Όσα έχω μέχρι σήμερον εκθέσει περί της Αρχαιότητος, υπό το πνεύμα του εν τη προμετωπίδι ρητού του ποιητού και ιστορικού Αγαθίου, πρόκειται ήδη να συμπληρώση το παρόν περί του Αλεξάνδρου βιβλίον μου. Επί πλέον τούτο θα έπρεπε να είναι κάτι περισσότερον από μιαν βιογραφίαν, κάτι περισσότερον από μίαν απλώς πολεμικήν ιστορίαν. Το να κατανοήσωμεν τον Μέγαν Μακεδόνα εις τα βασικά του κίνητρα, να τον εκτιμήσωμεν εις την δράσιν του, αποτελεί εν θέμα, το οποίον μας ανυψώνει εις τας ανωτέρας αξίας της αρχαίας παιδείας: τον ατομικόν ηρωισμόν, την πολιτικήν και κυβερνητικήν θεωρίαν, επί πλέον την εθνολογίαν, την υψηλήν παρόρμησιν των τεχνών και των επιστημών, αίτινες επηρέασαν αποφασιστικώς τας ενεργείας του και τέλος τον θρησκευτικόν βίον. Διότι μόνον η διάνοιξις του Ιράν υπό του Αλεξάνδρου κατέστησε δυνατόν τον Χριστιανισμόν, όπως είναι σήμερον. Πάντα ταύτα παρασύρουν προς εξιστόρησιν και το υλικόν φαίνεται απέραντον. Εν τούτοις όμως το προσωπικόν μέρος προέχει, καθόσον η ενατένισις των υπερανθρώπων εντός της ανθρωπότητος, είτε ούτοι έζησαν χθες είτε προ χιλιάδων ετών, δεν επιδρά μόνον ως δραματικά ψυχαγωγία, αλλά ενεργεί παρορμητικώς και μορφωτικώς εφ' ημών των μεταγενεστέρων, οι οποίοι, όπως και οι αρχαίοι εκείνοι, έχομεν την υποχρέωσιν να διαδραματίσωμεν τον ρόλον μας εις το αδιάκοπον ρεύμα της παγκοσμίου ιστορίας.
Όσα έχω μέχρι σήμερον εκθέσει περί της Αρχαιότητος, υπό το πνεύμα του εν τη προμετωπίδι ρητού του ποιητού και ιστορικού Αγαθίου, πρόκειται ήδη να συμπληρώση το παρόν περί του Αλεξάνδρου βιβλίον μου. Επί πλέον τούτο θα έπρεπε να είναι κάτι περισσότερον από μιαν βιογραφίαν, κάτι περισσότερον από μίαν απλώς πολεμικήν ιστορίαν. Το να κατανοήσωμεν τον Μέγαν Μακεδόνα εις τα βασικά του κίνητρα, να τον εκτιμήσωμεν εις την δράσιν του, αποτελεί εν θέμα, το οποίον μας ανυψώνει εις τας ανωτέρας αξίας της αρχαίας παιδείας: τον ατομικόν ηρωισμόν, την πολιτικήν και κυβερνητικήν θεωρίαν, επί πλέον την εθνολογίαν, την υψηλήν παρόρμησιν των τεχνών και των επιστημών, αίτινες επηρέασαν αποφασιστικώς τας ενεργείας του και τέλος τον θρησκευτικόν βίον. Διότι μόνον η διάνοιξις του Ιράν υπό του Αλεξάνδρου κατέστησε δυνατόν τον Χριστιανισμόν, όπως είναι σήμερον. Πάντα ταύτα παρασύρουν προς εξιστόρησιν και το υλικόν φαίνεται απέραντον. Εν τούτοις όμως το προσωπικόν μέρος προέχει, καθόσον η ενατένισις των υπερανθρώπων εντός της ανθρωπότητος, είτε ούτοι έζησαν χθες είτε προ χιλιάδων ετών, δεν επιδρά μόνον ως δραματικά ψυχαγωγία, αλλά ενεργεί παρορμητικώς και μορφωτικώς εφ' ημών των μεταγενεστέρων, οι οποίοι, όπως και οι αρχαίοι εκείνοι, έχομεν την υποχρέωσιν να διαδραματίσωμεν τον ρόλον μας εις το αδιάκοπον ρεύμα της παγκοσμίου ιστορίας.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥBKS.0330093BKS.0330093ΜΠΕΡΤ ΘΕΟΔΟΡΜΠΕΡΤ ΘΕΟΔΟΡΙΣΤΟΡΙΚΑΚατηγορία: ΙΣΤΟΡΙΚΑ •ΜΠΕΡΤ ΘΕΟΔΟΡ στην κατηγορία ΙΣΤΟΡΙΚΑ ISBN: 978-960-400-443-0 Συγγραφέας: ΜΠΕΡΤ ΘΕΟΔΟΡ Εκδοτικός οίκος: ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ Μετάφραση: ΠΑΠΑΡΡΟΔΟΣ ΝΙΚΟΣ Σελίδες: 458 Διαστάσεις: 25x18 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2014 Όσα έχω μέχρι σήμερον εκθέσει περί της Αρχαιότητος, υπό το πνεύμα του εν τη προμετωπίδι ρητού του ποιητού και ιστορικού Αγαθίου, πρόκειται ήδη να συμπληρώση το παρόν περί του Αλεξάνδρου βιβλίον μου. Επί πλέον τούτο θα έπρεπε να είναι κάτι περισσότερον από μιαν βιογραφίαν, κάτι περισσότερον από μίαν απλώς πολεμικήν ιστορίαν. Το να κατανοήσωμεν τον Μέγαν Μακεδόνα εις τα βασικά του κίνητρα, να τον εκτιμήσωμεν εις την δράσιν του, αποτελεί εν θέμα, το οποίον μας ανυψώνει εις τας ανωτέρας αξίας της αρχαίας παιδείας: τον ατομικόν ηρωισμόν, την πολιτικήν και κυβερνητικήν θεωρίαν, επί πλέον την εθνολογίαν, την υψηλήν παρόρμησιν των τεχνών και των επιστημών, αίτινες επηρέασαν αποφασιστικώς τας ενεργείας του και τέλος τον θρησκευτικόν βίον. Διότι μόνον η διάνοιξις του Ιράν υπό του Αλεξάνδρου κατέστησε δυνατόν τον Χριστιανισμόν, όπως είναι σήμερον. Πάντα ταύτα παρασύρουν προς εξιστόρησιν και το υλικόν φαίνεται απέραντον. Εν τούτοις όμως το προσωπικόν μέρος προέχει, καθόσον η ενατένισις των υπερανθρώπων εντός της ανθρωπότητος, είτε ούτοι έζησαν χθες είτε προ χιλιάδων ετών, δεν επιδρά μόνον ως δραματικά ψυχαγωγία, αλλά ενεργεί παρορμητικώς και μορφωτικώς εφ' ημών των μεταγενεστέρων, οι οποίοι, όπως και οι αρχαίοι εκείνοι, έχομεν την υποχρέωσιν να διαδραματίσωμεν τον ρόλον μας εις το αδιάκοπον ρεύμα της παγκοσμίου ιστορίας. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση