To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
 
 
 
   
 
axiologisi sto mathima tis istorias photo

axiologisi sto mathima tis istorias photo


ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

BKS.0377219      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΛΑΖΑΡΑΚΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.18.01 €
μόνο16.21 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-333-676-1
Συγγραφέας: ΛΑΖΑΡΑΚΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 198
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2011

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Ένα νέο βιβλίο για το θέμα της αξιολόγησης, και μάλιστα για μιαν "άλλη αξιολόγηση" δεν μπορεί παρά να κινήσει το ενδιαφέρον. Το παρόν βιβλίο δίνει ζωή στην κατ΄ αρχήν άνυδρη αξιολόγηση και μέσω αυτής στο ίδιο το μάθημα στο σύνολό του, εμπλουτίζει την σκέψη αλλά και την καθημερινή πρακτική του εκπαιδευτικού, μετατρέπει την φαινομενικά ατελέσφορη και εξοντωτική αξιολόγηση αλλά και όλο το μάθημα σε ένα γλυκό και τερπνό βίωμα για τον μαθητή.

Οι δραματικές δραστηριότητες από το εκπαιδευτικό δράμα έως την θεατρική παράσταση, η ενεργοποίηση της φαντασίας και η επιστράτευση της ενσυναίσθησης, η αξιοποίηση της τέχνης από την αποκωδικοποίηση και ανάγνωση έργων τέχνης έως την παραγωγή καλλιτεχνικού έργου από τους ίδιους τους μαθητές δίνουν άλλες και νέες προοπτικές στο μάθημα, καθώς όχι μόνο δραστηριοποιούν το ενδιαφέρον, αλλά και εντάσσουν στο μάθημα και ενισχύουν όλους τους μαθητές, καθώς λαμβάνουν υπόψη τις διαφορετικές "ευφυΐες" τους, και ακόμη συμβάλλουν στην αντιμετώπιση προβλημάτων πειθαρχίας, αποτελώντας αντίδοτο στην ανία και απραξία, απελευθέρωση από την καθήλωση που επιβάλλει η τρέχουσα διδασκαλία στο σώμα και στο πνεύμα των μαθητών αλλά και του εκπαιδευτικού.

Η συγγραφέας του βιβλίου κατορθώνει όχι μόνο να απαντήσει σε καίρια ζητήματα σχετικά με την αξιολόγηση γενικότερα μα και συγκεκριμένα με την αξιοποίηση της αξιολόγησης στο μάθημα της Ιστορίας, αλλά και να ανακινήσει θέματα που επί δεκαετίες ναρκοθετούν το μάθημα και ακόμη να προκαλέσει νέους προβληματισμούς για το μάθημα της Ιστορίας και την ιστορία του. To βιβλίο είναι διπλά χρήσιμο, γιατί προσφέρει όχι μόνον ένα διαφοροποιημένο ρεπερτόριο τρόπων και μορφών αξιολόγησης, αλλά και αναζωογονεί ένα δυσπρόσιτο από τους μαθητές μάθημα μετατρέποντάς το μέσα από μια θεωρούμενη στείρα διαδικασία, την αξιολόγηση, σε μάθημα ζωής.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (BKS.0377219)
axiologisi sto mathima tis istorias photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 18.01 € μόνο 16.21
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΛΑΖΑΡΑΚΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-333-676-1
Συγγραφέας: ΛΑΖΑΡΑΚΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 198
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2011

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Ένα νέο βιβλίο για το θέμα της αξιολόγησης, και μάλιστα για μιαν "άλλη αξιολόγηση" δεν μπορεί παρά να κινήσει το ενδιαφέρον. Το παρόν βιβλίο δίνει ζωή στην κατ΄ αρχήν άνυδρη αξιολόγηση και μέσω αυτής στο ίδιο το μάθημα στο σύνολό του, εμπλουτίζει την σκέψη αλλά και την καθημερινή πρακτική του εκπαιδευτικού, μετατρέπει την φαινομενικά ατελέσφορη και εξοντωτική αξιολόγηση αλλά και όλο το μάθημα σε ένα γλυκό και τερπνό βίωμα για τον μαθητή.

Οι δραματικές δραστηριότητες από το εκπαιδευτικό δράμα έως την θεατρική παράσταση, η ενεργοποίηση της φαντασίας και η επιστράτευση της ενσυναίσθησης, η αξιοποίηση της τέχνης από την αποκωδικοποίηση και ανάγνωση έργων τέχνης έως την παραγωγή καλλιτεχνικού έργου από τους ίδιους τους μαθητές δίνουν άλλες και νέες προοπτικές στο μάθημα, καθώς όχι μόνο δραστηριοποιούν το ενδιαφέρον, αλλά και εντάσσουν στο μάθημα και ενισχύουν όλους τους μαθητές, καθώς λαμβάνουν υπόψη τις διαφορετικές "ευφυΐες" τους, και ακόμη συμβάλλουν στην αντιμετώπιση προβλημάτων πειθαρχίας, αποτελώντας αντίδοτο στην ανία και απραξία, απελευθέρωση από την καθήλωση που επιβάλλει η τρέχουσα διδασκαλία στο σώμα και στο πνεύμα των μαθητών αλλά και του εκπαιδευτικού.

Η συγγραφέας του βιβλίου κατορθώνει όχι μόνο να απαντήσει σε καίρια ζητήματα σχετικά με την αξιολόγηση γενικότερα μα και συγκεκριμένα με την αξιοποίηση της αξιολόγησης στο μάθημα της Ιστορίας, αλλά και να ανακινήσει θέματα που επί δεκαετίες ναρκοθετούν το μάθημα και ακόμη να προκαλέσει νέους προβληματισμούς για το μάθημα της Ιστορίας και την ιστορία του. To βιβλίο είναι διπλά χρήσιμο, γιατί προσφέρει όχι μόνον ένα διαφοροποιημένο ρεπερτόριο τρόπων και μορφών αξιολόγησης, αλλά και αναζωογονεί ένα δυσπρόσιτο από τους μαθητές μάθημα μετατρέποντάς το μέσα από μια θεωρούμενη στείρα διαδικασία, την αξιολόγηση, σε μάθημα ζωής.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ BKS.0377219 BKS.0377219 ΛΑΖΑΡΑΚΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΛΑΖΑΡΑΚΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΛΑΖΑΡΑΚΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-333-676-1 Συγγραφέας: ΛΑΖΑΡΑΚΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ Σελίδες: 198 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2011 ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Ένα νέο βιβλίο για το θέμα της αξιολόγησης, και μάλιστα για μιαν "άλλη αξιολόγηση" δεν μπορεί παρά να κινήσει το ενδιαφέρον. Το παρόν βιβλίο δίνει ζωή στην κατ΄ αρχήν άνυδρη αξιολόγηση και μέσω αυτής στο ίδιο το μάθημα στο σύνολό του, εμπλουτίζει την σκέψη αλλά και την καθημερινή πρακτική του εκπαιδευτικού, μετατρέπει την φαινομενικά ατελέσφορη και εξοντωτική αξιολόγηση αλλά και όλο το μάθημα σε ένα γλυκό και τερπνό βίωμα για τον μαθητή. Οι δραματικές δραστηριότητες από το εκπαιδευτικό δράμα έως την θεατρική παράσταση, η ενεργοποίηση της φαντασίας και η επιστράτευση της ενσυναίσθησης, η αξιοποίηση της τέχνης από την αποκωδικοποίηση και ανάγνωση έργων τέχνης έως την παραγωγή καλλιτεχνικού έργου από τους ίδιους τους μαθητές δίνουν άλλες και νέες προοπτικές στο μάθημα, καθώς όχι μόνο δραστηριοποιούν το ενδιαφέρον, αλλά και εντάσσουν στο μάθημα και ενισχύουν όλους τους μαθητές, καθώς λαμβάνουν υπόψη τις διαφορετικές "ευφυΐες" τους, και ακόμη συμβάλλουν στην αντιμετώπιση προβλημάτων πειθαρχίας, αποτελώντας αντίδοτο στην ανία και απραξία, απελευθέρωση από την καθήλωση που επιβάλλει η τρέχουσα διδασκαλία στο σώμα και στο πνεύμα των μαθητών αλλά και του εκπαιδευτικού. Η συγγραφέας του βιβλίου κατορθώνει όχι μόνο να απαντήσει σε καίρια ζητήματα σχετικά με την αξιολόγηση γενικότερα μα και συγκεκριμένα με την αξιοποίηση της αξιολόγησης στο μάθημα της Ιστορίας, αλλά και να ανακινήσει θέματα που επί δεκαετίες ναρκοθετούν το μάθημα και ακόμη να προκαλέσει νέους προβληματισμούς για το μάθημα της Ιστορίας και την ιστορία του. To βιβλίο είναι διπλά χρήσιμο, γιατί προσφέρει όχι μόνον ένα διαφοροποιημένο ρεπερτόριο τρόπων και μορφών αξιολόγησης, αλλά και αναζωογονεί ένα δυσπρόσιτο από τους μαθητές μάθημα μετατρέποντάς το μέσα από μια θεωρούμενη στείρα διαδικασία, την αξιολόγηση, σε μάθημα ζωής.
14.59
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή