Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 
 
 
   
 
axiologisi apotelesmatikotita kai poiotita stin ekpaideysi photo
axiologisi apotelesmatikotita kai poiotita stin ekpaideysi photo


ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

BKS.0542111          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΡΑΤΖΑ ΣΤΑΥΛΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ, ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από25.11 €
μόνο22.60 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-01-1093-Χ
Συγγραφέας: ΚΑΡΑΤΖΑ ΣΤΑΥΛΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ, ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 360
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι έννοιες της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης και της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών συστημάτων κατέχουν εξέχουσα θέση στο σύγχρονο ακαδημαϊκό και πολιτικό εκπαιδευτικό λόγο. Και οι δύο αυτές έννοιες συνδέονται άμεσα με την εκπαιδευτική αξιολόγηση. Στις σχετικές επιστημονικές συζητήσεις αξιοποιούνται επιπλέον έννοιες και όροι καθώς και θεωρητικά και μεθοδολογικά εργαλεία από συγγενείς επιστήμες και επιστημονικά πεδία. Στη βάση αυτή αναπτύσσονται νεοφανή διαθεματικά αντικείμενα ερευνητικής ενασχόλησης και διαμορφώνεται το θεωρητικό πλαίσιο και τα εξειδικευμένα μεθοδολογικά εργαλεία του ονομαζόμενου «ποιοτικού, ορθολογικού και αποτελεσματικού εκπαιδευτικού σχεδιασμού».

Στο παρόν σύγγραμμα παρουσιάζονται οι βασικές θεωρητικές παραδοχές στο πεδίο του εκπαιδευτικού σχεδιασμού και αποσαφηνίζονται οι έννοιες που αξιοποιούνται από τους ερευνητές του χώρου. Ακόμη, περιγράφονται με κριτικό τρόπο τα βασικά μεθοδολογικά εργαλεία καθώς και οι τεχνικές που έχουν χρησιμοποιηθεί στην αξιολόγηση εκπαιδευτικών συστημάτων και εκπαιδευτικών σχεδίων τόσο από εθνικές κυβερνήσεις, όσο και από υπερεθνικούς οργανισμούς και σχήματα.

Επιπλέον, αναπτύσσονται θεματικές ενότητες η γνώση των οποίων αποτελεί απαραίτητο εφόδιο για κάθε ενδιαφερόμενο σχετικά με το χώρο της εκπαίδευσης. Ενδεικτικά αναφέρονται: η εκπόνηση δεικτών ποιότητας στην εκπαίδευση, η αξιολόγηση της οικονομικής αξίας της εκπαίδευσης, η αποτίμηση της συμβολής της εκπαίδευσης στην οικονομική ανάπτυξη, ο αποτελεσματικός σχεδιασμός ανθρώπινων πόρων, η προώθηση της αποτελεσματικότητας του σχολείου, ο τρόπος χρηματοδότησης στην εκπαίδευση, η συζήτηση για εκπαιδευτική αποτελεσματικότητα και κοινωνική συνοχή κ.ά.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (BKS.0542111)
axiologisi apotelesmatikotita kai poiotita stin ekpaideysi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
25.11 € -10% = 22.60
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-01-1093-Χ
Συγγραφέας: ΚΑΡΑΤΖΑ ΣΤΑΥΛΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ, ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 360
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι έννοιες της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης και της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών συστημάτων κατέχουν εξέχουσα θέση στο σύγχρονο ακαδημαϊκό και πολιτικό εκπαιδευτικό λόγο. Και οι δύο αυτές έννοιες συνδέονται άμεσα με την εκπαιδευτική αξιολόγηση. Στις σχετικές επιστημονικές συζητήσεις αξιοποιούνται επιπλέον έννοιες και όροι καθώς και θεωρητικά και μεθοδολογικά εργαλεία από συγγενείς επιστήμες και επιστημονικά πεδία. Στη βάση αυτή αναπτύσσονται νεοφανή διαθεματικά αντικείμενα ερευνητικής ενασχόλησης και διαμορφώνεται το θεωρητικό πλαίσιο και τα εξειδικευμένα μεθοδολογικά εργαλεία του ονομαζόμενου «ποιοτικού, ορθολογικού και αποτελεσματικού εκπαιδευτικού σχεδιασμού».

Στο παρόν σύγγραμμα παρουσιάζονται οι βασικές θεωρητικές παραδοχές στο πεδίο του εκπαιδευτικού σχεδιασμού και αποσαφηνίζονται οι έννοιες που αξιοποιούνται από τους ερευνητές του χώρου. Ακόμη, περιγράφονται με κριτικό τρόπο τα βασικά μεθοδολογικά εργαλεία καθώς και οι τεχνικές που έχουν χρησιμοποιηθεί στην αξιολόγηση εκπαιδευτικών συστημάτων και εκπαιδευτικών σχεδίων τόσο από εθνικές κυβερνήσεις, όσο και από υπερεθνικούς οργανισμούς και σχήματα.

Επιπλέον, αναπτύσσονται θεματικές ενότητες η γνώση των οποίων αποτελεί απαραίτητο εφόδιο για κάθε ενδιαφερόμενο σχετικά με το χώρο της εκπαίδευσης. Ενδεικτικά αναφέρονται: η εκπόνηση δεικτών ποιότητας στην εκπαίδευση, η αξιολόγηση της οικονομικής αξίας της εκπαίδευσης, η αποτίμηση της συμβολής της εκπαίδευσης στην οικονομική ανάπτυξη, ο αποτελεσματικός σχεδιασμός ανθρώπινων πόρων, η προώθηση της αποτελεσματικότητας του σχολείου, ο τρόπος χρηματοδότησης στην εκπαίδευση, η συζήτηση για εκπαιδευτική αποτελεσματικότητα και κοινωνική συνοχή κ.ά.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ BKS.0542111 ΚΑΡΑΤΖΑ ΣΤΑΥΛΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ, ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΗΣ ΚΑΡΑΤΖΑ ΣΤΑΥΛΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ, ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
20.34 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials