To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ MARKETING ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ-Β ΕΚΔΟΣΗ
 
 
 
   
 
apotelesmatiko marketing gia kerdofores poliseis b ekdosi photo

apotelesmatiko marketing gia kerdofores poliseis b ekdosi photo


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ MARKETING ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ-Β ΕΚΔΟΣΗ

BKS.0190073      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΚΑΖΑΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.59.28 €
μόνο53.35 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-351-660-0
Συγγραφέας: ΚΑΖΑΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 743
Διαστάσεις: 20Χ25
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

Το «Αποτελεσματικό Μάρκετινγκ για Κερδοφόρες Πωλήσεις» είναι ένα βιβλίο-πολυεργαλείο. Απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών όλων των βαθμίδων που θέλουν να αποκτήσουν βασικές γνώσεις για το Μάρκετινγκ ή να συστηματοποιήσουν και να εμπλουτίσουν αυτές που ήδη έχουν στο συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο.

Στο βιβλίο παρουσιάζεται και αναλύεται ολόκληρη η κλασική θεωρία του Μάρκετινγκ εμπλουτισμένη με τις πλέον πρόσφατες θεωρητικές προσεγγίσεις και τις αντίστοιχες βιβλιογραφικές αναφορές και σχόλια. Περιέχει, μεταξύ άλλων, πρακτικές συμβουλές για την επιλογή και αξιολόγηση αγορών-στόχων, τη σωστή προετοιμασία και υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος Μάρκετινγκ και την αξιολόγηση της αποδοτικότητας των ενεργειών του Μάρκετινγκ στην επιχείρηση. Παράλληλα, ορισμένα εύχρηστα «εργαλεία» (φύλλα αξιολόγησης, check lists) διευκολύνουν τον αναγνώστη στη λήψη αποφάσεων για την επιλογή εξωτερικών συνεργατών, όπως εμπορικών αντιπροσώπων, διαφημιστικών εταιρειών, γραφείων έρευνας αγοράς, κ.ά.

Στην παρούσα δεύτερη έκδοση πολλά κεφάλαια έχουν εμπλουτιστεί με το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο και την αντίστοιχη τεκμηρίωση μέσα από την πλέον πρόσφατη επιστημονική βιβλιογραφία και αρθρογραφία. Επίσης, έχουν προστεθεί και πολλά νέα κεφάλαια, όπως, για παράδειγμα, αυτά που αναφέρονται στο Key Account Management, στο Category Management, στο Customer Marketing, στο Εσωτερικό Μάρκετινγκ, στο Μάρκετινγκ της Εμπειρίας, στη διαχείριση της Εταιρικής Φήμης και των Εταιρικών Κρίσεων και στη χρήση της «Balance Scorecard» στο πεδίο του Μάρκετινγκ και πολλά άλλα, καθιστώντας το βιβλίο πηγή ολοκληρωμένης γνώσης και πληροφόρησης.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ MARKETING ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ-Β ΕΚΔΟΣΗ (BKS.0190073)
apotelesmatiko marketing gia kerdofores poliseis b ekdosi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 59.28 € μόνο 53.35
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΚΑΖΑΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 960-351-660-0
Συγγραφέας: ΚΑΖΑΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 743
Διαστάσεις: 20Χ25
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

Το «Αποτελεσματικό Μάρκετινγκ για Κερδοφόρες Πωλήσεις» είναι ένα βιβλίο-πολυεργαλείο. Απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών όλων των βαθμίδων που θέλουν να αποκτήσουν βασικές γνώσεις για το Μάρκετινγκ ή να συστηματοποιήσουν και να εμπλουτίσουν αυτές που ήδη έχουν στο συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο.

Στο βιβλίο παρουσιάζεται και αναλύεται ολόκληρη η κλασική θεωρία του Μάρκετινγκ εμπλουτισμένη με τις πλέον πρόσφατες θεωρητικές προσεγγίσεις και τις αντίστοιχες βιβλιογραφικές αναφορές και σχόλια. Περιέχει, μεταξύ άλλων, πρακτικές συμβουλές για την επιλογή και αξιολόγηση αγορών-στόχων, τη σωστή προετοιμασία και υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος Μάρκετινγκ και την αξιολόγηση της αποδοτικότητας των ενεργειών του Μάρκετινγκ στην επιχείρηση. Παράλληλα, ορισμένα εύχρηστα «εργαλεία» (φύλλα αξιολόγησης, check lists) διευκολύνουν τον αναγνώστη στη λήψη αποφάσεων για την επιλογή εξωτερικών συνεργατών, όπως εμπορικών αντιπροσώπων, διαφημιστικών εταιρειών, γραφείων έρευνας αγοράς, κ.ά.

Στην παρούσα δεύτερη έκδοση πολλά κεφάλαια έχουν εμπλουτιστεί με το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο και την αντίστοιχη τεκμηρίωση μέσα από την πλέον πρόσφατη επιστημονική βιβλιογραφία και αρθρογραφία. Επίσης, έχουν προστεθεί και πολλά νέα κεφάλαια, όπως, για παράδειγμα, αυτά που αναφέρονται στο Key Account Management, στο Category Management, στο Customer Marketing, στο Εσωτερικό Μάρκετινγκ, στο Μάρκετινγκ της Εμπειρίας, στη διαχείριση της Εταιρικής Φήμης και των Εταιρικών Κρίσεων και στη χρήση της «Balance Scorecard» στο πεδίο του Μάρκετινγκ και πολλά άλλα, καθιστώντας το βιβλίο πηγή ολοκληρωμένης γνώσης και πληροφόρησης.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ MARKETING ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ-Β ΕΚΔΟΣΗ BKS.0190073 BKS.0190073 ΚΑΖΑΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΖΑΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΚΑΖΑΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-351-660-0 Συγγραφέας: ΚΑΖΑΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 743 Διαστάσεις: 20Χ25 Ημερομηνία Έκδοσης: 2006 Το «Αποτελεσματικό Μάρκετινγκ για Κερδοφόρες Πωλήσεις» είναι ένα βιβλίο-πολυεργαλείο. Απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών όλων των βαθμίδων που θέλουν να αποκτήσουν βασικές γνώσεις για το Μάρκετινγκ ή να συστηματοποιήσουν και να εμπλουτίσουν αυτές που ήδη έχουν στο συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο. Στο βιβλίο παρουσιάζεται και αναλύεται ολόκληρη η κλασική θεωρία του Μάρκετινγκ εμπλουτισμένη με τις πλέον πρόσφατες θεωρητικές προσεγγίσεις και τις αντίστοιχες βιβλιογραφικές αναφορές και σχόλια. Περιέχει, μεταξύ άλλων, πρακτικές συμβουλές για την επιλογή και αξιολόγηση αγορών-στόχων, τη σωστή προετοιμασία και υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος Μάρκετινγκ και την αξιολόγηση της αποδοτικότητας των ενεργειών του Μάρκετινγκ στην επιχείρηση. Παράλληλα, ορισμένα εύχρηστα «εργαλεία» (φύλλα αξιολόγησης, check lists) διευκολύνουν τον αναγνώστη στη λήψη αποφάσεων για την επιλογή εξωτερικών συνεργατών, όπως εμπορικών αντιπροσώπων, διαφημιστικών εταιρειών, γραφείων έρευνας αγοράς, κ.ά. Στην παρούσα δεύτερη έκδοση πολλά κεφάλαια έχουν εμπλουτιστεί με το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο και την αντίστοιχη τεκμηρίωση μέσα από την πλέον πρόσφατη επιστημονική βιβλιογραφία και αρθρογραφία. Επίσης, έχουν προστεθεί και πολλά νέα κεφάλαια, όπως, για παράδειγμα, αυτά που αναφέρονται στο Key Account Management, στο Category Management, στο Customer Marketing, στο Εσωτερικό Μάρκετινγκ, στο Μάρκετινγκ της Εμπειρίας, στη διαχείριση της Εταιρικής Φήμης και των Εταιρικών Κρίσεων και στη χρήση της «Balance Scorecard» στο πεδίο του Μάρκετινγκ και πολλά άλλα, καθιστώντας το βιβλίο πηγή ολοκληρωμένης γνώσης και πληροφόρησης.
48.02
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή