To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Ψυχολογία > ΑΔΗΛΗ ΜΑΘΗΣΗ
 
 
 
   
 
adili mathisi photo

adili mathisi photo


ΑΔΗΛΗ ΜΑΘΗΣΗ

BKS.0542756      
ΚατηγορίαΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΖΙΩΡΗ ΕΛΕΝΗ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΥποκατηγορίαΓΝΩΣΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.22.00 €
μόνο19.80 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-01-1406-5
Συγγραφέας: ΖΙΩΡΗ ΕΛΕΝΗ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 334
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2011

ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ

Το παρόν βιβλίο πραγματεύεται την άδηλη μάθηση, ένα από τα πιο επίκαιρα και αμφιλεγόμενα θέματα της Γνωστικής Ψυχολογίας, διεθνώς.

Πρόκειται για ένα είδος μάθησης που έχει συνδεθεί με διάφορες έννοιες, αλλά ο ορισμός που βρίσκεται στο επίκεντρο των περισσότερων συζητήσεων είναι αυτός που τη θέλει άρρηκτα συνδεδεμένη με την απόκτηση άρρητης γνώσης περίπλοκων ερεθισμάτων, η οποία πραγματοποιείται χωρίς συνειδητή προσπάθεια και επίγνωση. Είναι πολλές οι ερωτήσεις, οι αμφισβητήσεις και οι διαφωνίες γύρω από το συγκεκριμένο χώρο έρευνας, με ορισμένους ερευνητές, μάλιστα, να αμφισβητούν ακόμη και την ύπαρξη της άδηλης μάθησης και την ποιοτική διαφοροποίησή της από την έκδηλη μάθηση.

Το βιβλίο αυτό παρέχει μια ευρεία επισκόπηση αυτών των ζητημάτων καλύπτοντας, έτσι, ένα μεγάλο κενό στην ελληνική βιβλιογραφία, ενώ παράλληλα, επιχειρεί να δώσει ορισμένες απαντήσεις με βάση τα πιο σύγχρονα θεωρητικά και εμπειρικά δεδομένα και προκαλεί τη σκέψη και τον προβληματισμό των αναγνωστών για την αναζήτηση περισσότερων απαντήσεων-προτάσεων. Στα κεφάλαια του συγκεκριμένου βιβλίου, επιχειρείται, καταρχήν, ο εννοιολογικός προσδιορισμός της άδηλης μάθησης κι η ερμηνεία της σχέσης της με τη συνείδηση και διάφορες θεωρίες συνείδησης που υποστηρίζουν τις βασικές μετρήσεις της άδηλης μάθησης, οι οποίες παρουσιάζονται αμέσως μετά.

Στη συνέχεια, παρουσιάζονται τα βασικά παραδείγματα που έχουν αναπτυχθεί για τη πειραματική διερεύνηση της άδηλης μάθησης, ορισμένα χαρακτηριστικά που αποδίδονται στην άδηλη μάθηση και, τέλος, οι θεωρίες αναπαράστασης της άδηλης γνώσης.

Το παρόν βιβλίο απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό, που περιλαμβάνει προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές Ψυχολογίας, αλλά και παιδαγωγικών τμημάτων, ψυχολόγους και γενικότερα γνωσιακούς επιστήμονες που ενδιαφέρονται να γνωρίσουν είτε σε θεωρητικό είτε σε ερευνητικό επίπεδο ένα συναρπαστικό θεματικό πεδίο με ευρείες εφαρμογές τόσο σε καθημερινές δραστηριότητες όσο και σε πειραματικά εργαστήρια.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Last viewed
ΑΔΗΛΗ ΜΑΘΗΣΗ (BKS.0542756)
adili mathisi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 22.00 € μόνο 19.80
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΖΙΩΡΗ ΕΛΕΝΗ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

ISBN: 978-960-01-1406-5
Συγγραφέας: ΖΙΩΡΗ ΕΛΕΝΗ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 334
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2011

ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ

Το παρόν βιβλίο πραγματεύεται την άδηλη μάθηση, ένα από τα πιο επίκαιρα και αμφιλεγόμενα θέματα της Γνωστικής Ψυχολογίας, διεθνώς.

Πρόκειται για ένα είδος μάθησης που έχει συνδεθεί με διάφορες έννοιες, αλλά ο ορισμός που βρίσκεται στο επίκεντρο των περισσότερων συζητήσεων είναι αυτός που τη θέλει άρρηκτα συνδεδεμένη με την απόκτηση άρρητης γνώσης περίπλοκων ερεθισμάτων, η οποία πραγματοποιείται χωρίς συνειδητή προσπάθεια και επίγνωση. Είναι πολλές οι ερωτήσεις, οι αμφισβητήσεις και οι διαφωνίες γύρω από το συγκεκριμένο χώρο έρευνας, με ορισμένους ερευνητές, μάλιστα, να αμφισβητούν ακόμη και την ύπαρξη της άδηλης μάθησης και την ποιοτική διαφοροποίησή της από την έκδηλη μάθηση.

Το βιβλίο αυτό παρέχει μια ευρεία επισκόπηση αυτών των ζητημάτων καλύπτοντας, έτσι, ένα μεγάλο κενό στην ελληνική βιβλιογραφία, ενώ παράλληλα, επιχειρεί να δώσει ορισμένες απαντήσεις με βάση τα πιο σύγχρονα θεωρητικά και εμπειρικά δεδομένα και προκαλεί τη σκέψη και τον προβληματισμό των αναγνωστών για την αναζήτηση περισσότερων απαντήσεων-προτάσεων. Στα κεφάλαια του συγκεκριμένου βιβλίου, επιχειρείται, καταρχήν, ο εννοιολογικός προσδιορισμός της άδηλης μάθησης κι η ερμηνεία της σχέσης της με τη συνείδηση και διάφορες θεωρίες συνείδησης που υποστηρίζουν τις βασικές μετρήσεις της άδηλης μάθησης, οι οποίες παρουσιάζονται αμέσως μετά.

Στη συνέχεια, παρουσιάζονται τα βασικά παραδείγματα που έχουν αναπτυχθεί για τη πειραματική διερεύνηση της άδηλης μάθησης, ορισμένα χαρακτηριστικά που αποδίδονται στην άδηλη μάθηση και, τέλος, οι θεωρίες αναπαράστασης της άδηλης γνώσης.

Το παρόν βιβλίο απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό, που περιλαμβάνει προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές Ψυχολογίας, αλλά και παιδαγωγικών τμημάτων, ψυχολόγους και γενικότερα γνωσιακούς επιστήμονες που ενδιαφέρονται να γνωρίσουν είτε σε θεωρητικό είτε σε ερευνητικό επίπεδο ένα συναρπαστικό θεματικό πεδίο με ευρείες εφαρμογές τόσο σε καθημερινές δραστηριότητες όσο και σε πειραματικά εργαστήρια.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΔΗΛΗ ΜΑΘΗΣΗ BKS.0542756 BKS.0542756 ΖΙΩΡΗ ΕΛΕΝΗ ΖΙΩΡΗ ΕΛΕΝΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ •ΖΙΩΡΗ ΕΛΕΝΗ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-01-1406-5 Συγγραφέας: ΖΙΩΡΗ ΕΛΕΝΗ Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG Σελίδες: 334 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2011 ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ Το παρόν βιβλίο πραγματεύεται την άδηλη μάθηση, ένα από τα πιο επίκαιρα και αμφιλεγόμενα θέματα της Γνωστικής Ψυχολογίας, διεθνώς. Πρόκειται για ένα είδος μάθησης που έχει συνδεθεί με διάφορες έννοιες, αλλά ο ορισμός που βρίσκεται στο επίκεντρο των περισσότερων συζητήσεων είναι αυτός που τη θέλει άρρηκτα συνδεδεμένη με την απόκτηση άρρητης γνώσης περίπλοκων ερεθισμάτων, η οποία πραγματοποιείται χωρίς συνειδητή προσπάθεια και επίγνωση. Είναι πολλές οι ερωτήσεις, οι αμφισβητήσεις και οι διαφωνίες γύρω από το συγκεκριμένο χώρο έρευνας, με ορισμένους ερευνητές, μάλιστα, να αμφισβητούν ακόμη και την ύπαρξη της άδηλης μάθησης και την ποιοτική διαφοροποίησή της από την έκδηλη μάθηση. Το βιβλίο αυτό παρέχει μια ευρεία επισκόπηση αυτών των ζητημάτων καλύπτοντας, έτσι, ένα μεγάλο κενό στην ελληνική βιβλιογραφία, ενώ παράλληλα, επιχειρεί να δώσει ορισμένες απαντήσεις με βάση τα πιο σύγχρονα θεωρητικά και εμπειρικά δεδομένα και προκαλεί τη σκέψη και τον προβληματισμό των αναγνωστών για την αναζήτηση περισσότερων απαντήσεων-προτάσεων. Στα κεφάλαια του συγκεκριμένου βιβλίου, επιχειρείται, καταρχήν, ο εννοιολογικός προσδιορισμός της άδηλης μάθησης κι η ερμηνεία της σχέσης της με τη συνείδηση και διάφορες θεωρίες συνείδησης που υποστηρίζουν τις βασικές μετρήσεις της άδηλης μάθησης, οι οποίες παρουσιάζονται αμέσως μετά. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται τα βασικά παραδείγματα που έχουν αναπτυχθεί για τη πειραματική διερεύνηση της άδηλης μάθησης, ορισμένα χαρακτηριστικά που αποδίδονται στην άδηλη μάθηση και, τέλος, οι θεωρίες αναπαράστασης της άδηλης γνώσης. Το παρόν βιβλίο απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό, που περιλαμβάνει προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές Ψυχολογίας, αλλά και παιδαγωγικών τμημάτων, ψυχολόγους και γενικότερα γνωσιακούς επιστήμονες που ενδιαφέρονται να γνωρίσουν είτε σε θεωρητικό είτε σε ερευνητικό επίπεδο ένα συναρπαστικό θεματικό πεδίο με ευρείες εφαρμογές τόσο σε καθημερινές δραστηριότητες όσο και σε πειραματικά εργαστήρια.
17.82
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή