To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Δίκαιο > ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ-SPAM ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
 
 
 
   
 
diafimisi kai parenoxlisi spam kai tileorasi photo

diafimisi kai parenoxlisi spam kai tileorasi photo


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ-SPAM ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

BKS.0261012      
ΚατηγορίαΔΙΚΑΙΟ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΔΙΚΑΙΟ
ΥποκατηγορίαΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΚΑΙΟ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
μόνο18.07 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-15-1560-7
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΑΝΤ. ΣΑΚΚΟΥΛΑΣ
Σελίδες: 198
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

Η διαφημιστική παρενόχληση μέσω εμπορικών μηνυμάτων στο Διαδίκτυο (Spam) και στην Τηλεόραση (διακοπές για διαφημίσεις) αποτελεί σημαντικό πρόβλημα της εποχής μας, επιταχυνόμενο από την τεχνολογική πρόοδο. Η διαφήμιση και σαν έκφραση και σαν παράγοντας της οικονομίας, είναι θεμιτή και επιθυμητή. Εντούτοις οι καταχρηστικές τακτικές εμπορικής προώθησης πλημμυρίζουν απρόσκλητα και φορτικά ένα σημαντικό κομμάτι της καθημερινής ζωής μας, προκαλώντας πολλαπλή ζημία: εισβολή στον επικοινωνιακό μας χώρο, ομογενοποίηση ηθών και εθίμων προς την παγκοσμιοποιημένη υπερκατανάλωση και σοβαρές ζημίες τόσο στους αποδέκτες όσο και στους νόμιμους διαφημιστές και παροχείς υπηρεσιών επικοινωνίας. Η αυξανόμενη ένταση του φαινομένου δεν άργησε να κινητοποιήσει την νομοθετική εξουσία, σε εθνικό και διακρατικό επίπεδο, προς αναζήτηση τρόπων περιορισμού των υπερβολών της ηλεκτρονικής διαφήμισης, ώστε να προστατεύεται ο αποδέκτης-καταναλωτής και να διασφαλίζεται η καλή εμπορική επικοινωνία.

Η παρούσα έκδοση συγκεντρώνει τις εισηγήσεις που παρουσιάστηκαν σε σχετική Ημερίδα του Κέντρου Διεθνούς και Ευρωπαϊκού Οικονομικού Δικαίου, τον Φεβρουάριο του 2005, επιχειρώντας μια πολύπλευρη προσέγγιση του προβλήματος, με τη συνδρομή εξειδικευμένων νομικών, τεχνικών, εκπροσώπων αρμοδίων Αρχών, παροχέων διαδικτυακών υπηρεσιών καθώς και του διαφημιστικού κλάδου. Ειδικότερα παρουσιάζονται ευρωπαϊκές Οδηγίες όπως η Οδηγία 2002/58/ΕΚ που αναφέρεται μεταξύ άλλων στο Spam και η Οδηγία για την Τηλεόραση χωρίς Σύνορα 89/552/ΕΟΚ αλλά και νομοθετικές πρωτοβουλίες σε εθνικό πλαίσιο. Αναλύονται επίσης επιμέρους προβληματισμοί και περιγράφονται μέθοδοι αντιμετώπισης τόσο από τεχνική όσο και από νομική σκοπιά. Τέλος, σε εκτενές παράρτημα περιλαμβάνεται το σχετικό νομοθετικό πλαίσιο των Η.Π.Α., της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ελλάδας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΔΙΚΑΙΟ

Last viewed
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ-SPAM ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ (BKS.0261012)
diafimisi kai parenoxlisi spam kai tileorasi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
18.07 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΔΙΚΑΙΟ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΔΙΚΑΙΟ

ISBN: 960-15-1560-7
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΑΝΤ. ΣΑΚΚΟΥΛΑΣ
Σελίδες: 198
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

Η διαφημιστική παρενόχληση μέσω εμπορικών μηνυμάτων στο Διαδίκτυο (Spam) και στην Τηλεόραση (διακοπές για διαφημίσεις) αποτελεί σημαντικό πρόβλημα της εποχής μας, επιταχυνόμενο από την τεχνολογική πρόοδο. Η διαφήμιση και σαν έκφραση και σαν παράγοντας της οικονομίας, είναι θεμιτή και επιθυμητή. Εντούτοις οι καταχρηστικές τακτικές εμπορικής προώθησης πλημμυρίζουν απρόσκλητα και φορτικά ένα σημαντικό κομμάτι της καθημερινής ζωής μας, προκαλώντας πολλαπλή ζημία: εισβολή στον επικοινωνιακό μας χώρο, ομογενοποίηση ηθών και εθίμων προς την παγκοσμιοποιημένη υπερκατανάλωση και σοβαρές ζημίες τόσο στους αποδέκτες όσο και στους νόμιμους διαφημιστές και παροχείς υπηρεσιών επικοινωνίας. Η αυξανόμενη ένταση του φαινομένου δεν άργησε να κινητοποιήσει την νομοθετική εξουσία, σε εθνικό και διακρατικό επίπεδο, προς αναζήτηση τρόπων περιορισμού των υπερβολών της ηλεκτρονικής διαφήμισης, ώστε να προστατεύεται ο αποδέκτης-καταναλωτής και να διασφαλίζεται η καλή εμπορική επικοινωνία.

