Χέρι που δεν μπορείς να δαγκώσεις, φίλα το", λέει μια σοφή παροιμία μας. Κράτα επαφή και όταν σου δοθεί ευκαιρία, κάμε αυτό που θες... Αυτό κάνει ο Κανταρέ. Βλέπει απλησίαστη τη θέση του Αισχύλου. Δεν την αμφισβητεί. Και πώς να το πράξει, αφού όλου του κόσμου οι διανοητές, σαν πολικό αστέρα τον ακολουθούν και προσανατολίζουν την πορεία τους; Κι αυτό ισχύει γενικά για τον ελληνικό πολιτισμό, που αποτελεί τη βάση και το θεμέλιο του πολιτισμού των λαών, σε παγκόσμια κλίμακα. Μπροστά σ' αυτή την αλήθεια, ο Κανταρέ βολεύεται με το "ου μην αλλά". Αμφισβητεί την καθολικότητα της αλήθειας. Μεγάλος ο ελληνικός πολιτισμός, μεγάλος κι ο Αισχύλος, που αποτελεί ένα πυλώνα του. Εδώ ξυπνάει το εθνικιστικό στοιχείο, που σέρνει μέσα του, ακοίμητο. Και η Αλβανία, ο γείτονας, τίποτε, μηδέν;
Υπονόμευση και διεκδίκηση έστω και ψιχίων από τη μεγάλη τράπεζα του ελληνικού πολιτισμού, με ανεδαφικούς ισχυρισμούς και σαθρά επιχειρήματα. Και να το ερώτημα: θα αφήσουμε τέτοιους ισχυρισμούς αναπάντητους, ή θα αναθέσουμε τούτο το χρέος σε άλλους; Σ' αυτό το ερώτημα απαντά τούτο το βιβλίο. Και, βέβαια, πρωτίστως παρουσιάζει την Τραγωδία, κορωνίδα του ποιητικού και θεατρικού λόγου, μαζί με τον πρωτομάστορά της, το μεγάλο Αισχύλο και το σωζόμενο έργο του, που αποτελεί εβερέστειες κορφές αξεπέραστες. Είναι βλέπεις απαραίτητη η γνώση τους, που οδηγεί στη μόνη σωστή και ορθή άποψη, άτρωτη από κάθε ιδιοτέλεια και συμφεροντολογισμό.
Χέρι που δεν μπορείς να δαγκώσεις, φίλα το", λέει μια σοφή παροιμία μας. Κράτα επαφή και όταν σου δοθεί ευκαιρία, κάμε αυτό που θες... Αυτό κάνει ο Κανταρέ. Βλέπει απλησίαστη τη θέση του Αισχύλου. Δεν την αμφισβητεί. Και πώς να το πράξει, αφού όλου του κόσμου οι διανοητές, σαν πολικό αστέρα τον ακολουθούν και προσανατολίζουν την πορεία τους; Κι αυτό ισχύει γενικά για τον ελληνικό πολιτισμό, που αποτελεί τη βάση και το θεμέλιο του πολιτισμού των λαών, σε παγκόσμια κλίμακα. Μπροστά σ' αυτή την αλήθεια, ο Κανταρέ βολεύεται με το "ου μην αλλά". Αμφισβητεί την καθολικότητα της αλήθειας. Μεγάλος ο ελληνικός πολιτισμός, μεγάλος κι ο Αισχύλος, που αποτελεί ένα πυλώνα του. Εδώ ξυπνάει το εθνικιστικό στοιχείο, που σέρνει μέσα του, ακοίμητο. Και η Αλβανία, ο γείτονας, τίποτε, μηδέν;
Υπονόμευση και διεκδίκηση έστω και ψιχίων από τη μεγάλη τράπεζα του ελληνικού πολιτισμού, με ανεδαφικούς ισχυρισμούς και σαθρά επιχειρήματα. Και να το ερώτημα: θα αφήσουμε τέτοιους ισχυρισμούς αναπάντητους, ή θα αναθέσουμε τούτο το χρέος σε άλλους; Σ' αυτό το ερώτημα απαντά τούτο το βιβλίο. Και, βέβαια, πρωτίστως παρουσιάζει την Τραγωδία, κορωνίδα του ποιητικού και θεατρικού λόγου, μαζί με τον πρωτομάστορά της, το μεγάλο Αισχύλο και το σωζόμενο έργο του, που αποτελεί εβερέστειες κορφές αξεπέραστες. Είναι βλέπεις απαραίτητη η γνώση τους, που οδηγεί στη μόνη σωστή και ορθή άποψη, άτρωτη από κάθε ιδιοτέλεια και συμφεροντολογισμό.
ΑΙΣΧΥΛΟΣ ΚΑΙ ΤΡΑΓΩΔΙΑBKS.0685199BKS.0685199ΛΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΟΣΛΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΟΣΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣΚατηγορία: ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ •ΛΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΟΣ στην κατηγορία ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ISBN: 978-960-694-233-4 Συγγραφέας: ΛΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΔΡΟΜΩΝ Σελίδες: 156 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2015 ΑΝΑΣΚΕΥΗ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΩΝ ΙΣΧΥΡΙΣΜΩΝ ΙΣΜΑΗΛ ΚΑΝΤΑΡΕ Χέρι που δεν μπορείς να δαγκώσεις, φίλα το", λέει μια σοφή παροιμία μας. Κράτα επαφή και όταν σου δοθεί ευκαιρία, κάμε αυτό που θες... Αυτό κάνει ο Κανταρέ. Βλέπει απλησίαστη τη θέση του Αισχύλου. Δεν την αμφισβητεί. Και πώς να το πράξει, αφού όλου του κόσμου οι διανοητές, σαν πολικό αστέρα τον ακολουθούν και προσανατολίζουν την πορεία τους; Κι αυτό ισχύει γενικά για τον ελληνικό πολιτισμό, που αποτελεί τη βάση και το θεμέλιο του πολιτισμού των λαών, σε παγκόσμια κλίμακα. Μπροστά σ' αυτή την αλήθεια, ο Κανταρέ βολεύεται με το "ου μην αλλά". Αμφισβητεί την καθολικότητα της αλήθειας. Μεγάλος ο ελληνικός πολιτισμός, μεγάλος κι ο Αισχύλος, που αποτελεί ένα πυλώνα του. Εδώ ξυπνάει το εθνικιστικό στοιχείο, που σέρνει μέσα του, ακοίμητο. Και η Αλβανία, ο γείτονας, τίποτε, μηδέν; Υπονόμευση και διεκδίκηση έστω και ψιχίων από τη μεγάλη τράπεζα του ελληνικού πολιτισμού, με ανεδαφικούς ισχυρισμούς και σαθρά επιχειρήματα. Και να το ερώτημα: θα αφήσουμε τέτοιους ισχυρισμούς αναπάντητους, ή θα αναθέσουμε τούτο το χρέος σε άλλους; Σ' αυτό το ερώτημα απαντά τούτο το βιβλίο. Και, βέβαια, πρωτίστως παρουσιάζει την Τραγωδία, κορωνίδα του ποιητικού και θεατρικού λόγου, μαζί με τον πρωτομάστορά της, το μεγάλο Αισχύλο και το σωζόμενο έργο του, που αποτελεί εβερέστειες κορφές αξεπέραστες. Είναι βλέπεις απαραίτητη η γνώση τους, που οδηγεί στη μόνη σωστή και ορθή άποψη, άτρωτη από κάθε ιδιοτέλεια και συμφεροντολογισμό.
ΑΙΣΧΥΛΟΣ ΚΑΙ ΤΡΑΓΩΔΙΑ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση