Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ -Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
 
 
 
   
 
arxes marketingk i elliniki proseggisi photo

arxes marketingk i elliniki proseggisi photo


ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ -Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

BKS.0673014          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από31.00 €
μόνο27.90 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-85749-6-X
Συγγραφέας: ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ROSILI
Σελίδες: 472
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

Απευθύνεται στους φοιτητές και στα στελέχη επιχειρήσεων που επιθυμούν να έχουν μια σύντομη και περιεκτική γνώση σχετικά με το Μάρκετινγκ. Ο άξονας επάνω στον οποίο κινείται ολόκληρη η συγγραφική σκέψη είναι η σύνδεση της θεωρίας του Μάρκετινγκ με την ελληνική επιχειρηματική πραγματικότητα. Συμπεριλαμβάνει τις πιο πρόσφατες απόψεις 'Ιντερνετ και Προσωπικού Μάρκετινγκ. Το βιβλίο αυτό είναι γραμμένο σε γλώσσα απλή και κατανοητή. Κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται από ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις αντλημένες από περιπτώσεις ελληνικών επιχειρήσεων.

Το παραπάνω βιβλίο ενδείκνυνται για:

  • Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ
  • Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ
  • Στελέχη επιχειρήσεων


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ -Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (BKS.0673014)
    arxes marketingk i elliniki proseggisi photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    31.00 € -10% = 27.90
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    ISBN: 960-85749-6-X
    Συγγραφέας: ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ
    Εκδοτικός οίκος: ROSILI
    Σελίδες: 472
    Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

    Απευθύνεται στους φοιτητές και στα στελέχη επιχειρήσεων που επιθυμούν να έχουν μια σύντομη και περιεκτική γνώση σχετικά με το Μάρκετινγκ. Ο άξονας επάνω στον οποίο κινείται ολόκληρη η συγγραφική σκέψη είναι η σύνδεση της θεωρίας του Μάρκετινγκ με την ελληνική επιχειρηματική πραγματικότητα. Συμπεριλαμβάνει τις πιο πρόσφατες απόψεις 'Ιντερνετ και Προσωπικού Μάρκετινγκ. Το βιβλίο αυτό είναι γραμμένο σε γλώσσα απλή και κατανοητή. Κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται από ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις αντλημένες από περιπτώσεις ελληνικών επιχειρήσεων.

    Το παραπάνω βιβλίο ενδείκνυνται για:


    • Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ
    • Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ
    • Στελέχη επιχειρήσεων

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ -Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ BKS.0673014 ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    25.11 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials