Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΙΑΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Ι
 
 
 
   
 
anaptyxi lianikon poliseon i photo
anaptyxi lianikon poliseon i photo


ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΙΑΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Ι

BKS.0046250          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από12.23 €
μόνο11.01 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-286-129-0
Συγγραφέας: ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΕΛΛΗΝ
Σελίδες: 224
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 1996

Στο βιβλίο, εκτός από τις τεχνικές του merchandising που αναλύονται, εξετάζεται και η οργάνωση μιας λιανικής επιχείρησης. 'Αλλωστε θα πρέπει να θυμηθούμε τα τρία "Μ" του λιανικού εμπορίου, Management, Marketing, Merchandising.

Ένας σύγχρονος επιχειρηματίας πρέπει να συντονίσει τα τρία Μ, με σύγχρονες μεθόδους, να μελετήσει την συμπεριφορά των υποψηφίων πελατών του και να προσαρμόσει όλες τις ενέργειες και στρατηγικές του στην κάλυψη των αναγκών του στόχου-αγορά.

Το λιανεμπόριο (Retailing) είναι σήμερα ο κλάδος με τον πιο έντονο ρυθμό ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού. Οι τεχνικές που χρησιμοποιούν στα καταστήματα βελτιώνονται καθημερινά. Οι εξελίξεις είναι ραγδαίες, έτσι και ο επιχειρηματίας όχι μόνον πρέπει να παρακολουθεί τις εξελίξεις, αλλά και να πρωτοπορεί κυρίως στις τεχνικές merchandising και στην ατμόσφαιρα του καταστήματος.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΙΑΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Ι (BKS.0046250)
anaptyxi lianikon poliseon i photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
12.23 € -10% = 11.01
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-286-129-0
Συγγραφέας: ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΕΛΛΗΝ
Σελίδες: 224
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 1996

Στο βιβλίο, εκτός από τις τεχνικές του merchandising που αναλύονται, εξετάζεται και η οργάνωση μιας λιανικής επιχείρησης. 'Αλλωστε θα πρέπει να θυμηθούμε τα τρία "Μ" του λιανικού εμπορίου, Management, Marketing, Merchandising.

Ένας σύγχρονος επιχειρηματίας πρέπει να συντονίσει τα τρία Μ, με σύγχρονες μεθόδους, να μελετήσει την συμπεριφορά των υποψηφίων πελατών του και να προσαρμόσει όλες τις ενέργειες και στρατηγικές του στην κάλυψη των αναγκών του στόχου-αγορά.

Το λιανεμπόριο (Retailing) είναι σήμερα ο κλάδος με τον πιο έντονο ρυθμό ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού. Οι τεχνικές που χρησιμοποιούν στα καταστήματα βελτιώνονται καθημερινά. Οι εξελίξεις είναι ραγδαίες, έτσι και ο επιχειρηματίας όχι μόνον πρέπει να παρακολουθεί τις εξελίξεις, αλλά και να πρωτοπορεί κυρίως στις τεχνικές merchandising και στην ατμόσφαιρα του καταστήματος.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΙΑΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Ι BKS.0046250 ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
9.91 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials