Η ''Αρχαϊκή Λυρική Ποίηση'' είναι Ανθολογία αρχαϊκής λυρικής ποίησης με βάση την αρετή, τον αγαθό, και συνώνυμους ή αντίθετους όρους, ερμηνεύει ηθικές αξίες και πολιτική συμπεριφορά στην αρχαία ελληνική λογοτεχνία, ερευνά προβλήματα ερμηνείας και μετάφρασης της αρχαίας ελληνικής λογοτεχνίας, και προσφέρει μία ερμηνευτική προσέγγιση της αρχαίας ελληνικής λογοτεχνίας. Ακολουθεί την μέθοδο ερμηνείας πού εισήγαγε ο A. W. H. Adkins. Καθώς οι λέξεις αγαθός και αρετή αποτελούν τους ισχυρότερους όρους επαίνου και επιδοκιμασίας, δηλώνουν επομένως την κατοχή, από εκείνους πού χρησιμοποιούνται, όλων των ιδιοτήτων πού πάντοτε εκτιμούνται περισσότερο από την ελληνική κοινωνία σε όλο το μήκος της.
Ο αγαθός αποτελεί τον πιο θαυμαστό τύπο ανθρώπου. Αγαθός σημαίνει να είναι κανείς γενναίος, ικανός, αποτελεσματικός, νικητής στον πόλεμο και στην ειρήνη, να έχει πλούτο, και σε καιρό ειρήνης την άνεση πού αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για την ανάπτυξη αυτών των ικανοτήτων. Αγαθός σημαίνει ευγενή καταγωγή, υψηλή κοινωνική και πολιτική θέση στην κοινωνία και πλούτο. Αν μεταφράζουμε, όπως συνηθίζουμε, το αγαθός με το ''καλός'' και το κακός με το ''κακός'', διαπράττουμε το μεθοδολογικό σφάλμα να εξισώνουμε έναν όρο (αγαθός) ηθικών αξιών και πολιτικής συμπεριφοράς της αρχαίας ελληνικής σκέψης με έναν όρο (''καλός'') ηθικής της νεοελληνικής πραγματικότητας, ωσάν να μην υπήρχαν ενδιαμέσως είκοσι οκτώ αιώνες και ωσάν να μην έχει μεσολαβήσει ο Πλάτων, ο Αριστοτέλης και ο χριστιανισμός.
Η ''Αρχαϊκή Λυρική Ποίηση'' είναι Ανθολογία αρχαϊκής λυρικής ποίησης με βάση την αρετή, τον αγαθό, και συνώνυμους ή αντίθετους όρους, ερμηνεύει ηθικές αξίες και πολιτική συμπεριφορά στην αρχαία ελληνική λογοτεχνία, ερευνά προβλήματα ερμηνείας και μετάφρασης της αρχαίας ελληνικής λογοτεχνίας, και προσφέρει μία ερμηνευτική προσέγγιση της αρχαίας ελληνικής λογοτεχνίας. Ακολουθεί την μέθοδο ερμηνείας πού εισήγαγε ο A. W. H. Adkins. Καθώς οι λέξεις αγαθός και αρετή αποτελούν τους ισχυρότερους όρους επαίνου και επιδοκιμασίας, δηλώνουν επομένως την κατοχή, από εκείνους πού χρησιμοποιούνται, όλων των ιδιοτήτων πού πάντοτε εκτιμούνται περισσότερο από την ελληνική κοινωνία σε όλο το μήκος της.
Ο αγαθός αποτελεί τον πιο θαυμαστό τύπο ανθρώπου. Αγαθός σημαίνει να είναι κανείς γενναίος, ικανός, αποτελεσματικός, νικητής στον πόλεμο και στην ειρήνη, να έχει πλούτο, και σε καιρό ειρήνης την άνεση πού αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για την ανάπτυξη αυτών των ικανοτήτων. Αγαθός σημαίνει ευγενή καταγωγή, υψηλή κοινωνική και πολιτική θέση στην κοινωνία και πλούτο. Αν μεταφράζουμε, όπως συνηθίζουμε, το αγαθός με το ''καλός'' και το κακός με το ''κακός'', διαπράττουμε το μεθοδολογικό σφάλμα να εξισώνουμε έναν όρο (αγαθός) ηθικών αξιών και πολιτικής συμπεριφοράς της αρχαίας ελληνικής σκέψης με έναν όρο (''καλός'') ηθικής της νεοελληνικής πραγματικότητας, ωσάν να μην υπήρχαν ενδιαμέσως είκοσι οκτώ αιώνες και ωσάν να μην έχει μεσολαβήσει ο Πλάτων, ο Αριστοτέλης και ο χριστιανισμός.
ΑΡΧΑΙΚΗ ΛΥΡΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ ΜΙΑ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗBKS.0416178BKS.0416178ΠΕΡΥΣΙΝΑΚΗΣ Ν.Ι.ΠΕΡΥΣΙΝΑΚΗΣ Ν.Ι.ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣΚατηγορία: ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ •ΠΕΡΥΣΙΝΑΚΗΣ Ν.Ι. στην κατηγορία ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ISBN: 978-960-206-595-2 Συγγραφέας: ΠΕΡΥΣΙΝΑΚΗΣ Ν.Ι. Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ Σελίδες: 762 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2012 Η ''Αρχαϊκή Λυρική Ποίηση'' είναι Ανθολογία αρχαϊκής λυρικής ποίησης με βάση την αρετή, τον αγαθό, και συνώνυμους ή αντίθετους όρους, ερμηνεύει ηθικές αξίες και πολιτική συμπεριφορά στην αρχαία ελληνική λογοτεχνία, ερευνά προβλήματα ερμηνείας και μετάφρασης της αρχαίας ελληνικής λογοτεχνίας, και προσφέρει μία ερμηνευτική προσέγγιση της αρχαίας ελληνικής λογοτεχνίας. Ακολουθεί την μέθοδο ερμηνείας πού εισήγαγε ο A. W. H. Adkins. Καθώς οι λέξεις αγαθός και αρετή αποτελούν τους ισχυρότερους όρους επαίνου και επιδοκιμασίας, δηλώνουν επομένως την κατοχή, από εκείνους πού χρησιμοποιούνται, όλων των ιδιοτήτων πού πάντοτε εκτιμούνται περισσότερο από την ελληνική κοινωνία σε όλο το μήκος της. Ο αγαθός αποτελεί τον πιο θαυμαστό τύπο ανθρώπου. Αγαθός σημαίνει να είναι κανείς γενναίος, ικανός, αποτελεσματικός, νικητής στον πόλεμο και στην ειρήνη, να έχει πλούτο, και σε καιρό ειρήνης την άνεση πού αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για την ανάπτυξη αυτών των ικανοτήτων. Αγαθός σημαίνει ευγενή καταγωγή, υψηλή κοινωνική και πολιτική θέση στην κοινωνία και πλούτο. Αν μεταφράζουμε, όπως συνηθίζουμε, το αγαθός με το ''καλός'' και το κακός με το ''κακός'', διαπράττουμε το μεθοδολογικό σφάλμα να εξισώνουμε έναν όρο (αγαθός) ηθικών αξιών και πολιτικής συμπεριφοράς της αρχαίας ελληνικής σκέψης με έναν όρο (''καλός'') ηθικής της νεοελληνικής πραγματικότητας, ωσάν να μην υπήρχαν ενδιαμέσως είκοσι οκτώ αιώνες και ωσάν να μην έχει μεσολαβήσει ο Πλάτων, ο Αριστοτέλης και ο χριστιανισμός. ΑΡΧΑΙΚΗ ΛΥΡΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ ΜΙΑ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση