓΙΩΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ε. ΚΟΥΤΣΕΛΙΝΗ ΜΑΙΡΗ, ΠΥΡΓΙΩΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ε. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
10.13 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials