Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
 
 
 
   
 
apotelesmatiki diafimisi photo

apotelesmatiki diafimisi photo


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

BKS.0673048          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από87.33 €
μόνο78.60 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-7745-38-5
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ROSILI
Σειρά: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Σελίδες: 540
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2015

ΠΩΣ ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ

Η διαφήμιση διαδραματίζει σημαντικό ρόλο σε πολλούς τομείς της σύγχρονης ζωής, καθώς συνεισφέρει στην επιτυχία επιχειρήσεων και οργανισμών, τόσο στον επιχειρηματικό όσο και στον κοινωνικό τομέα. Ο σημαντικός ρόλος που επιτελεί στα πλαίσια της ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ, καθιστά επιτακτική την ανάγκη κατανόησης των βασικών εννοιών και τον τρόπων με τους οποίους η διαφήμιση λειτουργεί στην πράξη.

καλύπτει απόλυτα αυτή την ανάγκη και μας ξεναγεί στον κόσμο της διαφήμισης. Μέσα από τις σελίδες του βιβλίου, οι οποίες είναι γεμάτες από παραδείγματα, ερωτήσεις και case studies, οι αναγνώστες μπορούν όχι μόνο να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες της διαφήμισης αλλά και να τις εφαρμόσουν,

Το βιβλίο είναι δομημένο σε έξι μέρη:

1. Εισαγωγή στη διαφήμιση
εξέλιξη διαφήμισης, περιβάλλον διαφήμισης, επιχειρηματικότητα και διαφήμιση

2. Κατανοώντας το κοινό-στόχο
τμηματοποίηση, στοχοθέτηση και μείγμα μάρκετινγκ, επικοινωνία και συμπεριφορά καταναλωτών

3. Το σχέδιο
account planning και έρευνα, σχέδιο μάρκετινγκ, διαφήμισης και IMC

4. Η δημιουργική διαδικασία
στρατηγική και διαδικασίες για τη δημιουργία της διαφήμισης, εικαστικό και κείμενο για τη δημιουργική εκτέλεση

5. Προσεγγίζοντας το κοινό-στόχο
έντυπη διαφήμιση, τηλεόραση και ραδιόφωνο, ψηφιακά διαδραστικά μέσα, εξωτερική διαφήμιση, άμεση αλληλογραφία και προϊόντα προώθησης

6. Ενσωματώνοντας στοιχεία επικοινωνίας μάρκετινγκ
media planning and buying, IMC: άμεσο μάρκετινγκ, προσωπικές πωλήσεις, συσκευασία και προώθηση πωλήσεων, δημόσιες σχέσεις, χορηγίες και εταιρική διαφήμιση

Το βιβλίο αυτό είναι χρήσιμο όχι μόνο για τους φοιτητές και τα στελέχη που ασχολούνται με το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση αλλά και για όλους εκείνους που με τις αποφάσεις τους επηρεάζουν την απόδοση των οργανισμών κι επιχειρήσεων του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και της οικονομίας γενικότερα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ (BKS.0673048)
apotelesmatiki diafimisi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
87.33 € -10% = 78.60
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-7745-38-5
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ROSILI
Σειρά: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Σελίδες: 540
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2015

ΠΩΣ ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ

Η διαφήμιση διαδραματίζει σημαντικό ρόλο σε πολλούς τομείς της σύγχρονης ζωής, καθώς συνεισφέρει στην επιτυχία επιχειρήσεων και οργανισμών, τόσο στον επιχειρηματικό όσο και στον κοινωνικό τομέα. Ο σημαντικός ρόλος που επιτελεί στα πλαίσια της ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ, καθιστά επιτακτική την ανάγκη κατανόησης των βασικών εννοιών και τον τρόπων με τους οποίους η διαφήμιση λειτουργεί στην πράξη.

καλύπτει απόλυτα αυτή την ανάγκη και μας ξεναγεί στον κόσμο της διαφήμισης. Μέσα από τις σελίδες του βιβλίου, οι οποίες είναι γεμάτες από παραδείγματα, ερωτήσεις και case studies, οι αναγνώστες μπορούν όχι μόνο να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες της διαφήμισης αλλά και να τις εφαρμόσουν,

Το βιβλίο είναι δομημένο σε έξι μέρη:

1. Εισαγωγή στη διαφήμιση
εξέλιξη διαφήμισης, περιβάλλον διαφήμισης, επιχειρηματικότητα και διαφήμιση

2. Κατανοώντας το κοινό-στόχο
τμηματοποίηση, στοχοθέτηση και μείγμα μάρκετινγκ, επικοινωνία και συμπεριφορά καταναλωτών

3. Το σχέδιο
account planning και έρευνα, σχέδιο μάρκετινγκ, διαφήμισης και IMC

4. Η δημιουργική διαδικασία
στρατηγική και διαδικασίες για τη δημιουργία της διαφήμισης, εικαστικό και κείμενο για τη δημιουργική εκτέλεση

5. Προσεγγίζοντας το κοινό-στόχο
έντυπη διαφήμιση, τηλεόραση και ραδιόφωνο, ψηφιακά διαδραστικά μέσα, εξωτερική διαφήμιση, άμεση αλληλογραφία και προϊόντα προώθησης

6. Ενσωματώνοντας στοιχεία επικοινωνίας μάρκετινγκ
media planning and buying, IMC: άμεσο μάρκετινγκ, προσωπικές πωλήσεις, συσκευασία και προώθηση πωλήσεων, δημόσιες σχέσεις, χορηγίες και εταιρική διαφήμιση

Το βιβλίο αυτό είναι χρήσιμο όχι μόνο για τους φοιτητές και τα στελέχη που ασχολούνται με το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση αλλά και για όλους εκείνους που με τις αποφάσεις τους επηρεάζουν την απόδοση των οργανισμών κι επιχειρήσεων του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και της οικονομίας γενικότερα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ BKS.0673048 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
70.74 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials