To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
 
 
 
   
 
diafimisi sxediasmos kai leitoyrgia sta plaisia tis epixeirisis kai toy diafimistikoy grafeioy photo

diafimisi sxediasmos kai leitoyrgia sta plaisia tis epixeirisis kai toy diafimistikoy grafeioy photo


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ

BKS.0042000      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΖΩΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.28.14 €
μόνο25.33 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-12-0832-1
Συγγραφέας: ΖΩΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Εκδοτικός οίκος: UΝIVERSITY STUDIO PRESS
Σελίδες: 409
Ημερομηνία Έκδοσης: 2000

Μια μελέτη που εισάγει τον αναγνώστη στις έννοιες, στις αρχές και στον τρόπο "διοίκησης" της διαφήμισης, ενώ το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην ανάλυση των δραστηριοτήτων της, από τη σκοπιά της επιχείρησης και της διαφημιστικής εταιρείας. Το περιεχόμενο όλων των κεφαλαίων υποστηρίζεται από πρωτογενή στοιχεία της πρόσφατης εφαρμοσμένης έρευνας, ενώ παράλληλα παρατίθενται παραδείγματα για την κατανόηση όψεων του γνωστικού αντικειμένου που πραγματεύεται το συγκεκριμένο βιβλίο.

Το σύγγραμμα προορίζεται για τους φοιτητές των Οικονομικών Τμημάτων, των Τμημάτων Οργάνωσης και Διοίκησης και των ΜΜΕ και Δημοσιογραφίας, για τ' αντίστοιχα τμήματα των Τ.Ε.Ι., ενώ θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ως βοήθημα από τα διοικητικά στελέχη επιχειρήσεων, οργανισμών αλλά και διαφημιστικών γραφείων.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ (BKS.0042000)
diafimisi sxediasmos kai leitoyrgia sta plaisia tis epixeirisis kai toy diafimistikoy grafeioy photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 28.14 € μόνο 25.33
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΖΩΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 960-12-0832-1
Συγγραφέας: ΖΩΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Εκδοτικός οίκος: UΝIVERSITY STUDIO PRESS
Σελίδες: 409
Ημερομηνία Έκδοσης: 2000

Μια μελέτη που εισάγει τον αναγνώστη στις έννοιες, στις αρχές και στον τρόπο "διοίκησης" της διαφήμισης, ενώ το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην ανάλυση των δραστηριοτήτων της, από τη σκοπιά της επιχείρησης και της διαφημιστικής εταιρείας. Το περιεχόμενο όλων των κεφαλαίων υποστηρίζεται από πρωτογενή στοιχεία της πρόσφατης εφαρμοσμένης έρευνας, ενώ παράλληλα παρατίθενται παραδείγματα για την κατανόηση όψεων του γνωστικού αντικειμένου που πραγματεύεται το συγκεκριμένο βιβλίο.

Το σύγγραμμα προορίζεται για τους φοιτητές των Οικονομικών Τμημάτων, των Τμημάτων Οργάνωσης και Διοίκησης και των ΜΜΕ και Δημοσιογραφίας, για τ' αντίστοιχα τμήματα των Τ.Ε.Ι., ενώ θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ως βοήθημα από τα διοικητικά στελέχη επιχειρήσεων, οργανισμών αλλά και διαφημιστικών γραφείων.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ BKS.0042000 BKS.0042000 ΖΩΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΩΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΖΩΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-12-0832-1 Συγγραφέας: ΖΩΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Εκδοτικός οίκος: UΝIVERSITY STUDIO PRESS Σελίδες: 409 Ημερομηνία Έκδοσης: 2000 Μια μελέτη που εισάγει τον αναγνώστη στις έννοιες, στις αρχές και στον τρόπο "διοίκησης" της διαφήμισης, ενώ το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην ανάλυση των δραστηριοτήτων της, από τη σκοπιά της επιχείρησης και της διαφημιστικής εταιρείας. Το περιεχόμενο όλων των κεφαλαίων υποστηρίζεται από πρωτογενή στοιχεία της πρόσφατης εφαρμοσμένης έρευνας, ενώ παράλληλα παρατίθενται παραδείγματα για την κατανόηση όψεων του γνωστικού αντικειμένου που πραγματεύεται το συγκεκριμένο βιβλίο. Το σύγγραμμα προορίζεται για τους φοιτητές των Οικονομικών Τμημάτων, των Τμημάτων Οργάνωσης και Διοίκησης και των ΜΜΕ και Δημοσιογραφίας, για τ' αντίστοιχα τμήματα των Τ.Ε.Ι., ενώ θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ως βοήθημα από τα διοικητικά στελέχη επιχειρήσεων, οργανισμών αλλά και διαφημιστικών γραφείων.
22.8
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή