ISBN: 978-960-351-718-4 Συγγραφέας: ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Β. Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 574 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2008 Η ανανεωμένη αυτή έκδοση προσφέρει εξαιρετική τεχνογνωσία για τη βελτίωση της οργάνωσης και διοίκησης των πωλήσεων, περιλαμβάνοντας τις πλέον πρόσφατες πρακτικές στο χώρο των πωλήσεων. Πρόκειται για ένα χρήσιμο και αποτελεσματικό εργαλείο με δυνατότητα άμεσης πρακτικής εφαρμογής για την οργάνωση και διαχείριση του ''everyday business''. Περιγράφονται με εύληπτο τρόπο, μέσα από εννοιολογικά και εμπειρικά δεδομένα, οι παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά και την απόδοση των πωλητών και προσφέρονται εμπεριστατωμένες απαντήσεις σε ζητήματα στοχοθεσίας, προγραμματισμού και ελέγχου μέσα από την ανάλυση σύγχρονων αντιλήψεων. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται σε θέματα σχεδιασμού περιοχών πώλησης, στρατολόγησης, επιλογής και πρόσληψης πωλητών (περιλαμβάνει οδηγό συνέντευξης με υποψήφιο πωλητή), υποκίνησης και αμοιβής των πωλητών, ανάλυση πωλήσεων κόστους και απόδοσης. Απευθύνεται στους προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές των τμημάτων των ΑΕΙ και ΤΕΙ που έχουν συμπεριλάβει στα προγράμματα σπουδών τους το μάθημα της Οργάνωσης και Διοίκησης των Πωλήσεων. Παράλληλα, αποτελεί ένα πολύτιμο σύμμαχο-σύμβουλο για τα στελέχη των πωλήσεων του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, που ασχολούνται στην καθημερινή επιχειρηματική ζωή με τις πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών.
|