Η παρούσα έκδοση συγκεντρώνει τις εισηγήσεις που παρουσιάστηκαν σε σχετική Ημερίδα του Κέντρου Διεθνούς και Ευρωπαϊκού Οικονομικού Δικαίου, τον Φεβρουάριο του 2005, επιχειρώντας μια πολύπλευρη προσέγγιση του προβλήματος, με τη συνδρομή εξειδικευμένων νομικών, τεχνικών, εκπροσώπων αρμοδίων Αρχών, παροχέων διαδικτυακών υπηρεσιών καθώς και του διαφημιστικού κλάδου. Ειδικότερα παρουσιάζονται ευρωπαϊκές Οδηγίες όπως η Οδηγία 2002/58/ΕΚ που αναφέρεται μεταξύ άλλων στο Spam και η Οδηγία για την Τηλεόραση χωρίς Σύνορα 89/552/ΕΟΚ αλλά και νομοθετικές πρωτοβουλίες σε εθνικό πλαίσιο. Αναλύονται επίσης επιμέρους προβληματισμοί και περιγράφονται μέθοδοι αντιμετώπισης τόσο από τεχνική όσο και από νομική σκοπιά. Τέλος, σε εκτενές παράρτημα περιλαμβάνεται το σχετικό νομοθετικό πλαίσιο των Η.Π.Α., της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ελλάδας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ-SPAM ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ BKS.0261012 BKS.0261012 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΔΙΚΑΙΟ Κατηγορία: ΔΙΚΑΙΟ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΔΙΚΑΙΟ ISBN: 960-15-1560-7 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΑΝΤ. ΣΑΚΚΟΥΛΑΣ Σελίδες: 198 Ημερομηνία Έκδοσης: 2006 Η διαφημιστική παρενόχληση μέσω εμπορικών μηνυμάτων στο Διαδίκτυο (Spam) και στην Τηλεόραση (διακοπές για διαφημίσεις) αποτελεί σημαντικό πρόβλημα της εποχής μας, επιταχυνόμενο από την τεχνολογική πρόοδο. Η διαφήμιση και σαν έκφραση και σαν παράγοντας της οικονομίας, είναι θεμιτή και επιθυμητή. Εντούτοις οι καταχρηστικές τακτικές εμπορικής προώθησης πλημμυρίζουν απρόσκλητα και φορτικά ένα σημαντικό κομμάτι της καθημερινής ζωής μας, προκαλώντας πολλαπλή ζημία: εισβολή στον επικοινωνιακό μας χώρο, ομογενοποίηση ηθών και εθίμων προς την παγκοσμιοποιημένη υπερκατανάλωση και σοβαρές ζημίες τόσο στους αποδέκτες όσο και στους νόμιμους διαφημιστές και παροχείς υπηρεσιών επικοινωνίας. Η αυξανόμενη ένταση του φαινομένου δεν άργησε να κινητοποιήσει την νομοθετική εξουσία, σε εθνικό και διακρατικό επίπεδο, προς αναζήτηση τρόπων περιορισμού των υπερβολών της ηλεκτρονικής διαφήμισης, ώστε να προστατεύεται ο αποδέκτης-καταναλωτής και να διασφαλίζεται η καλή εμπορική επικοινωνία. Η παρούσα έκδοση συγκεντρώνει τις εισηγήσεις που παρουσιάστηκαν σε σχετική Ημερίδα του Κέντρου Διεθνούς και Ευρωπαϊκού Οικονομικού Δικαίου, τον Φεβρουάριο του 2005, επιχειρώντας μια πολύπλευρη προσέγγιση του προβλήματος, με τη συνδρομή εξειδικευμένων νομικών, τεχνικών, εκπροσώπων αρμοδίων Αρχών, παροχέων διαδικτυακών υπηρεσιών καθώς και του διαφημιστικού κλάδου. Ειδικότερα παρουσιάζονται ευρωπαϊκές Οδηγίες όπως η Οδηγία 2002/58/ΕΚ που αναφέρεται μεταξύ άλλων στο Spam και η Οδηγία για την Τηλεόραση χωρίς Σύνορα 89/552/ΕΟΚ αλλά και νομοθετικές πρωτοβουλίες σε εθνικό πλαίσιο. Αναλύονται επίσης επιμέρους προβληματισμοί και περιγράφονται μέθοδοι αντιμετώπισης τόσο από τεχνική όσο και από νομική σκοπιά. Τέλος, σε εκτενές παράρτημα περιλαμβάνεται το σχετικό νομοθετικό πλαίσιο των Η.Π.Α., της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ελλάδας.
18.07
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή