To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > BRAND Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
 
 
 
   
 
brand i stratigiki photo

brand i stratigiki photo


BRAND Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

BKS.0572098      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΝΑΛΜΠΑΝΤΗΣ ΜΙΧΑΗΛ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαMANAGEMENT
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή
ISBN: 978-960-9513-22-7
Συγγραφέας: ΝΑΛΜΠΑΝΤΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
Εκδοτικός οίκος: ΦΕΡΕΝΙΚΗ
Σελίδες: 224
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2013

Γιατί οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμοί αποδεικνύονται αδύναμοι στη δημιουργία και εγκαθίδρυση ισχυρών brands σε εθνικό, αλλά και παγκόσμιο επίπεδο;

Σε αυτό το ερώτημα έρχεται να δώσει απάντηση το πρώτο ελληνικό βιβλίο για το branding. O αναγνώστης έχει την ευκαιρία πέρα από την έννοια 'brand' να μάθει για τους φορείς του, το ‘branding’, την στρατηγική, αλλά και τους πέντε κρίσιμους παράγοντες, τους οποίους καθορίζει και από τους οποίους επηρεάζεται, εμπλουτισμένους με πολλά παραδείγματα. Το βιβλίο απευθύνεται σε σπουδαστές, νέους και έμπειρους επιχειρηματίες, οι οποίοι επιθυμούν όχι μόνο να ενημερωθούν σφαιρικά για την έννοια του brand, αλλά στοχεύουν στη δημιουργία και εγκαθίδρυση ισχυρών brands σε παγκόσμιο επίπεδο. Το βιβλίο 'Brand, η στρατηγική', αποτελεί ένα χρήσιμο επιχειρηματικό εργαλείο για την δημιουργία επώνυμων και υψηλής προστιθεμένης αξίας προϊόντων και υπηρεσιών.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος   (1 σχόλιο)
Βαθμολογία 7
Σύνολο ψήφων: 1 Σχολιάστε και ψηφίστε
Από χρήστη ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΓΕΡΙΜΟΓΛΟΥ - Βαθμολογία 7 στις 28-08-2015
Το βιβλίο υπόσχεται παραπάνω από όσα προσφέρει, αλλά δεν παύει να είναι ενδιαφέρον. Μια τιμή κοντά στα 5-6 ευρώ θα ήταν πιο τίμια.

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
BRAND Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ (BKS.0572098)
brand i stratigiki photo
Wishlist
Share
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΝΑΛΜΠΑΝΤΗΣ ΜΙΧΑΗΛ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-9513-22-7
Συγγραφέας: ΝΑΛΜΠΑΝΤΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
Εκδοτικός οίκος: ΦΕΡΕΝΙΚΗ
Σελίδες: 224
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2013

Γιατί οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμοί αποδεικνύονται αδύναμοι στη δημιουργία και εγκαθίδρυση ισχυρών brands σε εθνικό, αλλά και παγκόσμιο επίπεδο;

Σε αυτό το ερώτημα έρχεται να δώσει απάντηση το πρώτο ελληνικό βιβλίο για το branding. O αναγνώστης έχει την ευκαιρία πέρα από την έννοια 'brand' να μάθει για τους φορείς του, το ‘branding’, την στρατηγική, αλλά και τους πέντε κρίσιμους παράγοντες, τους οποίους καθορίζει και από τους οποίους επηρεάζεται, εμπλουτισμένους με πολλά παραδείγματα. Το βιβλίο απευθύνεται σε σπουδαστές, νέους και έμπειρους επιχειρηματίες, οι οποίοι επιθυμούν όχι μόνο να ενημερωθούν σφαιρικά για την έννοια του brand, αλλά στοχεύουν στη δημιουργία και εγκαθίδρυση ισχυρών brands σε παγκόσμιο επίπεδο. Το βιβλίο 'Brand, η στρατηγική', αποτελεί ένα χρήσιμο επιχειρηματικό εργαλείο για την δημιουργία επώνυμων και υψηλής προστιθεμένης αξίας προϊόντων και υπηρεσιών.

7/10 από 1 χρήστες
Από χρήστη ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΓΕΡΙΜΟΓΛΟΥ - Βαθμολογία 7 - 28-08-2015
Το βιβλίο υπόσχεται παραπάνω από όσα προσφέρει, αλλά δεν παύει να είναι ενδιαφέρον. Μια τιμή κοντά στα 5-6 ευρώ θα ήταν πιο τίμια.
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
BRAND Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ BKS.0572098 BKS.0572098 ΝΑΛΜΠΑΝΤΗΣ ΜΙΧΑΗΛ ΝΑΛΜΠΑΝΤΗΣ ΜΙΧΑΗΛ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΝΑΛΜΠΑΝΤΗΣ ΜΙΧΑΗΛ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-9513-22-7 Συγγραφέας: ΝΑΛΜΠΑΝΤΗΣ ΜΙΧΑΗΛ Εκδοτικός οίκος: ΦΕΡΕΝΙΚΗ Σελίδες: 224 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2013 Γιατί οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμοί αποδεικνύονται αδύναμοι στη δημιουργία και εγκαθίδρυση ισχυρών brands σε εθνικό, αλλά και παγκόσμιο επίπεδο; Σε αυτό το ερώτημα έρχεται να δώσει απάντηση το πρώτο ελληνικό βιβλίο για το branding. O αναγνώστης έχει την ευκαιρία πέρα από την έννοια 'brand' να μάθει για τους φορείς του, το ‘branding’, την στρατηγική, αλλά και τους πέντε κρίσιμους παράγοντες, τους οποίους καθορίζει και από τους οποίους επηρεάζεται, εμπλουτισμένους με πολλά παραδείγματα. Το βιβλίο απευθύνεται σε σπουδαστές, νέους και έμπειρους επιχειρηματίες, οι οποίοι επιθυμούν όχι μόνο να ενημερωθούν σφαιρικά για την έννοια του brand, αλλά στοχεύουν στη δημιουργία και εγκαθίδρυση ισχυρών brands σε παγκόσμιο επίπεδο. Το βιβλίο 'Brand, η στρατηγική', αποτελεί ένα χρήσιμο επιχειρηματικό εργαλείο για την δημιουργία επώνυμων και υψηλής προστιθεμένης αξίας προϊόντων και υπηρεσιών.
0
7 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή