To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗ
 
 
 
   
 
diafimisi kai proothisi photo

diafimisi kai proothisi photo


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗ

BKS.0481188      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
BELCH GEORGE, BELCH MICHAEL στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.103.82 €
μόνο93.44 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-418-941-0
Συγγραφέας: BELCH GEORGE, BELCH MICHAEL
Εκδοτικός οίκος: ΤΖΙΟΛΑΣ
Σελίδες: 912
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2022

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Σήμερα βιώνουμε τις πιο δυναμικές και επαναστατικές αλλαγές σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη εποχή στην ιστορία της επικοινωνίας μάρκετινγκ! Αυτή η περιεκτική τελευταία έκδοση του βιβλίου Διαφήμιση και Προώθηση αντανακλά τις αλλαγές αυτές και τις συνέπειές τους για το στέλεχος μάρκετινγκ.

Η έκδοση αυτή:

  • Παρουσιάζει τη δυνατότητα εφαρμογής των θεωριών που αναλύονται στον κόσμο της επικοινωνίας μάρκετινγκ μέσω παραδειγμάτων από την επιχειρηματική πρακτική.
  • Περιέχει Ένθετα Ηθικής όπως και Ένθετα Ψηφιακών/Κοινωνικών Μέσων σε όλη της την έκταση.
  • Δίνει έμφαση στην ολοκληρωμένη παρουσία της διαφήμισης από κοινού με τα υπόλοιπα στοιχεία του μείγματος προώθησης, καθώς και στην ανάγκη κατανόησης τόσο του ξεχωριστού ρόλου του καθενός από αυτά όσο και της συνολικής συνεισφοράς τους.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗ (BKS.0481188)
    diafimisi kai proothisi photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 103.82 € μόνο 93.44
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    BELCH GEORGE, BELCH MICHAEL στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 978-960-418-941-0
    Συγγραφέας: BELCH GEORGE, BELCH MICHAEL
    Εκδοτικός οίκος: ΤΖΙΟΛΑΣ
    Σελίδες: 912
    Διαστάσεις: 17Χ24
    Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2022

    ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

    Σήμερα βιώνουμε τις πιο δυναμικές και επαναστατικές αλλαγές σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη εποχή στην ιστορία της επικοινωνίας μάρκετινγκ! Αυτή η περιεκτική τελευταία έκδοση του βιβλίου Διαφήμιση και Προώθηση αντανακλά τις αλλαγές αυτές και τις συνέπειές τους για το στέλεχος μάρκετινγκ.

    Η έκδοση αυτή:
    • Παρουσιάζει τη δυνατότητα εφαρμογής των θεωριών που αναλύονται στον κόσμο της επικοινωνίας μάρκετινγκ μέσω παραδειγμάτων από την επιχειρηματική πρακτική.
    • Περιέχει Ένθετα Ηθικής όπως και Ένθετα Ψηφιακών/Κοινωνικών Μέσων σε όλη της την έκταση.
    • Δίνει έμφαση στην ολοκληρωμένη παρουσία της διαφήμισης από κοινού με τα υπόλοιπα στοιχεία του μείγματος προώθησης, καθώς και στην ανάγκη κατανόησης τόσο του ξεχωριστού ρόλου του καθενός από αυτά όσο και της συνολικής συνεισφοράς τους.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗ BKS.0481188 BKS.0481188 BELCH GEORGE, BELCH MICHAEL BELCH GEORGE, BELCH MICHAEL MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •BELCH GEORGE, BELCH MICHAEL στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-418-941-0 Συγγραφέας: BELCH GEORGE, BELCH MICHAEL Εκδοτικός οίκος: ΤΖΙΟΛΑΣ Σελίδες: 912 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2022 ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Σήμερα βιώνουμε τις πιο δυναμικές και επαναστατικές αλλαγές σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη εποχή στην ιστορία της επικοινωνίας μάρκετινγκ! Αυτή η περιεκτική τελευταία έκδοση του βιβλίου Διαφήμιση και Προώθηση αντανακλά τις αλλαγές αυτές και τις συνέπειές τους για το στέλεχος μάρκετινγκ. Η έκδοση αυτή:• Παρουσιάζει τη δυνατότητα εφαρμογής των θεωριών που αναλύονται στον κόσμο της επικοινωνίας μάρκετινγκ μέσω παραδειγμάτων από την επιχειρηματική πρακτική.• Περιέχει Ένθετα Ηθικής όπως και Ένθετα Ψηφιακών/Κοινωνικών Μέσων σε όλη της την έκταση.• Δίνει έμφαση στην ολοκληρωμένη παρουσία της διαφήμισης από κοινού με τα υπόλοιπα στοιχεία του μείγματος προώθησης, καθώς και στην ανάγκη κατανόησης τόσο του ξεχωριστού ρόλου του καθενός από αυτά όσο και της συνολικής συνεισφοράς τους.
    84.1
    10 1 1


    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή