To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Ιστορία > ΑΠΟ ΤΑ ΕΔΩΔΙΜΑ ΣΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
 
 
 
   
 
apo ta edodima sta soyper market photo

apo ta edodima sta soyper market photo


ΑΠΟ ΤΑ ΕΔΩΔΙΜΑ ΣΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ

BKS.0309004      
ΚατηγορίαΙΣΤΟΡΙΚΑ
ΣΑΠΟΥΝΑΚΗ ΔΡΑΚΑΚΗ ΛΥΔΙΑ, ΤΖΟΓΙΑ ΜΟΑΤΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΛΟΥΙΖΑ στην κατηγορία ΙΣΤΟΡΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΔΟΚΙΜΙΑ-ΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.15.90 €
μόνο14.31 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-03-6222-0
Συγγραφέας: ΣΑΠΟΥΝΑΚΗ ΔΡΑΚΑΚΗ ΛΥΔΙΑ, ΤΖΟΓΙΑ ΜΟΑΤΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΛΟΥΙΖΑ
Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ
Σελίδες: 208
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2017

Η ΠΟΡΕΙΑ 140 ΕΤΩΝ ΜΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

Μέχρι τη λειτουργία της Βαρβακείου Αγοράς το 1886, ένα πολύβουο πλήθος κατέκλυζε καθημερινά τις ξύλινες παράγκες στο Πάνω Παζάρι, όπου γινόταν το λιανικό εμπόριο τροφίμων της εποχής. Κι ενώ στην Αθήνα κυριαρχούσαν «δυσειδή» και «οζώδη» παντοπωλεία, το «λαμπρό» εδωδιμοπωλείο που άνοιξε το 1877 στην οδό Αιόλου ο Παναγιώτης Θανόπουλος, από την ορεινή Αρκαδία, έμελλε να γίνει η αφετηρία μιας σειράς αδιανόητων για την εποχή νεωτερισμών, στη δύσβατη πορεία προς τον εξευρωπαϊσμό του λιανικού εμπορίου τροφίμων.

Η επανάσταση στον κλάδο ξεκίνησε στην Ελλάδα τη δεκαετία του 1960. Μέχρι τότε τα καταστήματα σελφ σέρβις, που μεταπολεμικά είχαν ήδη διασχίσει τον Ατλαντικό, κατέκλυζαν σταδιακά τη Δυτική Ευρώπη. Ωστόσο ήταν ακόμα άγνωστα στην Ελλάδα. Ο Τύπος προσπαθούσε να εξηγήσει τη νέα πρακτική, τονίζοντας ότι στα παντοπωλεία αυτοεξυπηρέτησης «ψωνίζουν και οι άνδρες τσουλώντας καροτσάκι σαν κι αυτό που βάζουν τα μωρά και δεν υπάρχει βερεσές»! Ήταν στο κατάστημα Θανόπουλου στα Χαυτεία που το 1961 πρωτοεφαρμόστηκε το σύστημα σελφ σέρβις, δίνοντας το έναυσμα στη δημιουργία και εξάπλωση των αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Το πέρασμα από τα «εδώδιμα-αποικιακά» στα σύγχρονα σούπερ μάρκετ και οι μετασχηματισμοί του λιανικού εμπορίου τροφίμων σκιαγραφούνται μέσα από τις επιχειρηματικές κινήσεις της οικογένειας Θανόπουλου, που πλέον δραστηριοποιείται επί 140 συνεχή χρόνια στον τομέα αυτό.

Το βιβλίο δεν περιορίζεται στην απλή παράθεση στοιχείων που αφορούν τη διαχρονική εξέλιξη μιας επιχείρησης, αλλά υπακούει σε μια συνολική αντίληψη της κοινωνικής ιστορίας της Αθήνας και διαγράφει κομμάτια της ιστορίας του υλικού πολιτισμού της.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΙΣΤΟΡΙΚΑ

Last viewed
ΑΠΟ ΤΑ ΕΔΩΔΙΜΑ ΣΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ (BKS.0309004)
apo ta edodima sta soyper market photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 15.90 € μόνο 14.31
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΙΣΤΟΡΙΚΑ
ΣΑΠΟΥΝΑΚΗ ΔΡΑΚΑΚΗ ΛΥΔΙΑ, ΤΖΟΓΙΑ ΜΟΑΤΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΛΟΥΙΖΑ στην κατηγορία ΙΣΤΟΡΙΚΑ

ISBN: 978-960-03-6222-0
Συγγραφέας: ΣΑΠΟΥΝΑΚΗ ΔΡΑΚΑΚΗ ΛΥΔΙΑ, ΤΖΟΓΙΑ ΜΟΑΤΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΛΟΥΙΖΑ
Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ
Σελίδες: 208
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2017

Η ΠΟΡΕΙΑ 140 ΕΤΩΝ ΜΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

Μέχρι τη λειτουργία της Βαρβακείου Αγοράς το 1886, ένα πολύβουο πλήθος κατέκλυζε καθημερινά τις ξύλινες παράγκες στο Πάνω Παζάρι, όπου γινόταν το λιανικό εμπόριο τροφίμων της εποχής. Κι ενώ στην Αθήνα κυριαρχούσαν «δυσειδή» και «οζώδη» παντοπωλεία, το «λαμπρό» εδωδιμοπωλείο που άνοιξε το 1877 στην οδό Αιόλου ο Παναγιώτης Θανόπουλος, από την ορεινή Αρκαδία, έμελλε να γίνει η αφετηρία μιας σειράς αδιανόητων για την εποχή νεωτερισμών, στη δύσβατη πορεία προς τον εξευρωπαϊσμό του λιανικού εμπορίου τροφίμων.

Η επανάσταση στον κλάδο ξεκίνησε στην Ελλάδα τη δεκαετία του 1960. Μέχρι τότε τα καταστήματα σελφ σέρβις, που μεταπολεμικά είχαν ήδη διασχίσει τον Ατλαντικό, κατέκλυζαν σταδιακά τη Δυτική Ευρώπη. Ωστόσο ήταν ακόμα άγνωστα στην Ελλάδα. Ο Τύπος προσπαθούσε να εξηγήσει τη νέα πρακτική, τονίζοντας ότι στα παντοπωλεία αυτοεξυπηρέτησης «ψωνίζουν και οι άνδρες τσουλώντας καροτσάκι σαν κι αυτό που βάζουν τα μωρά και δεν υπάρχει βερεσές»! Ήταν στο κατάστημα Θανόπουλου στα Χαυτεία που το 1961 πρωτοεφαρμόστηκε το σύστημα σελφ σέρβις, δίνοντας το έναυσμα στη δημιουργία και εξάπλωση των αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Το πέρασμα από τα «εδώδιμα-αποικιακά» στα σύγχρονα σούπερ μάρκετ και οι μετασχηματισμοί του λιανικού εμπορίου τροφίμων σκιαγραφούνται μέσα από τις επιχειρηματικές κινήσεις της οικογένειας Θανόπουλου, που πλέον δραστηριοποιείται επί 140 συνεχή χρόνια στον τομέα αυτό.

Το βιβλίο δεν περιορίζεται στην απλή παράθεση στοιχείων που αφορούν τη διαχρονική εξέλιξη μιας επιχείρησης, αλλά υπακούει σε μια συνολική αντίληψη της κοινωνικής ιστορίας της Αθήνας και διαγράφει κομμάτια της ιστορίας του υλικού πολιτισμού της.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΠΟ ΤΑ ΕΔΩΔΙΜΑ ΣΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ BKS.0309004 BKS.0309004 ΣΑΠΟΥΝΑΚΗ ΔΡΑΚΑΚΗ ΛΥΔΙΑ, ΤΖΟΓΙΑ ΜΟΑΤΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΛΟΥΙΖΑ ΣΑΠΟΥΝΑΚΗ ΔΡΑΚΑΚΗ ΛΥΔΙΑ, ΤΖΟΓΙΑ ΜΟΑΤΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΛΟΥΙΖΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ Κατηγορία: ΙΣΤΟΡΙΚΑ •ΣΑΠΟΥΝΑΚΗ ΔΡΑΚΑΚΗ ΛΥΔΙΑ, ΤΖΟΓΙΑ ΜΟΑΤΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΛΟΥΙΖΑ στην κατηγορία ΙΣΤΟΡΙΚΑ ISBN: 978-960-03-6222-0 Συγγραφέας: ΣΑΠΟΥΝΑΚΗ ΔΡΑΚΑΚΗ ΛΥΔΙΑ, ΤΖΟΓΙΑ ΜΟΑΤΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΛΟΥΙΖΑ Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ Σελίδες: 208 Διαστάσεις: 21Χ29 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2017 Η ΠΟΡΕΙΑ 140 ΕΤΩΝ ΜΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Μέχρι τη λειτουργία της Βαρβακείου Αγοράς το 1886, ένα πολύβουο πλήθος κατέκλυζε καθημερινά τις ξύλινες παράγκες στο Πάνω Παζάρι, όπου γινόταν το λιανικό εμπόριο τροφίμων της εποχής. Κι ενώ στην Αθήνα κυριαρχούσαν «δυσειδή» και «οζώδη» παντοπωλεία, το «λαμπρό» εδωδιμοπωλείο που άνοιξε το 1877 στην οδό Αιόλου ο Παναγιώτης Θανόπουλος, από την ορεινή Αρκαδία, έμελλε να γίνει η αφετηρία μιας σειράς αδιανόητων για την εποχή νεωτερισμών, στη δύσβατη πορεία προς τον εξευρωπαϊσμό του λιανικού εμπορίου τροφίμων. Η επανάσταση στον κλάδο ξεκίνησε στην Ελλάδα τη δεκαετία του 1960. Μέχρι τότε τα καταστήματα σελφ σέρβις, που μεταπολεμικά είχαν ήδη διασχίσει τον Ατλαντικό, κατέκλυζαν σταδιακά τη Δυτική Ευρώπη. Ωστόσο ήταν ακόμα άγνωστα στην Ελλάδα. Ο Τύπος προσπαθούσε να εξηγήσει τη νέα πρακτική, τονίζοντας ότι στα παντοπωλεία αυτοεξυπηρέτησης «ψωνίζουν και οι άνδρες τσουλώντας καροτσάκι σαν κι αυτό που βάζουν τα μωρά και δεν υπάρχει βερεσές»! Ήταν στο κατάστημα Θανόπουλου στα Χαυτεία που το 1961 πρωτοεφαρμόστηκε το σύστημα σελφ σέρβις, δίνοντας το έναυσμα στη δημιουργία και εξάπλωση των αλυσίδων σούπερ μάρκετ. Το πέρασμα από τα «εδώδιμα-αποικιακά» στα σύγχρονα σούπερ μάρκετ και οι μετασχηματισμοί του λιανικού εμπορίου τροφίμων σκιαγραφούνται μέσα από τις επιχειρηματικές κινήσεις της οικογένειας Θανόπουλου, που πλέον δραστηριοποιείται επί 140 συνεχή χρόνια στον τομέα αυτό. Το βιβλίο δεν περιορίζεται στην απλή παράθεση στοιχείων που αφορούν τη διαχρονική εξέλιξη μιας επιχείρησης, αλλά υπακούει σε μια συνολική αντίληψη της κοινωνικής ιστορίας της Αθήνας και διαγράφει κομμάτια της ιστορίας του υλικού πολιτισμού της.
12.88
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή