ISBN: 978-960-390-197-6 Συγγραφέας: ΚΟΝΡΑΝΤ ΛΕΒΙΝΣΟΝ ΤΖΕΙ Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS Σελίδες: 192 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2007 100 ΑΝΕΞΟΔΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΣΑΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΖΩΝΤΑΝΕΨΕΤΕ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΣΑΣ Ο γκουρού της σειράς των βιβλίων με θέμα το Αντάρτικο Μάρκετινγκ διδάσκει τους επιχειρηματίες πώς να ασκήσουν τολμηρή επιχειρηματική δραστηριότητα χωρίς να ξοδέψουν χρήματα. Το βιβλίο της σειράς αυτής Ανέξοδο Αντάρτικο Μάρκετινγκ έχει πωλήσεις που ξεπερνούν τα 1.000.000 αντίτυπα. Ο Levinson, αυτή η αυθεντία σε θέματα μάρκετινγκ μεγάλων επιχειρήσεων με προϋπολογισμό μικρής επιχείρησης, προωθεί αυτή την έννοια ένα βήμα παραπέρα, προσφέροντας 100 ιδέες μάρκετινγκ που είναι απολύτως ανέξοδες. Αποδεικνύει ότι το τολμηρό μάρκετινγκ δεν χρειάζεται να είναι ακριβό, αν χρησιμοποιούνται εφευρετικά και αντισυμβατικά μέσα. Διοργανώστε ένα διαγωνισμό και μοιράστε δώρα. Θα προσελκύσετε πελάτες και θα εξασφαλίσετε ονόματα για τον κατάλογο ατόμων στα οποία στέλνετε ενημερωτικό υλικό.Εκφωνήστε δωρεάν ομιλίες, δώστε συμβουλές και κάντε επιδείξεις. Θα καθιερωθείτε ως ειδικός και ταυτόχρονα θα κάνετε γνωστή την εταιρεία σας.Δηλώστε την παρουσία σας σε ιστοσελίδες, πίνακες ανακοινώσεων και άλλες ομάδες στο χώρο του Διαδικτύου. Αυτά τα μέσα σας προσφέρουν αμέτρητες ευκαιρίες για να δώσετε το μήνυμα της επιχείρησής σας.Προσφέρετε στους πελάτες σας ένα κέρασμα. Μπορείτε να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές σας αν στείλετε σπιτικά γλυκά ή αν προσφέρετε δωρεάν αναψυκτικά στους πελάτες που έρχονται στο κατάστημά σας. Ο Levinson προσφέρει δεκάδες άλλες συμβουλές - μερικές είναι απλές, ενώ πολλές προκαλούν έκπληξη - σε ένα μοναδικό και πολύτιμο οδηγό που δείχνει ότι δεν χρειάζεται να πληρώσετε πολλά χρήματα για να βελτιώσετε τα οικονομικά της επιχείρησής σας.
|