Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΙΣΜΟΣ
 
 
 
   
 
daskaloi kai ekpaideytikos dimotikismos photo
daskaloi kai ekpaideytikos dimotikismos photo


ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΙΣΜΟΣ

BKS.0311695          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΧΑΡΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από12.04 €
μόνο9.63 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-375-191-X
Συγγραφέας: ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΧΑΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Σειρά: ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Σελίδες: 208
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2001

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΓΗ (1923-1925)

Η ιστορική έρευνα για το κίνημα του εκπαιδευτικού δημοτικισμού (και ευρύτερα του δημοτικισμού) έχει προχωρήσει σημαντικά, σε σχέση τουλάχιστον με άλλες περιοχές στην Ιστορία της Νεοελληνικής Εκπαίδευσης. Γνωρίζουμε ήδη αρκετά για τη συνεισφορά που είχε στην εμφάνιση, ανάπτυξη και διάχυση του κινήματος η δράση συγκεκριμένων ατόμων, με χαρακτηριστικές περιπτώσεις τον Ψυχάρη για τον καταλυτικό του ρόλο στο χώρο της λογοτεχνίας και τους Γληνό, Δελμούζο, Τριανταφυλλίδη, Κουντουρά για τη δράση τους στο χώρο της εκπαίδευσης. Όμως η έρευνα δεν επεκτάθηκε και σε εκείνο το σύνολο που κλήθηκε να εφαρμόσει τη γλωσσοεκπαιδευτική μεταρρύθμιση στα σχολεία: στους εκπαιδευτικούς.

Η μελέτη του Χάρη Αθανασιάδη στηρίζεται σε μια ανεκμετάλλευτη ως σήμερα πηγή -τα περιεχόμενα του περιοδικού Αυγή- ένα βραχύβιο δασκαλικό περιοδικό του Μεσοπολέμου. Επισημαίνονται τα χαρακτηριστικά του εντύπου (στόχοι, ιδεολογία, θεματικοί προσανατολισμοί), καταγράφονται οι συνεργάτες και η κυκλοφορία του και διερευνώνται οι σχέσεις του με τους παράγοντες της εκπαιδευτικής πολιτικής, τα άλλα εκπαιδευτικά περιοδικά και κυρίως οι σχέσεις του με τη νεοσύστατη τότε Διδασκαλική Ομοσπονδία. Με τη βοήθεια των αρχείων του περιοδικού, ο Χάρης Αθανασιάδης δείχνει τις διαδικασίες και τα στάδια που οδήγησαν στη διαμόρφωση στάσεων και αντιλήψεων των εκπαιδευτικών και της κοινωνίας γενικότερα, πριν αυτά αποτυπωθούν σε ενέργειες ή βιβλία.

Στο τέλος του βιβλίου περιλαμβάνεται ένα Ευρετήριο, το οποίο, όπως επισημαίνει ο Αλέξης Δημαράς στο προλογικό σημείωμα συμβάλλει στην προσπάθεια να αποκτήσουν οι μελετητές ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο, ένα ενιαίο χρηστικό ευρετήριο των «παιδαγωγικών» περιοδικών, στο οποίο θα μπορούν να ενσωματώνονται σταδιακά όσες σχετικές εργασίες εκπονούνται κατά καιρούς, χωρίς να αχρηστεύονται οι προηγούμενες.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΙΣΜΟΣ (BKS.0311695)
daskaloi kai ekpaideytikos dimotikismos photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
12.04 € -20% = 9.63
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-375-191-X
Συγγραφέας: ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΧΑΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Σειρά: ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Σελίδες: 208
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2001

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΓΗ (1923-1925)

Η ιστορική έρευνα για το κίνημα του εκπαιδευτικού δημοτικισμού (και ευρύτερα του δημοτικισμού) έχει προχωρήσει σημαντικά, σε σχέση τουλάχιστον με άλλες περιοχές στην Ιστορία της Νεοελληνικής Εκπαίδευσης. Γνωρίζουμε ήδη αρκετά για τη συνεισφορά που είχε στην εμφάνιση, ανάπτυξη και διάχυση του κινήματος η δράση συγκεκριμένων ατόμων, με χαρακτηριστικές περιπτώσεις τον Ψυχάρη για τον καταλυτικό του ρόλο στο χώρο της λογοτεχνίας και τους Γληνό, Δελμούζο, Τριανταφυλλίδη, Κουντουρά για τη δράση τους στο χώρο της εκπαίδευσης. Όμως η έρευνα δεν επεκτάθηκε και σε εκείνο το σύνολο που κλήθηκε να εφαρμόσει τη γλωσσοεκπαιδευτική μεταρρύθμιση στα σχολεία: στους εκπαιδευτικούς.

Η μελέτη του Χάρη Αθανασιάδη στηρίζεται σε μια ανεκμετάλλευτη ως σήμερα πηγή -τα περιεχόμενα του περιοδικού Αυγή- ένα βραχύβιο δασκαλικό περιοδικό του Μεσοπολέμου. Επισημαίνονται τα χαρακτηριστικά του εντύπου (στόχοι, ιδεολογία, θεματικοί προσανατολισμοί), καταγράφονται οι συνεργάτες και η κυκλοφορία του και διερευνώνται οι σχέσεις του με τους παράγοντες της εκπαιδευτικής πολιτικής, τα άλλα εκπαιδευτικά περιοδικά και κυρίως οι σχέσεις του με τη νεοσύστατη τότε Διδασκαλική Ομοσπονδία. Με τη βοήθεια των αρχείων του περιοδικού, ο Χάρης Αθανασιάδης δείχνει τις διαδικασίες και τα στάδια που οδήγησαν στη διαμόρφωση στάσεων και αντιλήψεων των εκπαιδευτικών και της κοινωνίας γενικότερα, πριν αυτά αποτυπωθούν σε ενέργειες ή βιβλία.

Στο τέλος του βιβλίου περιλαμβάνεται ένα Ευρετήριο, το οποίο, όπως επισημαίνει ο Αλέξης Δημαράς στο προλογικό σημείωμα συμβάλλει στην προσπάθεια να αποκτήσουν οι μελετητές ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο, ένα ενιαίο χρηστικό ευρετήριο των «παιδαγωγικών» περιοδικών, στο οποίο θα μπορούν να ενσωματώνονται σταδιακά όσες σχετικές εργασίες εκπονούνται κατά καιρούς, χωρίς να αχρηστεύονται οι προηγούμενες.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΙΣΜΟΣ BKS.0311695 ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΧΑΡΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΧΑΡΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
7.7 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials