To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΙ
 
 
 
   
 
analytiko programma theoritikes proseggiseis kai ekpaideytikoi prosanatolismoi photo

analytiko programma theoritikes proseggiseis kai ekpaideytikoi prosanatolismoi photo


ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΙ

BKS.1028552      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΣΑΦΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.22.20 €
μόνο17.76 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-566-494-7
Συγγραφέας: ΤΣΑΦΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Σελίδες: 480
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2014

ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΝΕΕΣ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΒΕΒΑΙΟ ΚΟΣΜΟ

Το ερώτημα «τι πρέπει να διδάξουμε στο σχολείο και με ποια εφόδια να εξοπλίσουμε τη νέα γενιά» αποτελεί το κεντρικό ερώτημα κάθε προβληματισμού σχετικού με την εκπαίδευση. Στο βιβλίο αυτό ο αναγνώστης δεν θα βρει μόνο κάποιες από τις απαντήσεις που δόθηκαν σε αυτό το ερώτημα αλλά και το κοινωνικο-πολιτικό και επιστημολογικό πλαίσιο μέσα στο οποίο αυτές διαμορφώθηκαν. Σε αυτή τη προοπτική ο συγγραφέας διερευνά την εξέλιξη του διεπιστημονικού πεδίου των Αναλυτικών Προγραμμάτων σε άμεση συνάρτηση με τη σημασία που αυτό είχε και έχει για την εκπαιδευτική πράξη. Προσεγγίζει έτσι στοχαστικά τις οπτικές που διαμορφώθηκαν σταδιακά, τις επιστημολογικές τους αφετηρίες και τα ιστορικά και κοινωνικά τους συμφραζόμενα, καθώς επίσης και τις απηχήσεις τους σε επίπεδο σχολείου και εκπαιδευτικής πρακτικής.

Απώτερος στόχος αυτής της στοχαστικής περιδιάβασης και απόληξη του βιβλίου είναι η αναζήτηση μιας οπτικής, η οποία υπερβαίνοντας διχαστικά διλήμματα, διαζεύξεις και πολωτικές αντιπαραθέσεις μπορεί να μας οδηγήσει στην αναστοχαστική αναζήτηση νέων σταθερών, οι οποίες μέσα από συνεχή διαπραγμάτευση και στοχασμό θα ανοίγουν την προοπτική ενός διαφορετικού σχολείου. Ένα σχολείο στο οποίο θα έχουν θέση όλες οι φωνές και οι ποικίλες ταυτότητες οι δικές μας, εκπαιδευτικών και μαθητών, αλλά και του όποιου άλλου μέσα στο σύγχρονο διευρυμένο επικοινωνιακό πεδίο, το οποίο σταδιακά συγκροτούν οι νέοι διανθρώπινοι, διακρατικοί και διαπολιτισμικοί όροι συνύπαρξης.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΙ (BKS.1028552)
analytiko programma theoritikes proseggiseis kai ekpaideytikoi prosanatolismoi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 22.20 € μόνο 17.76
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΣΑΦΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-566-494-7
Συγγραφέας: ΤΣΑΦΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Σελίδες: 480
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2014

ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΝΕΕΣ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΒΕΒΑΙΟ ΚΟΣΜΟ

Το ερώτημα «τι πρέπει να διδάξουμε στο σχολείο και με ποια εφόδια να εξοπλίσουμε τη νέα γενιά» αποτελεί το κεντρικό ερώτημα κάθε προβληματισμού σχετικού με την εκπαίδευση. Στο βιβλίο αυτό ο αναγνώστης δεν θα βρει μόνο κάποιες από τις απαντήσεις που δόθηκαν σε αυτό το ερώτημα αλλά και το κοινωνικο-πολιτικό και επιστημολογικό πλαίσιο μέσα στο οποίο αυτές διαμορφώθηκαν. Σε αυτή τη προοπτική ο συγγραφέας διερευνά την εξέλιξη του διεπιστημονικού πεδίου των Αναλυτικών Προγραμμάτων σε άμεση συνάρτηση με τη σημασία που αυτό είχε και έχει για την εκπαιδευτική πράξη. Προσεγγίζει έτσι στοχαστικά τις οπτικές που διαμορφώθηκαν σταδιακά, τις επιστημολογικές τους αφετηρίες και τα ιστορικά και κοινωνικά τους συμφραζόμενα, καθώς επίσης και τις απηχήσεις τους σε επίπεδο σχολείου και εκπαιδευτικής πρακτικής.

Απώτερος στόχος αυτής της στοχαστικής περιδιάβασης και απόληξη του βιβλίου είναι η αναζήτηση μιας οπτικής, η οποία υπερβαίνοντας διχαστικά διλήμματα, διαζεύξεις και πολωτικές αντιπαραθέσεις μπορεί να μας οδηγήσει στην αναστοχαστική αναζήτηση νέων σταθερών, οι οποίες μέσα από συνεχή διαπραγμάτευση και στοχασμό θα ανοίγουν την προοπτική ενός διαφορετικού σχολείου. Ένα σχολείο στο οποίο θα έχουν θέση όλες οι φωνές και οι ποικίλες ταυτότητες οι δικές μας, εκπαιδευτικών και μαθητών, αλλά και του όποιου άλλου μέσα στο σύγχρονο διευρυμένο επικοινωνιακό πεδίο, το οποίο σταδιακά συγκροτούν οι νέοι διανθρώπινοι, διακρατικοί και διαπολιτισμικοί όροι συνύπαρξης.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΙ BKS.1028552 BKS.1028552 ΤΣΑΦΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΑΦΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΤΣΑΦΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-566-494-7 Συγγραφέας: ΤΣΑΦΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ Σελίδες: 480 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2014 ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΝΕΕΣ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΒΕΒΑΙΟ ΚΟΣΜΟ Το ερώτημα «τι πρέπει να διδάξουμε στο σχολείο και με ποια εφόδια να εξοπλίσουμε τη νέα γενιά» αποτελεί το κεντρικό ερώτημα κάθε προβληματισμού σχετικού με την εκπαίδευση. Στο βιβλίο αυτό ο αναγνώστης δεν θα βρει μόνο κάποιες από τις απαντήσεις που δόθηκαν σε αυτό το ερώτημα αλλά και το κοινωνικο-πολιτικό και επιστημολογικό πλαίσιο μέσα στο οποίο αυτές διαμορφώθηκαν. Σε αυτή τη προοπτική ο συγγραφέας διερευνά την εξέλιξη του διεπιστημονικού πεδίου των Αναλυτικών Προγραμμάτων σε άμεση συνάρτηση με τη σημασία που αυτό είχε και έχει για την εκπαιδευτική πράξη. Προσεγγίζει έτσι στοχαστικά τις οπτικές που διαμορφώθηκαν σταδιακά, τις επιστημολογικές τους αφετηρίες και τα ιστορικά και κοινωνικά τους συμφραζόμενα, καθώς επίσης και τις απηχήσεις τους σε επίπεδο σχολείου και εκπαιδευτικής πρακτικής. Απώτερος στόχος αυτής της στοχαστικής περιδιάβασης και απόληξη του βιβλίου είναι η αναζήτηση μιας οπτικής, η οποία υπερβαίνοντας διχαστικά διλήμματα, διαζεύξεις και πολωτικές αντιπαραθέσεις μπορεί να μας οδηγήσει στην αναστοχαστική αναζήτηση νέων σταθερών, οι οποίες μέσα από συνεχή διαπραγμάτευση και στοχασμό θα ανοίγουν την προοπτική ενός διαφορετικού σχολείου. Ένα σχολείο στο οποίο θα έχουν θέση όλες οι φωνές και οι ποικίλες ταυτότητες οι δικές μας, εκπαιδευτικών και μαθητών, αλλά και του όποιου άλλου μέσα στο σύγχρονο διευρυμένο επικοινωνιακό πεδίο, το οποίο σταδιακά συγκροτούν οι νέοι διανθρώπινοι, διακρατικοί και διαπολιτισμικοί όροι συνύπαρξης.
14.21
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή