Ενώ οι οικονομολόγοι αντιδικούν για τις αιτίες μιας οικονομικής ύφεσης, οι μάνατζερ των επιχειρήσεων είναι υποχρεωμένοι να αντιμετωπίσουν τις συνέπειές της. Η σωστή διαχείριση των τριών μεταβλητών που επηρεάζουν την αποδοτικότητα -όγκου πωλήσεων, τιμών και κόστους- αποκτά σε τέτοιες συνθήκες ιδιαίτερη σημασία. Μέσα από μιας αποδεδειγμένης χρησιμότητας ''ολιστική'' μεθοδολογία, προτείνονται μέτρα άμβλυνσης των συνεπειών που έχει η ύφεση στα λειτουργικά αποτελέσματα της επιχείρησης, καθώς και ιδέες, προτάσεις και πολιτικές που εφαρμόζουν επιτυχημένες επιχειρήσεις για επιβίωση, βελτίωση της αποδοτικότητας και διέξοδο σε μια συντηρήσιμη ανάκαμψη-ανάπτυξη. Η εστίαση είναι σε στρατηγικούς άξονες επιλεγμένων λειτουργικών τομέων: Γενική Διοίκηση, Χρηματοοικονομικά, Πωλήσεις/Μάρκετινγκ, και Προμήθειες.
Ο αναγνώστης προσανατολίζεται μεταξύ άλλων στα παρακάτω:
Διερεύνηση κερδοφόρων δυνατοτήτων από μεταβολές στον Όγκο Πωλήσεων, τις Τιμές και τα Κόστη.
Εξοικονόμηση πόρων μέσα από την επανεξέταση της διοικητικής φιλοσοφίας, της οργανωτικής δομής και συγκεκριμένων κριτηρίων αξιολόγησης κάθε δαπάνης.
Ευκαιρίες μείωσης του κόστους των λειτουργικών διασυνδέσεων.
Στο μεταβαλλόμενο χαρακτήρα των προϋπολογισμών στη σύγχρονη διοίκηση των επιχειρήσεων, ως εργαλείο παρακίνησης προς αποδοτικές αλλαγές-συμπεριφορές.
Τρόπους σωστής διαχείρισης του κεφαλαίου κίνησης και των ταμειακών ροών.
Πολιτικές για την αύξηση της αποδοτικότητας των Πωλήσεων/Μάρκετινγκ, τη στρατηγική τιμολόγηση, την αξιολόγηση προϊόντων, πελατών κ.α.
Συνοπτικά βασικά στοιχεία για τη ''διοίκηση'' της καινοτομίας και των αλλαγών, για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας.
Το βιβλίο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, διευθυντικά στελέχη όλων των βαθμίδων, συμβούλους επιχειρήσεων, φοιτητές, αλλά και κάθε επαγγελματία που αναζητά τεχνικές και ιδέες για τη βελτίωση της αποδοτικότητας της επιχείρησης.
Ενώ οι οικονομολόγοι αντιδικούν για τις αιτίες μιας οικονομικής ύφεσης, οι μάνατζερ των επιχειρήσεων είναι υποχρεωμένοι να αντιμετωπίσουν τις συνέπειές της. Η σωστή διαχείριση των τριών μεταβλητών που επηρεάζουν την αποδοτικότητα -όγκου πωλήσεων, τιμών και κόστους- αποκτά σε τέτοιες συνθήκες ιδιαίτερη σημασία. Μέσα από μιας αποδεδειγμένης χρησιμότητας ''ολιστική'' μεθοδολογία, προτείνονται μέτρα άμβλυνσης των συνεπειών που έχει η ύφεση στα λειτουργικά αποτελέσματα της επιχείρησης, καθώς και ιδέες, προτάσεις και πολιτικές που εφαρμόζουν επιτυχημένες επιχειρήσεις για επιβίωση, βελτίωση της αποδοτικότητας και διέξοδο σε μια συντηρήσιμη ανάκαμψη-ανάπτυξη. Η εστίαση είναι σε στρατηγικούς άξονες επιλεγμένων λειτουργικών τομέων: Γενική Διοίκηση, Χρηματοοικονομικά, Πωλήσεις/Μάρκετινγκ, και Προμήθειες.
Ο αναγνώστης προσανατολίζεται μεταξύ άλλων στα παρακάτω:
• Διερεύνηση κερδοφόρων δυνατοτήτων από μεταβολές στον Όγκο Πωλήσεων, τις Τιμές και τα Κόστη. • Εξοικονόμηση πόρων μέσα από την επανεξέταση της διοικητικής φιλοσοφίας, της οργανωτικής δομής και συγκεκριμένων κριτηρίων αξιολόγησης κάθε δαπάνης. • Ευκαιρίες μείωσης του κόστους των λειτουργικών διασυνδέσεων. • Στο μεταβαλλόμενο χαρακτήρα των προϋπολογισμών στη σύγχρονη διοίκηση των επιχειρήσεων, ως εργαλείο παρακίνησης προς αποδοτικές αλλαγές-συμπεριφορές. • Τρόπους σωστής διαχείρισης του κεφαλαίου κίνησης και των ταμειακών ροών. • Πολιτικές για την αύξηση της αποδοτικότητας των Πωλήσεων/Μάρκετινγκ, τη στρατηγική τιμολόγηση, την αξιολόγηση προϊόντων, πελατών κ.α. • Συνοπτικά βασικά στοιχεία για τη ''διοίκηση'' της καινοτομίας και των αλλαγών, για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας.
Το βιβλίο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, διευθυντικά στελέχη όλων των βαθμίδων, συμβούλους επιχειρήσεων, φοιτητές, αλλά και κάθε επαγγελματία που αναζητά τεχνικές και ιδέες για τη βελτίωση της αποδοτικότητας της επιχείρησης.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΥΦΕΣΗΣBKS.0322186BKS.0322186ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-531-272-5 Συγγραφέας: ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΥΛΟΣ Σελίδες: 384 Διαστάσεις: 15, 8Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2010 Ενώ οι οικονομολόγοι αντιδικούν για τις αιτίες μιας οικονομικής ύφεσης, οι μάνατζερ των επιχειρήσεων είναι υποχρεωμένοι να αντιμετωπίσουν τις συνέπειές της. Η σωστή διαχείριση των τριών μεταβλητών που επηρεάζουν την αποδοτικότητα -όγκου πωλήσεων, τιμών και κόστους- αποκτά σε τέτοιες συνθήκες ιδιαίτερη σημασία. Μέσα από μιας αποδεδειγμένης χρησιμότητας ''ολιστική'' μεθοδολογία, προτείνονται μέτρα άμβλυνσης των συνεπειών που έχει η ύφεση στα λειτουργικά αποτελέσματα της επιχείρησης, καθώς και ιδέες, προτάσεις και πολιτικές που εφαρμόζουν επιτυχημένες επιχειρήσεις για επιβίωση, βελτίωση της αποδοτικότητας και διέξοδο σε μια συντηρήσιμη ανάκαμψη-ανάπτυξη. Η εστίαση είναι σε στρατηγικούς άξονες επιλεγμένων λειτουργικών τομέων: Γενική Διοίκηση, Χρηματοοικονομικά, Πωλήσεις/Μάρκετινγκ, και Προμήθειες. Ο αναγνώστης προσανατολίζεται μεταξύ άλλων στα παρακάτω: • Διερεύνηση κερδοφόρων δυνατοτήτων από μεταβολές στον Όγκο Πωλήσεων, τις Τιμές και τα Κόστη. • Εξοικονόμηση πόρων μέσα από την επανεξέταση της διοικητικής φιλοσοφίας, της οργανωτικής δομής και συγκεκριμένων κριτηρίων αξιολόγησης κάθε δαπάνης. • Ευκαιρίες μείωσης του κόστους των λειτουργικών διασυνδέσεων. • Στο μεταβαλλόμενο χαρακτήρα των προϋπολογισμών στη σύγχρονη διοίκηση των επιχειρήσεων, ως εργαλείο παρακίνησης προς αποδοτικές αλλαγές-συμπεριφορές. • Τρόπους σωστής διαχείρισης του κεφαλαίου κίνησης και των ταμειακών ροών. • Πολιτικές για την αύξηση της αποδοτικότητας των Πωλήσεων/Μάρκετινγκ, τη στρατηγική τιμολόγηση, την αξιολόγηση προϊόντων, πελατών κ.α. • Συνοπτικά βασικά στοιχεία για τη ''διοίκηση'' της καινοτομίας και των αλλαγών, για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας. Το βιβλίο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, διευθυντικά στελέχη όλων των βαθμίδων, συμβούλους επιχειρήσεων, φοιτητές, αλλά και κάθε επαγγελματία που αναζητά τεχνικές και ιδέες για τη βελτίωση της αποδοτικότητας της επιχείρησης. ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΥΦΕΣΗΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση