To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Κοινωνικές Επιστήμες > ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΜΑΡΞ ΚΑΙ ΣΤΗΝ COCA COLA
 
 
 
   
 
anamesa ston marx kai stin coca cola photo

anamesa ston marx kai stin coca cola photo


ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΜΑΡΞ ΚΑΙ ΣΤΗΝ COCA COLA

BKS.0097554      
ΚατηγορίαΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή
ISBN: 978-960-7560-95-7
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΛΙΑ
Μετάφραση: ΖΑΡΤΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
Σελίδες: 520
Διαστάσεις: 16Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2010

ΝΕΑΝΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ 1960-1980

Τι ακριβώς ήθελαν οι νέοι που κινητοποιήθηκαν τον Μάη του 1968 από τη μια άκρη της Ευρώπης στην άλλη; Ήταν ο Μάης μια τυχαία έκρηξη, ένα μεμονωμένο ιστορικό επεισόδιο, το οποίο ήρθε από το πουθενά, για να προκαλέσει ένα στιγμιαίο σοκ στις κοινωνίες της βιομηχανικής ανόδου και της γενικευμένης ευμάρειας, ή οι ρίζες του βρίσκονται στις μεγάλες αλλαγές που άρχισαν να σημειώνονται στην ευρωπαϊκή ήπειρο μερικά μόλις χρόνια μετά το τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου; Κι ακόμη, πόσο κράτησε ο Μάης; Μερικές εβδομάδες, κάποιους μήνες ή μιαν ολόκληρη εποχή; Κι ήταν ο Μάης μόνο πολιτικοκοινωνική αμφισβήτηση ή το ανατρεπτικό του πνεύμα αγκάλιασε όλα τα επίπεδα και τα στρώματα της κοινωνίας με έμφαση στα πρότυπα της μαζικής κουλτούρας και στον τρόπο της καθημερινής ζωής;

Αυτά είναι τα ερωτήματα στα οποία καλείται να δώσει απαντήσεις το βιβλίο Ανάμεσα στον Μαρξ και στην Coca Cola των Axel Schildt και Detlef Siegfried, που έχουν συγκεντρώσει στις σελίδες του συνεργασίες ερευνητών από όλο το φάσμα των σύγχρονων κοινωνικών επιστημών.

Ο αναγνώστης ξεναγείται από τους ερευνητές-συγγραφείς της έκδοσης σε ορισμένες αθέατες (ή και σε άλλες ορατές αλλά παραγνωρισμένες) όψεις της νεανικής κουλτούρας του '60 με δεδηλωμένο σκοπό να ανιχνευθούν οι τομές ανάμεσα στον ριζοσπαστισμό της πολιτικής και στον καταναλωτισμό του lifestyle. Έτσι η ''αντικουλτούρα'' της εποχής (ριζοσπαστικά φοιτητικά κινήματα, κοινόβια, αντικαταναλωτισμός, οικολογία, αντιψυχιατρική, ναρκοκουλτούρα, ένοπλες οργανώσεις) συναντάται και διασταυρώνεται με τα φαινόμενα της λεγόμενης ''μαζικής κουλτούρας'' (προγράμματα ραδιοφωνικών σταθμών, μουσικές προτιμήσεις, νεανικά lifestyle όπως η Northern Soul, καταναλωτικά ήθη, τουριστικοί προορισμοί, σεξουαλικές συμπεριφορές).

Ο προκλητικός τίτλος της έκδοσης -εμπνευσμένος από την ταινία Masculin feminin, του πάντοτε διορατικού Ζαν-Λυκ Γκοντάρ- εκφράζει ιδανικά αυτή την αντινομική σχέση ανάμεσα στην νεανική αμφισβήτηση και στον καταναλωτισμό, και θέτει τις βάσεις ενός ευρύτερου προβληματισμού: τι ήθελαν και τι κατάφεραν τελικά τα παιδιά του Μαρξ και της Coca-Cola;

Μισόν αιώνα μετά τον Μάη του 1968, σε μια περίοδο που όλες οι ιδεολογίες της Δύσης μοιάζουν να έχουν αποσυρθεί από το προσκήνιο, οι συνεργάτες των Schildt και Siegfried αναζητούν τις αιτίες που εξέθρεψαν την ιδεολογική ορμή και την πολιτική δράση ενός κινήματος το οποίο έβαλε φωτιά στη δεκαετία του 1960, για να οδηγήσει την Ευρώπη σ' έναν δρόμο χωρίς επιστροφή.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΜΑΡΞ ΚΑΙ ΣΤΗΝ COCA COLA (BKS.0097554)
anamesa ston marx kai stin coca cola photo
Wishlist
Share
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ

ISBN: 978-960-7560-95-7
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΛΙΑ
Μετάφραση: ΖΑΡΤΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
Σελίδες: 520
Διαστάσεις: 16Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2010

ΝΕΑΝΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ 1960-1980

Τι ακριβώς ήθελαν οι νέοι που κινητοποιήθηκαν τον Μάη του 1968 από τη μια άκρη της Ευρώπης στην άλλη; Ήταν ο Μάης μια τυχαία έκρηξη, ένα μεμονωμένο ιστορικό επεισόδιο, το οποίο ήρθε από το πουθενά, για να προκαλέσει ένα στιγμιαίο σοκ στις κοινωνίες της βιομηχανικής ανόδου και της γενικευμένης ευμάρειας, ή οι ρίζες του βρίσκονται στις μεγάλες αλλαγές που άρχισαν να σημειώνονται στην ευρωπαϊκή ήπειρο μερικά μόλις χρόνια μετά το τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου; Κι ακόμη, πόσο κράτησε ο Μάης; Μερικές εβδομάδες, κάποιους μήνες ή μιαν ολόκληρη εποχή; Κι ήταν ο Μάης μόνο πολιτικοκοινωνική αμφισβήτηση ή το ανατρεπτικό του πνεύμα αγκάλιασε όλα τα επίπεδα και τα στρώματα της κοινωνίας με έμφαση στα πρότυπα της μαζικής κουλτούρας και στον τρόπο της καθημερινής ζωής;

Αυτά είναι τα ερωτήματα στα οποία καλείται να δώσει απαντήσεις το βιβλίο Ανάμεσα στον Μαρξ και στην Coca Cola των Axel Schildt και Detlef Siegfried, που έχουν συγκεντρώσει στις σελίδες του συνεργασίες ερευνητών από όλο το φάσμα των σύγχρονων κοινωνικών επιστημών.

Ο αναγνώστης ξεναγείται από τους ερευνητές-συγγραφείς της έκδοσης σε ορισμένες αθέατες (ή και σε άλλες ορατές αλλά παραγνωρισμένες) όψεις της νεανικής κουλτούρας του '60 με δεδηλωμένο σκοπό να ανιχνευθούν οι τομές ανάμεσα στον ριζοσπαστισμό της πολιτικής και στον καταναλωτισμό του lifestyle. Έτσι η ''αντικουλτούρα'' της εποχής (ριζοσπαστικά φοιτητικά κινήματα, κοινόβια, αντικαταναλωτισμός, οικολογία, αντιψυχιατρική, ναρκοκουλτούρα, ένοπλες οργανώσεις) συναντάται και διασταυρώνεται με τα φαινόμενα της λεγόμενης ''μαζικής κουλτούρας'' (προγράμματα ραδιοφωνικών σταθμών, μουσικές προτιμήσεις, νεανικά lifestyle όπως η Northern Soul, καταναλωτικά ήθη, τουριστικοί προορισμοί, σεξουαλικές συμπεριφορές).

Ο προκλητικός τίτλος της έκδοσης -εμπνευσμένος από την ταινία Masculin feminin, του πάντοτε διορατικού Ζαν-Λυκ Γκοντάρ- εκφράζει ιδανικά αυτή την αντινομική σχέση ανάμεσα στην νεανική αμφισβήτηση και στον καταναλωτισμό, και θέτει τις βάσεις ενός ευρύτερου προβληματισμού: τι ήθελαν και τι κατάφεραν τελικά τα παιδιά του Μαρξ και της Coca-Cola;

Μισόν αιώνα μετά τον Μάη του 1968, σε μια περίοδο που όλες οι ιδεολογίες της Δύσης μοιάζουν να έχουν αποσυρθεί από το προσκήνιο, οι συνεργάτες των Schildt και Siegfried αναζητούν τις αιτίες που εξέθρεψαν την ιδεολογική ορμή και την πολιτική δράση ενός κινήματος το οποίο έβαλε φωτιά στη δεκαετία του 1960, για να οδηγήσει την Ευρώπη σ' έναν δρόμο χωρίς επιστροφή.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΜΑΡΞ ΚΑΙ ΣΤΗΝ COCA COLA BKS.0097554 BKS.0097554 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-7560-95-7 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΛΙΑ Μετάφραση: ΖΑΡΤΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ Σελίδες: 520 Διαστάσεις: 16Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2010 ΝΕΑΝΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ 1960-1980 Τι ακριβώς ήθελαν οι νέοι που κινητοποιήθηκαν τον Μάη του 1968 από τη μια άκρη της Ευρώπης στην άλλη; Ήταν ο Μάης μια τυχαία έκρηξη, ένα μεμονωμένο ιστορικό επεισόδιο, το οποίο ήρθε από το πουθενά, για να προκαλέσει ένα στιγμιαίο σοκ στις κοινωνίες της βιομηχανικής ανόδου και της γενικευμένης ευμάρειας, ή οι ρίζες του βρίσκονται στις μεγάλες αλλαγές που άρχισαν να σημειώνονται στην ευρωπαϊκή ήπειρο μερικά μόλις χρόνια μετά το τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου; Κι ακόμη, πόσο κράτησε ο Μάης; Μερικές εβδομάδες, κάποιους μήνες ή μιαν ολόκληρη εποχή; Κι ήταν ο Μάης μόνο πολιτικοκοινωνική αμφισβήτηση ή το ανατρεπτικό του πνεύμα αγκάλιασε όλα τα επίπεδα και τα στρώματα της κοινωνίας με έμφαση στα πρότυπα της μαζικής κουλτούρας και στον τρόπο της καθημερινής ζωής; Αυτά είναι τα ερωτήματα στα οποία καλείται να δώσει απαντήσεις το βιβλίο Ανάμεσα στον Μαρξ και στην Coca Cola των Axel Schildt και Detlef Siegfried, που έχουν συγκεντρώσει στις σελίδες του συνεργασίες ερευνητών από όλο το φάσμα των σύγχρονων κοινωνικών επιστημών. Ο αναγνώστης ξεναγείται από τους ερευνητές-συγγραφείς της έκδοσης σε ορισμένες αθέατες (ή και σε άλλες ορατές αλλά παραγνωρισμένες) όψεις της νεανικής κουλτούρας του '60 με δεδηλωμένο σκοπό να ανιχνευθούν οι τομές ανάμεσα στον ριζοσπαστισμό της πολιτικής και στον καταναλωτισμό του lifestyle. Έτσι η ''αντικουλτούρα'' της εποχής (ριζοσπαστικά φοιτητικά κινήματα, κοινόβια, αντικαταναλωτισμός, οικολογία, αντιψυχιατρική, ναρκοκουλτούρα, ένοπλες οργανώσεις) συναντάται και διασταυρώνεται με τα φαινόμενα της λεγόμενης ''μαζικής κουλτούρας'' (προγράμματα ραδιοφωνικών σταθμών, μουσικές προτιμήσεις, νεανικά lifestyle όπως η Northern Soul, καταναλωτικά ήθη, τουριστικοί προορισμοί, σεξουαλικές συμπεριφορές). Ο προκλητικός τίτλος της έκδοσης -εμπνευσμένος από την ταινία Masculin feminin, του πάντοτε διορατικού Ζαν-Λυκ Γκοντάρ- εκφράζει ιδανικά αυτή την αντινομική σχέση ανάμεσα στην νεανική αμφισβήτηση και στον καταναλωτισμό, και θέτει τις βάσεις ενός ευρύτερου προβληματισμού: τι ήθελαν και τι κατάφεραν τελικά τα παιδιά του Μαρξ και της Coca-Cola; Μισόν αιώνα μετά τον Μάη του 1968, σε μια περίοδο που όλες οι ιδεολογίες της Δύσης μοιάζουν να έχουν αποσυρθεί από το προσκήνιο, οι συνεργάτες των Schildt και Siegfried αναζητούν τις αιτίες που εξέθρεψαν την ιδεολογική ορμή και την πολιτική δράση ενός κινήματος το οποίο έβαλε φωτιά στη δεκαετία του 1960, για να οδηγήσει την Ευρώπη σ' έναν δρόμο χωρίς επιστροφή.
0
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή