To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
 
 
 
   
 
customer loyalty photo

customer loyalty photo


CUSTOMER LOYALTY

BKS.0043051      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΠΛΕΡΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.12.62 €
μόνο11.36 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-7860-82-8
Συγγραφέας: ΜΠΛΕΡΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Σελίδες: 119
Διαστάσεις: 15Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2010

MARKETING TECHNIQUES TO ENGENDER LOYALTY AMONG CUSTOMER

This book examines the issue of customer loyalty and its importance for companies. The motivation for this research derived from the fact that customer retention is very important for companies' profitability.

In this book the benefits of customer loyalty for companies and for the customers are analyzed, the diverse types of customer loyalty are presented as well as the ways loyalty can be measured. Customers are categorized on the basis of their degree of loyalty and the influence of social factors and of branding on customer loyalty are also examined. In addition the influence of internal quality and of companies employees on customer loyalty is analyzed.

Issues concerning customer segmentation, the creation of databases with customer information, customers complaining behaviour and companies handling methods of complaints as well as their service evaluation and defection analysis methods for tracing service failure and achieving effective recovery are examined.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
CUSTOMER LOYALTY (BKS.0043051)
customer loyalty photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 12.62 € μόνο 11.36
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΠΛΕΡΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-7860-82-8
Συγγραφέας: ΜΠΛΕΡΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Σελίδες: 119
Διαστάσεις: 15Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2010

MARKETING TECHNIQUES TO ENGENDER LOYALTY AMONG CUSTOMER

This book examines the issue of customer loyalty and its importance for companies. The motivation for this research derived from the fact that customer retention is very important for companies' profitability.

In this book the benefits of customer loyalty for companies and for the customers are analyzed, the diverse types of customer loyalty are presented as well as the ways loyalty can be measured. Customers are categorized on the basis of their degree of loyalty and the influence of social factors and of branding on customer loyalty are also examined. In addition the influence of internal quality and of companies employees on customer loyalty is analyzed.

Issues concerning customer segmentation, the creation of databases with customer information, customers complaining behaviour and companies handling methods of complaints as well as their service evaluation and defection analysis methods for tracing service failure and achieving effective recovery are examined.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
CUSTOMER LOYALTY BKS.0043051 BKS.0043051 ΜΠΛΕΡΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΠΛΕΡΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΜΠΛΕΡΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-7860-82-8 Συγγραφέας: ΜΠΛΕΡΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ Σελίδες: 119 Διαστάσεις: 15Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: 2010 MARKETING TECHNIQUES TO ENGENDER LOYALTY AMONG CUSTOMER This book examines the issue of customer loyalty and its importance for companies. The motivation for this research derived from the fact that customer retention is very important for companies' profitability. In this book the benefits of customer loyalty for companies and for the customers are analyzed, the diverse types of customer loyalty are presented as well as the ways loyalty can be measured. Customers are categorized on the basis of their degree of loyalty and the influence of social factors and of branding on customer loyalty are also examined. In addition the influence of internal quality and of companies employees on customer loyalty is analyzed. Issues concerning customer segmentation, the creation of databases with customer information, customers complaining behaviour and companies handling methods of complaints as well as their service evaluation and defection analysis methods for tracing service failure and achieving effective recovery are examined.
10.22
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή