Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΠΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
 
 
 
   
 
arxitektonikes kai ekpaideytikes parembaseis gia ti dimioyrgia topon mathisis sto nipiagogeio photo
arxitektonikes kai ekpaideytikes parembaseis gia ti dimioyrgia topon mathisis sto nipiagogeio photo


ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΠΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

BKS.0089074          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΓΟΥΡΓΙΩΤΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ, ΟΥΓΓΡΙΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΚΕΤΑΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από50.00 €
μόνο45.00 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-9495-02-8
Συγγραφέας: ΓΟΥΡΓΙΩΤΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ, ΟΥΓΓΡΙΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΚΕΤΑΣ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΣΙΓΜΑ
Σελίδες: 336
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2015

Στόχος του παρόντος έργου, είναι να καταστήσει τους αρχιτέκτονες ικανούς «να κατανοήσουν την εκπαιδευτική πλευρά του ζητήματος» του σχεδιασμού και της αναδιαμόρφωσης του χώρου του νηπιαγωγείου, αλλά και τους παιδαγωγούς «να αναπτύξουν γνώσεις και δεξιότητες που θα αποτρέψουν και θα μειώσουν τις αρνητικές στάσεις» απέναντι στους αρχιτέκτονες.

Ασφαλώς υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κατανοήσουμε έναν σχολικό χώρο, αλλά, στην περίπτωση του νηπιαγωγείου, φαίνεται πιο λογική η πρόταση να συνδεθούν τα δύο επιστημονικά πεδία, της αρχιτεκτονικής και της παιδαγωγικής, αξιοποιώντας δημιουργικά τις γνώσεις, τους στόχους και τα ιδανικά τους στη δημιουργία ενός κοινού οράματος που θα συμβάλλει στην ευημερία και τη μάθηση των παιδιών κατά τη διάρκεια φοίτησής τους στο νηπιαγωγείο.

Στα παραπάνω ζητήματα, η ανάπτυξη των οποίων συστήνει την ερμηνευτική και σχεδιαστική επαναπροσέγγιση του νηπιαγωγείου ως τόπου τοπίων μάθησης, φιλοδοξεί να απαντήσει ο παρών συλλογικός τόμος. Τα παραδείγματα των αρχιτεκτονικών και εκπαιδευτικών παρεμβάσεων που τον συνθέτουν, αποτελούν μια προσπάθεια απάντησης στο ερώτημα πώς μπορούμε σήμερα να σχεδιάσουμε και να αναδιαμορφώσουμε ένα νηπιαγωγείο ή μέρη αυτού, επικεντρώνοντας όχι στη μορφή του, αλλά στη διαδικασία την οποία θα ακολουθήσουμε. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην παρουσίαση μεθόδων, διαδικασιών και εργαλείων, με τη βοήθεια των οποίων τα παιδιά μπορούν να παίξουν έναν ουσιαστικό και ενεργητικό ρόλο στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αναδιαμόρφωση του περιβάλλοντος του νηπιαγωγείου.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΠΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ (BKS.0089074)
arxitektonikes kai ekpaideytikes parembaseis gia ti dimioyrgia topon mathisis sto nipiagogeio photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
50.00 € -10% = 45.00
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-9495-02-8
Συγγραφέας: ΓΟΥΡΓΙΩΤΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ, ΟΥΓΓΡΙΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΚΕΤΑΣ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΣΙΓΜΑ
Σελίδες: 336
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2015

Στόχος του παρόντος έργου, είναι να καταστήσει τους αρχιτέκτονες ικανούς «να κατανοήσουν την εκπαιδευτική πλευρά του ζητήματος» του σχεδιασμού και της αναδιαμόρφωσης του χώρου του νηπιαγωγείου, αλλά και τους παιδαγωγούς «να αναπτύξουν γνώσεις και δεξιότητες που θα αποτρέψουν και θα μειώσουν τις αρνητικές στάσεις» απέναντι στους αρχιτέκτονες.

Ασφαλώς υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κατανοήσουμε έναν σχολικό χώρο, αλλά, στην περίπτωση του νηπιαγωγείου, φαίνεται πιο λογική η πρόταση να συνδεθούν τα δύο επιστημονικά πεδία, της αρχιτεκτονικής και της παιδαγωγικής, αξιοποιώντας δημιουργικά τις γνώσεις, τους στόχους και τα ιδανικά τους στη δημιουργία ενός κοινού οράματος που θα συμβάλλει στην ευημερία και τη μάθηση των παιδιών κατά τη διάρκεια φοίτησής τους στο νηπιαγωγείο.

Στα παραπάνω ζητήματα, η ανάπτυξη των οποίων συστήνει την ερμηνευτική και σχεδιαστική επαναπροσέγγιση του νηπιαγωγείου ως τόπου τοπίων μάθησης, φιλοδοξεί να απαντήσει ο παρών συλλογικός τόμος. Τα παραδείγματα των αρχιτεκτονικών και εκπαιδευτικών παρεμβάσεων που τον συνθέτουν, αποτελούν μια προσπάθεια απάντησης στο ερώτημα πώς μπορούμε σήμερα να σχεδιάσουμε και να αναδιαμορφώσουμε ένα νηπιαγωγείο ή μέρη αυτού, επικεντρώνοντας όχι στη μορφή του, αλλά στη διαδικασία την οποία θα ακολουθήσουμε. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην παρουσίαση μεθόδων, διαδικασιών και εργαλείων, με τη βοήθεια των οποίων τα παιδιά μπορούν να παίξουν έναν ουσιαστικό και ενεργητικό ρόλο στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αναδιαμόρφωση του περιβάλλοντος του νηπιαγωγείου.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΠΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ BKS.0089074 ΓΟΥΡΓΙΩΤΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ, ΟΥΓΓΡΙΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΚΕΤΑΣ ΓΟΥΡΓΙΩΤΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ, ΟΥΓΓΡΙΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΚΕΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
40.5 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials