Οφείλοντας να αναγνωρίσουμε τους ανθρώπους οι οποίοι έθεσαν τις βάσεις της εξέλιξης νέων επιστημονικών κλάδων και πεδίων δράσης στη χώρα μας και που αποτελούν βασικές αξίες της Επιστήμης της Βιβλιοθηκονομίας και της Πληροφόρησης, δεν μπορεί παρά να αναγνωρίσουμε μία τέτοια περίπτωση στο πρόσωπο και την προσφορά του Γ.Μ. Κακούρη. Ανταποδίδοντας το ελάχιστο για όλα όσα προσέφερε στον χώρο αυτό, επιστήμονες από την Ελλάδα και το εξωτερικό συνέβαλαν στην ολοκλήρωση αυτού του συλλογικού τόμου. Καθώς οι απαιτήσεις στο έργο του βιβλιοθηκονόμου, και εν τέλει του επιστήμονα της πληροφόρησης, δεν είναι στατικές, έχουν προστεθεί νέες ανάγκες, νέες μέθοδοι και νέα εργαλεία οργάνωσης της γνώσης, στον τόμο αυτόν παρουσιάζονται προβληματισμοί και προτάσεις για την εκπαίδευση του παρέχεται από τις Σχολές Βιβλιοθηκονομίας και Πληροφόρησης στο πλαίσιο του νέου ψηφιακού περιβάλλοντος, καθώς και μελέτες που αφορούν τα προγράμματα πληροφοριακής παιδείας και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Γίνεται αναφορά στην εφαρμογή σύγχρονων μοντέλων διοίκησης των βιβλιοθηκών και νέων εργαλείων για τον εντοπισμό, την αξιολόγηση των τάσεων, των αντιλήψεων και των προσδοκιών των χρηστών. Για την οργάνωση της γνώσης, πριν τη διάθεσή της στον χρήστη, είναι απαραίτητα τα ανάλογα συστήματα και εργαλεία, στο πλαίσιο ενός υβριδικού περιβάλλοντος, συμβατικού και ψηφιακού ταυτόχρονα. Τα ζητήματα αυτά πραγματεύονται οι μελέτες που αφορούν την Ταξινόμηση Dewey και τις νέες τάσεις των συστημάτων οργάνωσης της γνώσης.
Η σημερινή εποχή, με τις διαρκείς αλλαγές, είναι αυτή που μεταμορφώνει και ορίζει τους στόχους και το περιεχόμενο της επιστήμης της Βιβλιοθηκονομίας. Κανένας άλλος επιστημονικός κλάδος, εκτός ίσως από αυτούς που ασχολούνται με την ανάπτυξη της τεχνολογίας, δεν δέχτηκε και δεν συνεχίζει να δέχεται τόσο μεγάλες αλλαγές σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Αποτέλεσμα και ενδεικτικό της τάσης αυτής, η αλλαγή, ή τουλάχιστον η προσθήκη, του νέου όρου στην ονομασία της επιστήμης. Από τη Βιβλιοθηκονομία , στην Επιστήμη της Πληροφόρησης...
Οφείλοντας να αναγνωρίσουμε τους ανθρώπους οι οποίοι έθεσαν τις βάσεις της εξέλιξης νέων επιστημονικών κλάδων και πεδίων δράσης στη χώρα μας και που αποτελούν βασικές αξίες της Επιστήμης της Βιβλιοθηκονομίας και της Πληροφόρησης, δεν μπορεί παρά να αναγνωρίσουμε μία τέτοια περίπτωση στο πρόσωπο και την προσφορά του Γ.Μ. Κακούρη. Ανταποδίδοντας το ελάχιστο για όλα όσα προσέφερε στον χώρο αυτό, επιστήμονες από την Ελλάδα και το εξωτερικό συνέβαλαν στην ολοκλήρωση αυτού του συλλογικού τόμου. Καθώς οι απαιτήσεις στο έργο του βιβλιοθηκονόμου, και εν τέλει του επιστήμονα της πληροφόρησης, δεν είναι στατικές, έχουν προστεθεί νέες ανάγκες, νέες μέθοδοι και νέα εργαλεία οργάνωσης της γνώσης, στον τόμο αυτόν παρουσιάζονται προβληματισμοί και προτάσεις για την εκπαίδευση του παρέχεται από τις Σχολές Βιβλιοθηκονομίας και Πληροφόρησης στο πλαίσιο του νέου ψηφιακού περιβάλλοντος, καθώς και μελέτες που αφορούν τα προγράμματα πληροφοριακής παιδείας και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Γίνεται αναφορά στην εφαρμογή σύγχρονων μοντέλων διοίκησης των βιβλιοθηκών και νέων εργαλείων για τον εντοπισμό, την αξιολόγηση των τάσεων, των αντιλήψεων και των προσδοκιών των χρηστών. Για την οργάνωση της γνώσης, πριν τη διάθεσή της στον χρήστη, είναι απαραίτητα τα ανάλογα συστήματα και εργαλεία, στο πλαίσιο ενός υβριδικού περιβάλλοντος, συμβατικού και ψηφιακού ταυτόχρονα. Τα ζητήματα αυτά πραγματεύονται οι μελέτες που αφορούν την Ταξινόμηση Dewey και τις νέες τάσεις των συστημάτων οργάνωσης της γνώσης.
Η σημερινή εποχή, με τις διαρκείς αλλαγές, είναι αυτή που μεταμορφώνει και ορίζει τους στόχους και το περιεχόμενο της επιστήμης της Βιβλιοθηκονομίας. Κανένας άλλος επιστημονικός κλάδος, εκτός ίσως από αυτούς που ασχολούνται με την ανάπτυξη της τεχνολογίας, δεν δέχτηκε και δεν συνεχίζει να δέχεται τόσο μεγάλες αλλαγές σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Αποτέλεσμα και ενδεικτικό της τάσης αυτής, η αλλαγή, ή τουλάχιστον η προσθήκη, του νέου όρου στην ονομασία της επιστήμης. Από τη Βιβλιοθηκονομία , στην Επιστήμη της Πληροφόρησης...
ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣBKS.0487147BKS.0487147ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΔΟΚΙΜΙΑΚατηγορία: ΔΟΚΙΜΙΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΔΟΚΙΜΙΑ ISBN: 960-402-239-3 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΤΥΠΩΘΗΤΩ Σελίδες: 393 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2005 Οφείλοντας να αναγνωρίσουμε τους ανθρώπους οι οποίοι έθεσαν τις βάσεις της εξέλιξης νέων επιστημονικών κλάδων και πεδίων δράσης στη χώρα μας και που αποτελούν βασικές αξίες της Επιστήμης της Βιβλιοθηκονομίας και της Πληροφόρησης, δεν μπορεί παρά να αναγνωρίσουμε μία τέτοια περίπτωση στο πρόσωπο και την προσφορά του Γ.Μ. Κακούρη. Ανταποδίδοντας το ελάχιστο για όλα όσα προσέφερε στον χώρο αυτό, επιστήμονες από την Ελλάδα και το εξωτερικό συνέβαλαν στην ολοκλήρωση αυτού του συλλογικού τόμου. Καθώς οι απαιτήσεις στο έργο του βιβλιοθηκονόμου, και εν τέλει του επιστήμονα της πληροφόρησης, δεν είναι στατικές, έχουν προστεθεί νέες ανάγκες, νέες μέθοδοι και νέα εργαλεία οργάνωσης της γνώσης, στον τόμο αυτόν παρουσιάζονται προβληματισμοί και προτάσεις για την εκπαίδευση του παρέχεται από τις Σχολές Βιβλιοθηκονομίας και Πληροφόρησης στο πλαίσιο του νέου ψηφιακού περιβάλλοντος, καθώς και μελέτες που αφορούν τα προγράμματα πληροφοριακής παιδείας και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Γίνεται αναφορά στην εφαρμογή σύγχρονων μοντέλων διοίκησης των βιβλιοθηκών και νέων εργαλείων για τον εντοπισμό, την αξιολόγηση των τάσεων, των αντιλήψεων και των προσδοκιών των χρηστών. Για την οργάνωση της γνώσης, πριν τη διάθεσή της στον χρήστη, είναι απαραίτητα τα ανάλογα συστήματα και εργαλεία, στο πλαίσιο ενός υβριδικού περιβάλλοντος, συμβατικού και ψηφιακού ταυτόχρονα. Τα ζητήματα αυτά πραγματεύονται οι μελέτες που αφορούν την Ταξινόμηση Dewey και τις νέες τάσεις των συστημάτων οργάνωσης της γνώσης. Η σημερινή εποχή, με τις διαρκείς αλλαγές, είναι αυτή που μεταμορφώνει και ορίζει τους στόχους και το περιεχόμενο της επιστήμης της Βιβλιοθηκονομίας. Κανένας άλλος επιστημονικός κλάδος, εκτός ίσως από αυτούς που ασχολούνται με την ανάπτυξη της τεχνολογίας, δεν δέχτηκε και δεν συνεχίζει να δέχεται τόσο μεγάλες αλλαγές σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Αποτέλεσμα και ενδεικτικό της τάσης αυτής, η αλλαγή, ή τουλάχιστον η προσθήκη, του νέου όρου στην ονομασία της επιστήμης. Από τη Βιβλιοθηκονομία , στην Επιστήμη της Πληροφόρησης... ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση