To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΒΑΣΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
basiko marketingk photo

basiko marketingk photo


ΒΑΣΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0191956      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΓΑΛΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.18.07 €
μόνο16.26 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-351-638-4
Συγγραφέας: ΓΑΛΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 244
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Το βιβλίο αναφέρεται διεξοδικά στη φιλοσοφία του marketing, στις διαδικασίες που απαιτούνται για την εισαγωγή του, εξετάζει την «ανατομία»- ψυχολογία του καταναλωτή, αναλύει τις συνθήκες και τις ιδιαιτερότητες της αγοράς και προβληματίζει όσον αφορά τη διαμόρφωση πολιτικής marketing,

Αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για όλα τα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών, ενώ απευθύνεται και σε επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΒΑΣΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0191956)
basiko marketingk photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 18.07 € μόνο 16.26
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΓΑΛΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 960-351-638-4
Συγγραφέας: ΓΑΛΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 244
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Το βιβλίο αναφέρεται διεξοδικά στη φιλοσοφία του marketing, στις διαδικασίες που απαιτούνται για την εισαγωγή του, εξετάζει την «ανατομία»- ψυχολογία του καταναλωτή, αναλύει τις συνθήκες και τις ιδιαιτερότητες της αγοράς και προβληματίζει όσον αφορά τη διαμόρφωση πολιτικής marketing,

Αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για όλα τα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών, ενώ απευθύνεται και σε επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΒΑΣΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0191956 BKS.0191956 ΓΑΛΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΓΑΛΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΓΑΛΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-351-638-4 Συγγραφέας: ΓΑΛΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 244 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2006 ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Το βιβλίο αναφέρεται διεξοδικά στη φιλοσοφία του marketing, στις διαδικασίες που απαιτούνται για την εισαγωγή του, εξετάζει την «ανατομία»- ψυχολογία του καταναλωτή, αναλύει τις συνθήκες και τις ιδιαιτερότητες της αγοράς και προβληματίζει όσον αφορά τη διαμόρφωση πολιτικής marketing, Αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για όλα τα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών, ενώ απευθύνεται και σε επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες.
14.63
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή