Στο βιβλίο αυτό αναπτύσσονται πρακτικές καλλιέργειας, παραγωγής και χρήσης των κυριότερων αρτυματικών και αρωματικών λαχανικών που χρησιμοποιούνται σχεδόν καθημερινά στην ελληνική κουζίνα (άνηθος, δυόσμος, εστραγκόν, κάρδαμο, κρίταμος, κύμινο, μαϊντανός, μάραθος, σέλινο, σκόρδο, στέβια, σχοινόπρασο, σχοινόσκορδο και τριγωνέλλα).
Τα αρτυματικά και τα αρωματικά λαχανικά χρησιμοποιούνται φρέσκα, αποξηραμένα ή αλεσμένα σε όλες τις σαλάτες και τα φαγητά. Είναι πλούσια σε ανόργανα στοιχεία (Fe, Ca, K, Mg, P) και βιταμίνες (A, B C, D, E, K), βελτιώνουν την εμφάνιση και τη γευστικότητα των φαγητών και των εδεσμάτων.
Μαζί με τα παραδοσιακά προϊόντα διαμορφώνουν μοναδική γαστρονομική συνήθεια, συντηρούν την πολιτιστική κληρονομιά, έλκουν το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών και συμμετέχουν στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής. Προσφέρονται για την παραγωγή καινοτόμων προϊόντων και δίνουν διέξοδο στην απασχόληση νέων αγροτών.
Στο βιβλίο αυτό αναπτύσσονται πρακτικές καλλιέργειας, παραγωγής και χρήσης των κυριότερων αρτυματικών και αρωματικών λαχανικών που χρησιμοποιούνται σχεδόν καθημερινά στην ελληνική κουζίνα (άνηθος, δυόσμος, εστραγκόν, κάρδαμο, κρίταμος, κύμινο, μαϊντανός, μάραθος, σέλινο, σκόρδο, στέβια, σχοινόπρασο, σχοινόσκορδο και τριγωνέλλα).
Τα αρτυματικά και τα αρωματικά λαχανικά χρησιμοποιούνται φρέσκα, αποξηραμένα ή αλεσμένα σε όλες τις σαλάτες και τα φαγητά. Είναι πλούσια σε ανόργανα στοιχεία (Fe, Ca, K, Mg, P) και βιταμίνες (A, B C, D, E, K), βελτιώνουν την εμφάνιση και τη γευστικότητα των φαγητών και των εδεσμάτων.
Μαζί με τα παραδοσιακά προϊόντα διαμορφώνουν μοναδική γαστρονομική συνήθεια, συντηρούν την πολιτιστική κληρονομιά, έλκουν το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών και συμμετέχουν στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής. Προσφέρονται για την παραγωγή καινοτόμων προϊόντων και δίνουν διέξοδο στην απασχόληση νέων αγροτών.
ΑΡΤΥΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑBKS.0410695BKS.0410695ΜΠΛΕΤΣΟΣ ΦΩΤΙΟΣΜΠΛΕΤΣΟΣ ΦΩΤΙΟΣΟΙΚΟΛΟΓΙΑ-ΦΥΣΗΚατηγορία: ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ-ΦΥΣΗ •ΜΠΛΕΤΣΟΣ ΦΩΤΙΟΣ στην κατηγορία ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ-ΦΥΣΗ ISBN: 978-960-456-500-9 Συγγραφέας: ΜΠΛΕΤΣΟΣ ΦΩΤΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΖΗΤΗ Σελίδες: 168 Διαστάσεις: 21Χ26 Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2018 Στο βιβλίο αυτό αναπτύσσονται πρακτικές καλλιέργειας, παραγωγής και χρήσης των κυριότερων αρτυματικών και αρωματικών λαχανικών που χρησιμοποιούνται σχεδόν καθημερινά στην ελληνική κουζίνα (άνηθος, δυόσμος, εστραγκόν, κάρδαμο, κρίταμος, κύμινο, μαϊντανός, μάραθος, σέλινο, σκόρδο, στέβια, σχοινόπρασο, σχοινόσκορδο και τριγωνέλλα). Τα αρτυματικά και τα αρωματικά λαχανικά χρησιμοποιούνται φρέσκα, αποξηραμένα ή αλεσμένα σε όλες τις σαλάτες και τα φαγητά. Είναι πλούσια σε ανόργανα στοιχεία (Fe, Ca, K, Mg, P) και βιταμίνες (A, B C, D, E, K), βελτιώνουν την εμφάνιση και τη γευστικότητα των φαγητών και των εδεσμάτων. Μαζί με τα παραδοσιακά προϊόντα διαμορφώνουν μοναδική γαστρονομική συνήθεια, συντηρούν την πολιτιστική κληρονομιά, έλκουν το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών και συμμετέχουν στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής. Προσφέρονται για την παραγωγή καινοτόμων προϊόντων και δίνουν διέξοδο στην απασχόληση νέων αγροτών. ΑΡΤΥΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση